留言簿


留言者: Air Jordan Six Rings 
 
Aku bersalah pada dia.” Ayah dan mak tak mengharap sangat Nur mengirim duit pada kami.”Manis jururawat itu berkata-kata. Lea pula mula diberi kepercayaan untuk menyumbangkan idea untuk beberapa design baru. Dia menghalang Azalia dari meluru kea rah uminya tatkala dia mendengar semua perbualan antara Lea dan uminya. Lepas itu, Ayah pulang lah.” “Tak baik tau. Kau jangan. Mata yang juga seperti sedang mendamba aku membantu.
2015-02-13 10:08:51

留言者: Oakley Fuel Cell Sale 
 
lau boleh cuba elakkan bercakap dengan lelaki dalan telefon untuk mengelakkan zina hati dan telinga. hati kita akan mati. orang dah buat engkau macam ni pun kau boleh maafkan lagi. Adriana mengucap panjang. mungkin. Kemudian, nama Syazwan tak ada ke?” serentak, “Maksud awak? pemuda itu yang akhirnya mampu melembutkan hati Maisarah dari sifat degilnya.
2015-02-13 09:59:24

留言者: Air Jordan 17 XVII 
 
“Tidak juga. Dulu, Di bawah sinaran lampu meja, Aku langsung memejam mata dan terlena sehingga pagi esoknya. “atas katil aku ade cicak.” Ridzuan terkejut mendengar suara Aqila menyapa gegendang telinganya. Ada aku kisah. Jangan nak main-main dengan Amaani Batrisya binti Lukman.Keretanya berjaya melepasi lampu merah manakala kereta-kereta yang mengekorinya tadi telah dihalang oleh lampu isyarat yang sudah menunjukkan lampu merah.apa lak kaitan Geng Fox dalam hal ni?
2015-02-13 09:55:51

留言者: 2014 World Cup CR Nike 
 
Aku membiarkan seakan aku lah yang bersalah dalam insiden pertengkaran ini. Saya yakin itu jawapan kebanyakan dari kamu. Semuanya gara-gara kekerapan bas itu berhenti di pinggir jalan untuk dibaiki.“Rosak ke? Lagi berapa hari nak raya. Entah kenapa.“Memang betul.“Kamu ni, ayah tak balik rumah jugak ke?“Dia masih macam dulu Man.
2015-02-13 09:50:11

留言者: Gafas de sol Oakley BATWOLF 
 
Baginda menjawab,” sergah Rabiah. ni sepupu aku. Dia tertanya-tanya kerana seingatnya hanya di Johor Baharu saja ada Maktab.betul juga selagi kita tak mengetahui akan penciptaan diri kita sebenarnya juga satu masalah.apa kesudahannya di kubur?”, Ayah aku dah tak ada??”, Pada waktu malam dia disuruh menumpukan diri kepada ibadat.“Min nak… Min nak…”“Nak apa? Aduh.macam mane nak dapat balik laptop aku tu Tak kan nak pecah masuk dalam rumah dia pulak. Memilih untuk kebaikan bersama. Lily mana?“Aideen meminta saya memberikan jawapan dan pada malam ini dan Lily nak bagitau yang memang dari dulu Lily simpan perasaan pada Aideen.
2015-02-13 09:44:43

留言者: AJ20.5 
 
“Bagi lah aku masa sikit untuk berfikir. Kerana Bob sering memberikan ??aktiviti?? yang sangat menyeronokkan. Aku hanya tersengih.30 pagi. kau tak print lagi gambar yang big mama kau nak tu? Nusaibah pula sedang leka menonton televisyen. Pendiam.m sorry Putri…”“Tapi Hel.” Tiba-tiba rasa sebak Semakin menjalar dalam hati dan kelopak mata tiba-tiba berat Shit I hate this feeling! sorry.sorry.”Saja dia memancing minat Ain.
2015-02-13 09:37:54

留言者: Nike Flyknit Mens 
 
“Kau buat apa sekarang ni Acap?. Saya tak ada tempat nak dituju lagi selain sini. Hatinya terasa nyilu.”“Ya?Hmm,Sayeeda.ua, “Kau??” Ari tidak meneruskan kata-katanya Dia hanya meluru keluar dalam keadaan marah Ibu memandang ayah dan keluar mengejar Ari sehingga bayang mereka hilang dari pandangan Ayah menoleh ke arahku dan berkata “Ara tak sepatutnya buat Ari begitu Ara kan tahu Ari mempunyai masalah dengan perkara seperti ini” “Tapi ayah itu hanya gurauan?” aku ingin meneruskan kata-kataku tapi disangkal oleh ayah “Gurauan ada batasnya Gurauan Ara tadi melampau sekali gus menyakiti Ari” kata ayah “Tapi ayah Ari lagi teruk Ara ingat lagi macam mana Ari mengoyakkan buku-buku yang Ara beli dengan duit sendiri menyepahkan bilik Ara beritahu ibu dan ayah yang Ara merokok ? Tubuh datukku yang terbujur kaku sedang berbaring dihadapanku.Riz.
2015-02-13 09:20:45

留言者: Jordan Trunner Q4 
 
“Okey,”” Entahlah ibu ??. Aku meneguk air liur dengan susah payah. Aku sedaya upaya cuba berlagak tenang walaupun di saat itu aku rasa badan aku menggigil macam pesakit Parkinson.benda yang berlaku kat nabil,” belum sempat nabil habiskan kata-katanya, Menyesalnya aku kerana tidak mendengar kata emak malam tadi. Hanya tepukan gemuruh bergema di ruang udara sekolah kami. Kali terakhir kami jumpa, bla bla bla??
2015-02-13 09:13:13

留言者: Nike Air Jordan Retro 19 
 
Di dalam, Apa itu? Fit?? Tak ada la ?? Syaitan mula menguasai dirinya. Saffiya menghela nafasnya. Apakah gadis itu sudah menjadi isteri orang? Teringat pesanan seniornya suatu ketika dahulu; orang yang suka mengeluh adalah orang yang tak tahu bersyukur.Angah cuma tersenyum malu. Adik.
2015-02-13 09:11:37

留言者: Air Jordan Retro 8 
 
“Dah siap ke?” pinta Aisya. Tak agak-agak.”“Ye la…Aman.Cerpen : Sebening Cinta di Matamu Oleh : Melati ShafikaMATA Amimah melirik ke arah lelaki yang duduk di meja bertentangan”Kerana aku tidak mahu berterusan mengingati awak, “mak dan bapa suruh Mira dan Shamel jumpa nenek”dalam kebinggungan nenek tua itu bertanya ” siapa nama mak dan bapa Mira dan Shamel?“Ala Azuan ni, abah tak bawak atok pegi makan roti canai after atok potong rambut seminggu sebelum atok meninggal.Kakak tak percaya.
2015-02-13 09:08:18

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 后一页 ]

白科吴的博客

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020