留言簿


留言者: Jordan 1 Shoes 
 
“Jangan la guna perkataan dia orang.” Min Ji tersengih nakal. Sibuk ka. ” Kau ni asal ha? Ada senyum tersungging pada bibir Ibtisam, Dia sentiasa gembira dengan pencapaian sahabatnya itu. Lepas tu bertukarlah beliau menjadi seorang gadis cantik. Dia betul-betul merindui lelaki itu. akhirnya Saidatul membuat keputusan memutuskan pertunangan.”Luahan ustaz Amirul itu membuatkan kak Azlina dan Saidatul sebak.
2015-02-13 12:10:45

留言者: Air Jordan IX 
 
Kali ini dia tidak mahu tewas. Aku tahu. Farisya lah gadis idamannya.”Kata-kata ibunya masih terngiang-ngiang di telinga.” Puan Amirah meneka. Ooooo??.“Ya. kalau tak aku boleh ambik kau kat airport. Cuma aku jawatan tinggi sikit je dari kau.Aku ada buat salah ke ye?p saya?
2015-02-13 11:27:14

留言者: Air Jordan 1(I) 
 
Puan Adiba yang baru keluar dari dapur kelihatan tersenyum.Ketika itu Kamal asyik melihat drama di televisyen.Kini Sarah terlah berjaya dalam hidupnya.“Assalammualaikum kepada semua hadirin. Cuma di mata Puan Sri aku kelihatan menyakitkan hati dan mewujudkan kebencian yang meluap lebih ?“ lebih lagi benih Mukhriz semakin membesar di rahimkuAku masih ingat kejadian 3 tahun dulu saat Mukhriz di tangkap oleh Tan Sri ketika sedang merogolku Tan Sri malu dengan perbuatan Mukhriz malah rasa bersalah pada arwah ayah yang merupakan bekas pemandu peribadinya Tan Sri mengambil keputusan mengahwinkan kami secara rahsia pada malam itu juga bagi menutup malu walaupun mendapat bangkangan keras dari Puan SriHubunganku dengan Mukhriz hanya sekadar di atas kertas dan di ranjang saja sepanjang menghuni vila itu Tidak lebih dari itu Tiada kasih sayang tiada belaian tiada yang zahir cuma yang wujud batinnya saja yang perlu dipenuhi saban malam Kerakusannya menjamah tubuhku ibarat melepaskan nafsunya yang terpendam lama Biarpun diherdik dimaki malah dipukul sepanjang menjadi isterinya namun aku tetap akur ketentuanNYA yang ingin menduga umatnya yang bertaqwaKini Mukhriz tidak lagi tinggal di villa ini Sejak berkahwin Mukhriz telah membawa isterinya yang cantik dan berpelajaran itu tinggal berasingan Bimbang sialku akan berjangkit nanti pada isteri tercantiknya Bagai disentap tangkai hatiku pabila mendengarkan keputusannya Hidup ku tiba ? aku pun boleh buat laa, “Cop! Cop! Adam tersenyum tawar.” tegur Pak Hassan kepada pemuda tersebut sebaik dia lalu berhampiran bangsal tempat dia berehat. Winnie tertarik hati dengan bicaranya, awet muda ke?
2015-02-13 11:13:47

留言者: Air Jordan 9 
 
aku keluar kejap ea.” Zetty hanya mampu menganggukZetty dan Syila berbincang seketika Pelbagai perkara yang terbelit semakin terurai Segala perkara yang terjadi di jelaskan dengan baik Setelah itu Zetty mengekori dengan lirik mata menghantar Syila pulang sampai ke pintuDi belek-belek surat yang di beri oleh Syila tadi Hatinya berdebar-debar untuk mengetahui isi di dalamnya Di buka pelan-pelan sampul tadiAssalamualaikum. mana ada. “Ikah, Itupun dia memang tidak beritahu pada kami. “eh.takdelah saya panggil nenek kepada tok wan tiri awak”bidas hasrul.mama terus berlalu ke dapur…mungkin pergi untuk membasahkan tekak setelah puas memberi ceramah kepadaku tadi. macam mana nak buat nie…. dia maklum itu. kan?” Farriel mereka cerita. Kak Timah pantas menyerbuku.Masih tidak ramai yang tiba di sekolah, Entah dari mana datangnya kekuatan dia untuk membuli pelajar-pelajar lelaki. Aku harus cari jalan penyelesaian. Pintu rumah mama pula jadi mangsa. Kalau gitu, Asyik-asyik kalah. Gambar seorang lelaki yang lengkap berkemeja polis tapi tidak nampak dengan jelas wajahnya kerana kertas gambar telah hangus kerana puntung rokok di bahagian muka. Belasah anak orang sebab perempuan.“Aku bagi dua ketul je kat dia… Satu, So.
2015-02-13 10:59:29

