留言簿


留言者: Cheap Women Air Jordan 14 Shoes 
 
” Dua gadis itu tersenyum kecil apabila kelas itu riuh dengan hilai tawa dek kata-kata ‘ibunda’ mereka tahun ini. Syamimi membatukan diri. Aku kena buat semua ni.Ambik kau se das!“Ini dengar apa aku cakap.” Farid benar-benar risau.” panggil Farid. Kamu baru balik dari mana yang marah-marah nie? cawan diletak ke bawah,Aku mula bimbang kalau-kalau Mal tahu perasaan aku terhadap Liza.
2015-02-13 13:04:11

留言者: Nike Free Run 2 
 
“Macam tu la.”************************************************************************** Zahirah dan Zaril di satukan selepas setahun menyulam cinta. Sayang nak pergi main sekarang, kerjanya kian bertambah sehingga dia terpaksa kerja overtime. “Layu bagaimana maksudnya pak? Saya ambilkan minum ya?” Aqiel dapat mengagak apa yang terkandung dalam fikiran mamanya.Apa makna semua ni?Sebab utama saya hantar mesej macam tu sebab nak biar awak benci kat saya dan menjauhkan diri dari saya.”“Awak cintakan saya?” ” Dia cerita kat aku. korang? Hanya ada dia dan Profesor Safril di situ.tuk! Pernah suatu ketika aku berjaya menjawab teka-teki IQ dengan cepat. Aku amati wajahnya. Jiwanya seperti ada yang tak kena.”, ” Jangan tinggalkan aku. Aisyah sentiasa pergi ke belakang sekolah dan bercakap-cakap seorang diri.
2015-02-13 12:58:05

留言者: New Balance Skor 
 
Terlalu ingin cepat,?? Alex menegur sambil mendekatkan payung pada Mawar. aku tak kisah.Paul…,Hati-hati.B.
2015-02-13 12:56:17

留言者: Air Jordan Winterized Spiz'ike 
 
Dan apabila amoi memanggil masuk dia akan bergelut begitu. Saya nak awak jadi pemaisuri hati saya sampai akhir hayat saya. Aku nak rebut cinta dia. Ada perkara yang perlu dilakukan dan masih ada barang yang perlu dibeli.“Ya, Jam menunjukkan tepat pukul 7. Sejak dari tadi aku tidak dapat melelapkan mata. That is when things got worse. winded up with divorcement.” “Soalan apa ni abah” “Abah tanya.
2015-02-13 12:46:49

留言者: Air Force 1 Premium Mid(18) 
 
Ayah mana mak?” Sapa emakku ketika aku sampai di muka pintu rumah.Fitriah bagaikan merajuk. Khairil yang rimas dirinya dipandang lama lama terus berkata “Pehal kau pandang aku macam nak telan jer.Namun,Arisa melepaskan keluhannya dengan rasa geram.” balas Fika.“ Imani,kita kan jiran,da hampir setahun” balas Ainun.
2015-02-13 12:37:08

留言者: New Balance 1400 
 
“Mean? Alia cakap,Mak tahu nahas kau,“Long.“Siapa yang paling kamu hormati dan kasihi?Mereka sudah biasa dibesarkan dikawasan kampung dan tidak tahu apa yang harus mereka lakukan sekiranya mereka meninggalkan kampong halaman mereka. Namun kelibat insan yang di nantinya tidak juga kunjung tiba.Namun di halang oleh Panglima Korusuki. Dalam bidang journalism setiap tugasan yang boss bagi tu kita orang panggil assignment. Saya tak de pun dekat tempat kejadian tapi dengan pertolongan dari Allah saya bantu awak dengan merawat awak sebagai seorang doctor. Kecil hati Shafik dibuatnya.
2015-02-13 12:32:49

留言者: Air Jordan Six Rings 
 
Sudah 17 tahun.Novel : 143 Tiada Penghujungnya 9 Oleh : Permata NilamBab 9 Aku menyanyi – nyanyi kecil seiring dengan langkahku Aku mengangguk tersenyum. Liz terpaksa mengikuti kelas tambahan bagi membetulkan dan menyempurnakan teknik gesekan violin. pandangannya jatuh ke lantai. Biarkan mereka dengan jalur-jalur yang mengisi minda.Maisara angguk. Ilmunya banyak kerana dahulunya dia seorang pensyarah di sebuah universiti tempatan. duduk sini. dah lama aku conteng-conteng muka dia!
2015-02-13 12:29:13

留言者: Ray Ban 1878 
 
” Banyak barang? Cepat-cepat Julan meminta diri untuk pulang.’ getus Kin Ho di dalam hati. laki ke perempuan nie 4 Nama Pena : zachwan Nafas ditarik Panjang Oksigen meresap masuk ke alveolous melalui alveolar sacs Saliva yang bertakung ditelan Gulp Bahaya gila situasi tadi Lagi bahaya dari Bunkface punya version Kalau Lan tahu yang aku nie perempuan memang sah-sah aku dah kena flying kick tadi Tak pasal-pasal jadi headline dekat Metro Huhuhu. dengan ??
2015-02-13 12:25:01

留言者: Jordans CP3+J8 
 
Cerpen : Bunga Lili sahabat Nama Pena : NUQYQASuasana kelas 5AS bising dengan suara para pelajar yang bersembang “Kau tak maafkan ker?” Hiego mengangkat bahu, mereka merantau mencari rezeki…jauh di negeri orang. Akhirnya inei Sita, dia tidak menyangka Julan sebenarnya seorang yang berpengetahuan luas.dari riak wajahnya,Mungkin untuk penduduk perkampungan nelayan ini.” Saya masuk kelas dululah, Manis.
2015-02-13 12:24:14

留言者: RB3422Q 
 
Bermanja dengan kami.Dan ita tak mampu lagi menanggung kesakitan ini berpanjangan.Mata ku sudah merah dan aku cuba menahan tangisan.Banyak makan nampak? Mula pertama yang mereka pergi adalah rumah Adz.Boleh,Yana?”.
2015-02-13 12:12:05

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 后一页 ]

白科吴的博客

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020