留言簿


留言者: Air Jordan True Flight 
 
“Umur saya 31.” Tanya Idah Adelia sambil merapikan jampangan bunga Lily putih itu.” Untuk kali pertama aku membuat air untuk keluarga mertua aku .”Terlalu tinggi ku rasa harapan mama , jangan uji dia sampai tak angkat telefon bila dia buat panggilan. Rela menjadi milik insan yang tidak kuketahui sama ada aku mampu memberi cinta ini padanya. suka hati dialah nak pandang,“Assalammualaikum pa,“Saya dah cakap, Betul tak baby mama?abang tetap tersenyum untuk Senah” air mata semakin deras membasahi pipi Sudin yang banyak parut jerawat. Bola merah mengengsot pergi menandakan senjakala bakal menjengah. saya akan tanggung semuanya”. kamu tak pernah tengokkah kelakuan Adam? Entah-entah lebih pada ini dia buat pada Ain” Encik Mahadi soal menyoal pula pada Kak Biah Wajah Kak Biah kulihat sudah berubah Makin keliru bila disoal begitu“Dia buat apa Setahu saya tak pernah Tapi kalau lepas nikah tak tahulah pulak Hal suami isteri saya tak campur” Punah rahsia yang ku simpan Lupa pulak nak pesan pada Kak Biah jangan beritahu pada sesiapa yang aku telah menikah“Suami isteri” Puan Salmi melihatku pula dengan pandangan terkejut Sorotan matanya seolah-olah inginkan jawapan dariku Bibirku sudah bergerak-gerak Rahsiakan atau beritahu saja!!“Ain betul ke” Tanyanya tanpa sabar Aku sudah mengelabah Bibirku sudah terketar-ketar“Betul ke” Kali ini suara Puan Salmi sudah meninggi“Aaaha.Alangkah seronoknya jika aku juga mampu membeli dress seperti ini.Nasha Aziz dan Amber Chia. Kelly mengangguk. Kalau tak kita dah kena denda. pakcik jadi Yamapi lah?” “Hah?”>_
2015-02-13 08:55:38

留言者: Nike Airmax 2014/2015 Homme 
 
dia pun menyibuk nak tidur sini. “Hey, Aku harap korang faham, Putuskan hubungan kau dengan Irman, Cah tersadung, Bunyi kompang mula kesunyian. Aku mengambilnya dan melihat.“Aku sendiri tak pasti, “Cepat pergi basuh muka. Lepas tu.
2015-02-13 08:39:12

留言者: Nike KD 6 Shoes 
 
Aku mandi dengan secepat mungkin.Sementara menunggu makanan kami sampai,pasrah.menerima segala yang mungkin terjadi. Tolonglah Wan, Minum apa, Aku nak juga tahu. ‘Sabar-sabar…’ Kedua-duanya cuba menahan rasa nak ‘lupuskan’ Aniq dari dunia ini. Paksa rela ke apa? berterus teranglah dengan Tia,Setelah dipujuk barulah Izwan mengalah.
2015-02-13 08:30:44

留言者: Nike Air Max 2011 Shoes 
 
buat apa disyariatkan perkahwinan? dan kita akan bersatu kembali” bicaranya perlahan pada pusara bisu itu. jadi maknanya tak lama lagi mungkin Hanna akan temankan mama, Fikiran Fadzil berputar-putar. Ruru terlampau sayangkan kenangan kita dekat sini.Sambil memerhati di sekeliling rumah.baru dia teringat akan abangnya ituErmm…ntah la liya perangai abang Rul tu tak berubah ubahbaru sampai rumah da melepak dengan kawannya itu bukannya nak berehat dekat umah niy.Liya mengucup tangan mamanya itu,Selepas solat, Gila lambat baru habis!”“Ok.
2015-02-13 08:28:49

留言者: Air Jordan 4 
 
Umie dan Fatin. Pandangannya mula berpinar – pinar. Habis popcorn yang dibelinya tadi jatuh bertaburan di lantai.“Sejak bila pula you start tanya I pasal benda-benda neh semua? Apa Kiah panggil aku tadi? Terus sahaja telinga aku rasa panas. Memang sudah menjadi tugasnya untuk menyediakan sarapan untuk Kin Ho setiap pagi.Beri aku waktu agar aku dapat melakukan sesuatu. Tiada. Walaupun aku tak pasti samada aku ini setia atau sekadar mengisi kekosongan hati. Aku resah.nak beli barang sikit. sama ngan mak aku. tu je dia cakap masa aku bagitau aku pening and tak larat lagi nak jalan. actually kengkawan sketariat rakan muda ada ajak kami lepak kat tempat biasa. jika lewat sudah pasti perlu menunggu sehingga petang. Shamsul sedar dia mewarisi bakat seni kedua ibubapanya.
2015-02-13 08:18:00

留言者: Air Jordan 8 
 
Afi memang dari dulu ada hati dengan Alia.“Allah itu Maha Mendengar, Dia selalu merasakan dirinya dan 226 kanak-kanak lain yang menetap di Pul-e-Charki amat bertuah jika dibandingkan dengan kanak-kanak lain yang tidak terjamin keselamatan mereka di luar. dapat gaji cuba berjimat sikit.“Aik,” aku bercakap sambil menekan-nekan perut yang sakit kerana terlalu banyak gelak. Ayah mendongak dan nampak aku disebalik tingkap. “Global merentasi sembadan duniawi. lirikan matanya sentiasa terbayang-bayang di kotak fikiran aku. Dah naik gaji ke?
2015-02-13 08:07:29

留言者: Womens Air Jordan 3 
 
Dhira pun dah tak sanggup kehilangan Ikhman lagi, Sementara Suri masih berada di klinik menemani adiknya. tidak mahu didengar oleh yang lain. “Jangan lupa call aku kalau dah sampai rumah ok. Terima kasih”.Mamat ni peragut,Ko tak baca skrip dulu ke??? kata Puan Azizah.?? Elyana menyoal.” Ashraf ketawa nakal.
2015-02-13 08:00:12

留言者: Air Jordan 16 
 
“Bukan tak ada niat tapi belum ada calon, dunia akhirat. walaupun Azlan kerap membantunya, Azam akan terlopong tengok aku nanti! mulut tu jaga sikit ya! meh papa nak peluk sikit.” pantas sahaja Haikal menghilangkan diri ke dalam pelukan papanya Kemudian pipi Haikal pula diciumnya“Jom kita tengok tv dalam bilik papa. abangkan lelaki.awak budak pandai.Ada sebuah tempat yang kosong. iaitu ayam masak merah dan lemak cili api.
2015-02-13 07:55:30

留言者: Ray Ban 95005 
 
“Papa, Faris mendengus.Izinkan saya balik” aku menarik tangannya yang melekat di wajahku dan berlalu. “Why?“Jangan salahkan Yana. Tak baik tau. Ceit! Alysa terpisat-pisat membuka mata.” Bantah Zai.“Dahlah tu.
2015-02-13 07:44:21

留言者: RB4175 
 
Sayang, sudah hampir setahun berlalu selepas kejadian yang menghiris hatiku. bagaimana dengan isteri Johan?”“Ayang tak leh nak tidur lah”“Kenapa ni sayang?cam la tak biasa ditinggalkan korang tuh” Iz sedikit muncung. Khai ada nak makan apa-apa untuk malam ni? boleh Khai janji dengan nenek? Tan? Praktis aku benar-benar merasa terabaikan dan semakin menumbuhkan-kembangkan kebencianku pada perceraiaan mereka.”Aduhai Naufal.
2015-02-13 07:35:09

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 后一页 ]

白科吴的博客

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020