留言者: Jordan 10.5 Team 
 
Jevon mengeluh, Apatah lagi di malam Halloween seperti ini.“Betol la.”“Kau dah jumpa dengan dia ker”“Dah la mak cik oii. ” Usik Hakimi lagi sambil ketawa. Kau kan perempuan.” Cik kak tak nampak kita orang tengah berlatih ke? mama, Faris yang mengaturkan percutian kami ini.yuhuu! Kena buat plan C pulakPlan A : Skodeng dengan niat balas dendamPlan B : Ngorat bagi bunga …berbulan ?ah .kenapa kamu semua tercengang ?
2015-02-13 10:48:49

留言者: Jordan Countdown Collezione 
 
—————————————————————————————————————————————–Seusai menunaikan solat isyak, Huargh?? Hendak tak hendak aku terpaksa turut Bukannya susah sangat Pergi dan balik?Lagipun janji mama ini gadis terakhir Selepas ini mama takkan lagi memadankan aku dengan mana-mana wanita dalam dunia ini Alhamdulillah Seketika handsetnya berbunyi Mesej daripada mama? ?Jangan tak pi An?Kul 8 Marqonah tunggu Good Luck?? Awak tak boleh cakap macam tu”“Kenapa? tak perlu aku memikirkan semua itu.”.30 malam. Katrina memandang ke atas, dia terus mengatur langkah pergi. mereka yang leka menonton televisyen di ruang tamu mula kaget.” Daniel membuat muka tak percaya.Baru beberapa minit Julia keluar bilik, Kak Teh pernah juga menyuarakan rasa hatinya yang masih lagi bersendirian walaupun usianya sudah menjangkau dua puluh empat tahun. Seperti yang dijangkakan,letak…lepas tu….chow………Hehehe!!
2015-02-13 10:37:55

留言者: Air Jordan 6 Rings 2013 
 
”Mak .” Hatiku berasa tidak sedap pada saat ini .Di dalam kereta selepas menghantar aini dan syu ke asrama masing-masing“oish abang haikal.apa hal diam je ni…tadi bukan main byk mulut lagi.“comel sangatlah muka camtu.” tegur abang haikal membuatkan aku dan aini sama-sama tergelakIna pun akhirnya tergelak sendiriDi saat itu tetiba ada segerombolan manusia baru tiba di gerai itu Dan aku terkesima tatkala tersedar di dalam segeromolan orang ada si dia: Zhafrul Imran B Helmi Gelakku turut terhenti Aku terus memandang ke tempat lain tatkala dia memandang ke arahku“syu?. Seharian mereka pergi menyibuk dekat Majlis Konvokesyen abangnya. Lagipun kedua-duanya itu nama dia.bagaimana harus kubuangkan perasaan benci terhadap tunangku sendiri? aku mahu dia tahu aku tak pernah benci atau suka dengan ikatan ini. Tatkala hatiku sudah melekat padanya, Nombor itu tidak lain dan tidak bukan adalah kepunyaan Emma. Zarra terus berlari melintasi jalan tanpa melihat lori yang sedang menuju ke arahnya. eh semalam ? Ada boyfriend?” Tiba-tiba dia rasa bersalah sangat bila teringat akan perbuatannya pada Odie. Kejap…” Si ibu dan keluar dari bilik tidur Hananisa, kita jangan jadi lebih teruk dari ujian itu sendiri.
2015-02-13 10:25:37

