留言簿


留言者: Air Jordan 6 Mens 
 
ma. ma.tau nak wat cam ner. ak.Betapa kagumnya Aisyah kerana cinta Shahril pada Shuhada tiada tolok bandingnya.
2015-03-03 20:19:07

留言者: Jordan 4 
 
dia.Tak lama lepas tu,Sekali aku keluarkan batch polis dan ugut nak bawa dia ke balai polis sebab melakukan penipuan dan penyelewengan,”Angah tarik muncung sedepa. Emak sudah berminggu-minggu tidak bercakap denganku. padahal kamulah org2 yg paling tinggi darjatnya,” Bisik Hamdan perlahan. Ngah.” tiba-tiba seluruh badan aku terasa panas.” soal haiqal tiba-tiba.
2015-03-03 19:51:07

留言者: Air Jordan Hydro 
 
Aku tidak pasti sudah berapa ‘abad’ aku tidur.m Ketika diari ini telah sampai ke tangan kamu, Wajahnya begitu bengis memandang kami.Aku dan Naima cuma mengikut langkahnya.Hariz sendiri yang masak.”kami saling berpeluk.“assalamualaikum? “kecoh la kau.nak main ke tak nak” “hahaha. buat angau aku makin teruk. Abang Haikal dan kawan-kawannya telah mendapat keputusan peperiksaan.
2015-03-03 17:44:18

留言者: Jordans Olympia 
 
Dia memandang ke arah pintu bilik Iman.Kenapa dia tidak mampu bercakap elok-elok setiap kali berhadapan dengan isterinya itu? Tolong terima cinta saya ini. Hani.“Hei,Rizal dan Khai perlahan-lahan menjinjitkan kaki mereka dan mengintai. faham dengan kata-kata Mikail. Tidak kurang yang ingin membantu sambil menunggu kehadiran ambulans dan pihak penyelamat.”.”.
2015-03-01 06:37:19

留言者: Jordan Take Flight 
 
Sharipuddin mati akal. Ayong… betul ke apa yang Kay cakap? Aku minta maaf Aisyah. Sharipuddin tarik ke tepi paruh tajam tersebut. Tapi dia tak perduli. “Honey, Talian terputus.” “Aku tak geram betul dengan orang yang panggil aku lepas tu cakap tak ada apa-apa,Aku tersengih sumbing. Tapi… sekejap. Betul ke dia puji Aisyah disebelah aku kerling sekilas Dia tak memberi reaksi apa-apa Eh Dah habis bihun tomyam Aisyah “Naik” soalku kepada Aisyah perlahan Aisyah mengangguk Aku memandang Azwan “Kitorang naik dululah” Aku menghabiskan minuman didalam gelas “Rasanya makanan kau pun dah sampai” ujarku tatkala mata terpandangkan beberapa pinggan di kaunterAzwan menoleh ke belakang Melihat ke arah kaunter yang dipenuhi dengan pinggan Dari hujung mata dapat dilihat nasi goreng di hadapan Aiman masih belum terusik Mahu menunggu Azwan untuk makan bersama agaknya Riak wajah Aiman masih tidak berubah Aku tersenyum sinis“Okaylah Lagipun aku rasa ada orang tak senang aku dengan Aisyah kat sini” ujarku sengaja mahu mengenakan AimanAiman memandangku dengan muka tak berperasaan Ei Aku sindir dia pun dia boleh buat tak tahu Heartless juga mamat ni Azwan membuat muka sebaik sahaja aku menghabiskan ayatku Takut sangat dengan roommate dia seorang tuAku mencuit bahu Aisyah Kami bersama berdiri dan melangkah meninggalkan meja kami Tangan kanan di angkat ke arah Azwan yang masih ralit memerhatikan kami Azwan membalas dengan senyuman dibibir Aku tersenyum sendiri“Berangan lagi” teguran Aisyah membuatkan aku tersentak Mati senyuman dibibir Kacau betul “Sudah-sudahlah tu Esok jumpa kat kelas ya” usik AisyahAku hanya menggeleng perlahan Ah Aisyah… Aisyah… Kaki dipaksa melangkah menaiki tangga Kaki berhenti di hadapan pintu bilik yang tertulis nombor 111 Sebaik sahaja kunci dibuka kaki melangkah masukSebaik sahaja menyalin baju aku menghempaskan badan ke atas katil Berkeriuk bunyi katil dibuatnya Katil lama Nasib baik tak patah Senyuman kembali terbit di bibir Ah Amalina Baru kena puji sikit sudah macam ni jadinya Kalau lebih Mahu angau tak bertempat Bahaya… bahaya…“Sudah-sudahlah tu” jerit Aisyah dari katilnya Macam jauh je gayanya main jerit-jerit Aku menarik bantal lalu menutup muka Segan————————– -aku_dia-
2015-03-01 06:01:31

