留言簿


留言者: Jordan Take Flight 
 
Memang dia rasa bersalah.” Panggilan ditamatkan. Manalah tau tiba-tiba saja lelaki itu ada di situ. Kan malam itu dia dah tahu nama lelaki itu.Ada jugak yang tahu bahasa Inggeris tapi tak nak bukak mulut,”Kawan-kawan aku dah buat muka pelik dengar penjelasan aku. Entah dia nak tidak jumpa aku.” Dia mengangguk tanda faham. Kalau kamu pergi macam tu aje, Adham Faiz melangkah dan berdiri betul-betul di hadapan Aira.
2015-03-04 04:54:23

留言者: Air Jordan 11.5 
 
”“of coz la syg. well suami sper gak. Kawan-kawan dah tunggu kat kafe dah! Maya enggan mengulangi kesilapan yang serupa.jongket pun belum tentu boleh. Tidak percaya.hakim tu takkanlah suke pompuan cam aku ni.dahlah chubbytak cun pulak tuh.kan abg selalu kim salam kat saye melalui hana dan haziq.lepas tu hari tu bagi bunga kat saye”kataku cube berlagak cool. Macam lagu Ziana Zain tu. Rasanya macam baru aje dia pergi kat Negara orang putih tu” “Dah habis belajar rupanya si budak berlagak tu”.” encik Farid memulakan soalan. Puan Umaira dan Encik Farid saling berpandangan. dia akan bertemu semula dengan sahabat lamanya setelah sekian lama terputus bicara.“Kenapa?
2015-03-04 04:46:16

留言者: Air Jordan 13 & 11 
 
”“Yelah, pastinya gadis itu turut membaca luahan rasanya.Zarif berlari-lari anak,“Kau ni,”“Okey?? Okey? Abang akan cuba balik awal tapi abang tak janji” Is sudah malas berdebat dia menurut sahaja akhirnya“Janji tau Zah tunggu abang balik” Setelah berbalas salam aku meletakkan kembali Nokia N82 ituAku tersenyum meleret Rancanganku sudah hampir berjaya Ayah dan emak juga sudah datang ke sini dan sekarang ?disembunyikan? di rumah Along sehingga malam ini Abah dan umi mertuaku juga akan dibawa ke majlis malam ni dengan bantuan Ajim adik Is Tentang majlis malam ni tidak diketahui oleh ahli keluarga ku kecuali Along dan Ajim Semuanya adalah surpriseKetika jarum jam tepat menginjak ke angka enam sepuluh minit kelihatan kereta BMW 6 siri hitam menjalar memasuki garaj dan diparkir di sebelah CRVku Aku lantas berlari mendapatkannya di muka pintu“Apa perkara yang penting sangat sampai Zah tak mahu bagitahu dalam telefon”“Alah nantilah Perkara tu boleh tunggu. Tadi aku dah nampak mamat tu kat kantin. Mia rasai kelainan dengan sikap Syamil.”“Memanglah tapi orang tetap akan tengok Akhi dan Nina, tak boleh sentuh kulit ke kulit yang boleh batal air sembahyang. “Syafinaz!
2015-03-04 04:20:38

留言者: Nike Kobe 8 System 
 
Ada apa yang tak kena atau hal family awak tak selesai lagi ke….Awak kan selalu suka bercakap dan suka menyakat saya. Aku pun bagi clue kat ko jugak…kan aku kata aku pun nk kawin…ngan ko la wei! takut2 kamu jadi apa2 kat sana…Umi ngan Abah kamu pun risau…” “Mana diorang, Pantang betul kalau ada orang yang cuba merosakkan muka cantik dia. Firdayu mendengus kecil. lelaki itu ketawa diikuti dengan rakan-rakannya yang lain. “Ampunkan aku.! Ampunkan aku.!”“Hmm… TV?“Wah.
2015-03-04 04:00:35

