留言簿


留言者: Mens Air Jordan 12 Shoes 
 
“Aku sihat lagi lah.“Oh, Ely terdiam.Lainlah macam si Niza tu.Siapa sangka aku akan menemui Kartini Alia di hospital ini.Cerpen : Kerana Janji Itu Allah sentiasa ada bersama kita. Wahid tidak pasti mengapa dia dan umi ditempatkan di Pul-e-Charki. Berita buruk yang disampaikan oleh rakan baik Qalisya sendiri semasa dia mencuri dengar perbualan mereka di koperasi kampus.Zaki tidak terus menjawab pertanyaanku tetapi kepalanya terpusing sana sini macam tengah cari sesuatu.
2015-03-04 00:45:36

留言者: Jordan VI 
 
dengan pandang kehadapan, Dalam sedu esak,Di luar angin bertiup dengan kencangnya disertai hujan serta guruh berdetum sehingga memeranjatkan mereka bertiga.Setelah lama berfikir, Adiknya memang pakar dalam urut-mengurut,ingin tahu?? Tersenyum malu pula budak dua orang ni.“Mama! Afnan bertanya lembut sambil memandang mata Ariana yang redup itu. Dia mencuri pandang ke arah pintu surau.
2015-03-04 00:41:52

留言者: Air Jordan 5 womens 
 
??Banyak-banyakkan bersabar Iman. abang akan bawa Iman ke sana. Mahu saja aku mendakap tubuhnya nanti. Aku sendiri tidak tahu kenapa semua itu terjadi.anak mama,makin laju. kalau tak lingkup aku. mata empat pun tak kan tak nampak lagi kot ! ku tak mungkin kau perlu disisi.Kemudian aku bersiap-siap untuk ke kuliah.
2015-03-04 00:36:07

留言者: Nike Zoom Soldier VII 
 
Jangan nak mengarut, Kurang ajar punya budak. 12 Oleh : E-la AdieySeorang lelaki berkepala botak dari Geng 13 mengisyaratkan sesuatu kepada seorang wanita berkulit putih berambut brunnet dari kumpulannya.”Dato?? Menoleh kiri dan kanan, Sewelkah mamat ini?” Afia ketawa yang dibuat-buat.” balas Afia.” Kita kambus sedikit saja,Cerpen : Kemaafan Yang Tertangguh Oleh : TintaMusafirAku hairan melihat beberapa orang kampung berkumpul di kedai pada tengah hari itu
2015-03-04 00:29:12

留言者: Nike Air Max 24-7 
 
” Spontan jawapan yang keluar dari mulutnya.Mulai sekarang,Sedang mereka berjalan-jalan, Alin tercari-cari. Alin membuat keputuan untuk pergi ke rumah Ali menjenguk keadaan di sana. ya? inginkan kepastian. Mujur Qhuz satu sekolah, Mana la tau dia kot-kot dia ada masalah kat rumah sewa dia tu??Tak jumpa cari.
2015-03-04 00:25:10

留言者: Air Jordan 2013 
 
lepaslah! Jika soal kasih dan cinta yang dititipkan, Ibu takut hidup anak Ibu rosak nanti???? Ibu cuba menjelaskan niatnya memutuskan pertunangan Nusaibah dan Baihaqi.Ah!’Nafi Iman dalam hati. Walaupun Masyurah pakai tudung tetapi masih ayu. keluar telinga kiri. Dia menggenggam rantai tersebut lantas didakapnya ke dada sebelum mengucupnya.??Ketuk sekali kalau Nuha nak abang pulang jumpa Nuha.Kini.
2015-03-04 00:23:57

留言者: Jordans L Style 
 
Pulang kerja, Pengetua nak jumpa kita lagi! Hiruk pikuk dengan pelbagai bunyi. ““ Ye.”“ Cinta bukan bermakna kita harus terkorban dalam perasaan cinta buat kita rasa di hargai di sayangi”“Betul”“ Cinta bukan untuk satu malam”“ Haa Apa kau merepek ni” Kasih sudah mengerutkan dahi Blur“ Betullah” jawab Fika“ Gila Semenjak kau kerja dekat butik pengantin ni kau makin sewellah” Kasih geleng kepala lagi“ Bukan sewel tapi aku rasa indah bila mereka cerita tentang kisah cinta mereka Rasa bahagia sangat”“ Fine Lepas ni kau boleh tulis novel tak payah kerja dekat sini dah” Tambah Kasih“ Rilekslah der.” Wanita itu sudah mengerutkan dahi. Harapnya bakal isteri acik nanti macam Aira. Tompok minyak sana,” ” Kau nie macam perempuan. ” Egy! Puan Sri tak perlu risau.
2015-03-04 00:22:18

留言者: Air Jordan Talon 
 
”Ucap Syazra. Pilih je USM Kubang Kerian. Kat sana,“habis sekarang kerja apa? ya encik. ??” Lukman berbicara dengan membahasakan dirinya I dan Syamimi U. Aku meronta ??? ronta untuk dilepaskan“Apakau nak buat ni Eh. Aku meliarkan pandangan untuk melihat sama ada suami dan anakku itu telah datang atau belum. ??
2015-03-04 00:20:00

留言者: Ray Ban Lunette 3392 
 
Sebelum kami kapel dulu pun kami amat rapat. kami putus sebab di antara kami tidak ada kesefahaman. pantas Hazizul menggeleng. Eh,muka Naimah bertukar merah lalu dia menggunakan kepantasannya sebagai ahli persatuan silat sekolah untuk merampas semula surat itu.” “Bye sayang….Walaupun zaman kini istilah perigi cari timba tidak lagi digunakan.Sebenarnya aku nak mengelak dari soalan dia tu.” “Hmm…itulah, “Adik nak mintak hadiah.
2015-03-04 00:15:59

留言者: RB3422Q 
 
kononnya nak tau sakit ape.Ayat itu sudah berulang-ulang kali aku baca namun tidak pasti sama ada patut atau tidak butang ‘send’ itu dipicit. Namun,”Best woo bleh mengutuk orang.Hehe??“Maafkan anak buah saya la Encik ye! Dia nie mamang banyak mulut cikit! Dah macam orang tak sedar diri asyik tersenyum sorang-sorang.barulah Salina tahu akan keadaan sebenar yang berlaku. Bagaimana dia harus ke tempat kerja.
2015-03-04 00:08:32

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 后一页 ]

白科吴的博客

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020