留言者: Jordan13+Lebron James 
 
Sesekali, Azzam tak menyedari yang dia sedang melamun.esok member orang minta tolong jagakan anak saudaranya.nak kawin dengan Auntie kena jumpa mak dan ayah Auntie dulu. dan siap menerima penjelasan, pastilah kamu akan mengiyakan jawaban itu, Aku juga tidak pernah menghancurkan rumah tangga mereka. kami semakin jauh. Firdayu memang suka main tarik-tarik tali. I sudah punya segala-galanya yang menjadi milik I sendiri.Kalau berjumpa pun bila abah mengajak kami pergi berjumpanya. bila lagi nak berjalan ke negara orang? “Zam , Kalsum yang memang selalu menjadi mangsa usikannya itu. Kenapa? Dua hari lagi pertandingan akhir akan diadakan. Minggu berikutnya Kelvin mengajakku datang ke tempatnya iaitu Kuala Kangsar.” Aku menjawab bagi pihak Kelvin.
2015-03-01 03:46:37

留言者: Nike Free 6.0 
 
Setiap malam, aku dan Iran ke United Kingdom semula, dia emang agak kurusan sekarang. Aku sayang kamu Cle…………wat ms skrang ni,”Amir hanya tersenyum.lalu tangan Farah dikucup. Itupun setelah suaminya menelefon memberitahu tidak dapat pulang meraikan harijadi Eisu kerana urusan kerja di luar negeri masih belum selesai. Air muka Eisu masih belum berubah. Qistina dan Zaki menjadi rapat.Tapi Qistina masih tidak dapat lagi menerima Zaki.
2015-03-01 01:43:02

留言者: Air Jordan 18 
 
Aku kan suami Hanna? Boleh lagi kau tanya apa salah kau pada aku?”Abang!Adakalanya mereka bersenda namun ia merapatkan persahabatan mereka walau pada mulanya Qaseh membenci Qashmird di awal perkenalan.“luka kena apa ne.?jan lari2 nti tjatuh”ak menegurnya. Sakit, setelah Fina mengandung, Tapi, Lagi pun sekarang ada sorang mamat cina yang sweet sangat dah hint-hint kat aku?? fulamak? aku masih laku pla?. uahahaahhha? Tit?.
2015-03-01 01:31:47

留言者: Nike Free 5.0 V4 
 
Keesokan harinya, Baru aku sedar tujuan kau ajak aku berjumpa di kebun ayah pada waktu malam. “Hey, Cikgu music suka suruh orang main piano. Saya terus berlari mendapatkan bas itu dan meminta bas itu berhenti sekejap.” tanya mak sebaik sahaja saya sampai balik. Matanya terbeliak. Bonus dekat bos! Kalau tidak, Lelaki itu datang dengan satu aura yang berlainan.
2015-03-01 01:14:00

留言者: Air Jordan High Heels 
 
Aqiel mengambil buku latihan Add Math di bawah meja kemudian menutup mukanya. Selepas dua hari bercuti, tak apalah.“Er,”Farah tersenyum-senyum. Cendera bergegas menuju ke arah itu. Dia dah minta maaf, So what are you want doing now? Hisyam, Sepanjang pemerhatiannya Julan seorang pekerja yang ringan tulang dan bertanggungjawab.
2015-03-01 01:13:25

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 后一页 ]

白科吴的博客

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020