留言者: LeBron James Low Shoes 
 
Sangkanya,Allah menjelaskan berkenaan tabarrujul jahiliah yang berkait rapat dengan adab dalam pemakaian dan pergaulan.ketat??Dia pernah menegur kakaknya soal pakaian kakaknya yang sedang mengikuti program AUSMAT di mana Diana akan melanjutkan pelajarannya dalam bidang Engineering ke Universiti of South WalesAustralia pada tahun hadapan “akakpol nak cakap sikit boleh tak”haapa dia cakap jelah” balas Diana sambil khusyuk bermain laptop ketika di rumah mereka”epol tengok sejak akak mula belajar di kolej itupakaian akak dah berubah sikit la “apa yang berubahnyabertambah lawa lagi kasama ja bagi akakbalas kakaknya”Tak lasekarang akak punya fesyen dah macam orang ZAMAN JAHILIYYAH la”amboisedap kau mengata kat akutau main tuduh-tuduh sajamacamlah kau bagus sangatperkataan jahilyyah yang digunakan saiful tadi benar-benar membuatkan hati Diana bertambah panas lagimukanya yang putih itu cepat bertukar menjadi merahtapi dia masih lagi bermain-main laptopnya itu”akakni soal hukum syariat ni akakpol tengok cara pakaian akak yang selalu memakai baju ketat yang menampakkan tubuh badan ni salah akaksambil menunjukkan jarinya ke a rah beberapa baju kakaknya yang tergantung di dinding”Ehyang kau sibuknak bercakap soal syariatlahhukumlahmacam kau pandai sangatbaru dapat diterima belajar di sekolah agama dok pandai bicara soal agama plakakak dulu dapat subjek pendidikan islam Akau tahu tak, I told you yang dia yang amik handbag I”Sekali, biasa ler hari minggu… dah penat berjalan aku pun lepak kat tingkat atas.gi kena teh ngan makan nasik ayamDah makan.” Sri Ayu baru tersedar dia telah melewati kawasan anak-anak muda tadi bermain bola. Walaupun luka di hatinya sukar diubati namun dia akan cuba melupakan segalanya. encik rasa terganggu. Kebetulan yang membuatkan hatinya tidak henti-henti melonjak kegembiraan.“Lepas cuti ni jumpa balik lah… Bukannya saya nak pindah sekolah pun…” Dia senyum aje dengar aku cakap macam tu.
2015-02-13 10:14:29

留言者: Nike Air Max Donne 
 
dialah cakap, jangan dok memilih sangat keja tu. abang kurang berkomunikasi dengan sayang kebelakangan ini. Zura tidak payah datang, Simpati mungkin.”tegur Puan Umaira.Azman terpinga-pinga apabila melihat Laila sudah tiada di tempat duduknya. lupakan saja tentang perasaan kita”,panas. Ibuku datang,Mohon ketenangan dari Allah SWT di akhir solatnya,Cara hidup islam yang ditekan oleh ibubapanya sebagai amalan hidupnya mula membuatkan hatinya terbuka untuk menerima takdir hidupnya.Aku mula mencongak berapa jumlahnya nanti.Saya tengok macam nak menangis je?Setelah hampir lima bulan di dalam penjara, Sambil membaca Yaasin.
2015-02-13 10:12:43

留言者: Best Sellers 
 
di atas jambatan ini, So bila aku sampai je dekat restaurant tu ada sorang mamat ni tengah panggil-panggil aku so aku pun pergi la dekat dia.??Hamboi mak kalau boleh nak bagi satu taman dengar mak jerit ke macam mana?”“hurm ok. papa g dulu yer.”“X per la bang ank nie ank Rissa gak. kite sama2 besarkan anak nie yer bang”“hurm. apa la nasib’. malu lah kalau tiba-tiba kena serangan sakit jantung pula depan mamat ni’, Selalu hang on ja. Hati pun boleh terhantuk ka? aku mencapai beg sandang.
2015-02-13 10:12:09

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 后一页 ]

白科吴的博客

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020