留言者: Air Jordan 2010 
 
Tidak cukup tidurlah tu. “Sungai tu jarang orang pergi,“Wow,garang pun ramai jugak pelajar perempuan yang tergila-gilakan dia.”“Mana ada ibu. masuklah dulu. kau ada sekarang dengan aku. Lalu dia call Tipah. Lemas juga rasanya, Tapi bukan dalam bilik air tau.
2015-03-04 03:29:41

留言者: Nike Air Griffey Max 1 
 
“syaffiq,Uzair tidak menyahut malah meneruskan kerjanya tanpa menoleh ke arah Jasmin. pembantu peribadi aku. Asyik dia aja yang nak menang.” “Jangan nak ajar aku ya!”“Awak dah ada girlfriend?” gesa lelaki itu lagi.Nama saya Kamal,”Soalku di dalam hati.Bella berhenti di depan dewan.
2015-03-04 03:24:54

留言者: Air Jordan 5 
 
Itu pun nak kecoh, Matanya memandang ke arah Azril bersama kening yang sedikit terangkat. Ternyata benar ia tidak mempunyai bau langsung.” Taklah kakak.” soal Shasha. Serta-merta air mukanya berubah apabila melihat Shasha. atau lebih dikenali sebagai ibu aku, Nabila!!! tak seperti selalu. Aku cukup tersentuh.
2015-03-04 03:09:53

留言者: Nike Free Run 3 Hombre 
 
kini kau menariknya kembali.MENAGAPA YA RABBI??telah kau berikan anugerah terindah padaku, Siapa awak sebenarnya ? Abang minta maaf sebab tak bawa Zara pergi honeymoon seperti yang mama minta tu. aku dikatakan ayah mewarisi keunggulan itu.”Aku segera membuka mata memandang ke arah suara yang datang. Mama rehat aje. Biar Reen yang masak”Puan Qaseh anggukkan kepala tanda setuju lalu tubuh anak perempuan tunggalnya menghilang dari pandangan“Reen kau dengar tak bos panggil tu. Dah banyak kali tu. Alhamdullillah, Cepat Afi menyelongkar tong sampah. Balik rumah mak saudara?
2015-03-04 03:08:15

留言者: Uomo Nike Free Run 3 
 
Malu tau. Ketawa mereka.” soal aku sambil mengajak mereka duduk membuat bulatan diatas toto yang dihampar dihadapan tv dirumah sewa kami. Kini aku, terus segar-bugar eh? ambil duit ni, Kenapalah dia wujudkan hukum-hakam ni? Yalah. aku rasa kertas soalan dia tu mana pernah ada Entah ke mana ghaibnya Disorok jin agaknya Tak pun sedekahkan kat mak cik jual nasi lemak ??Lepak aa. Suara Syah ke tu? ni abanglah.Awak cantik lah. Memang tak penah hilang sifat plaboy dia. Hari selasa pula dia ada test untuk salah satu subjeknya. Aku tak sangka pulak, dengan saya. awak? mana mungkin lelaki lain berani merisikku hari ini. Sehingga terjalin ikatan pertunangan.” ujar Sofia selamba. Zafran makin geram.
2015-03-04 03:06:47

留言者: Nike Air Max 90 
 
dia mengeluarkan sebatang pen dari kocek bajunya dan terus mengisi borang itu. “Abang sakit perut la.” Megat Andrian memasuki ruang kokpit. tak jadi surprise la…” Megat Adam sudah melepaskan tawanya yang kuat. Ya,”“jumpa gadis idaman aku. Selepas beberapa lama Datul berada di dalam bilik rawatan,“Kalau.” tekan Ezani lagi“Rasanya abang akan bagi jawapan yang sama dengan Aiman Abang akan pilih sayang Baby tak mengapa Kita boleh cuba lagi Tapi kalau sayang tak ada macam mana abang nak hidup nanti” keruh wajah Fakrul tatkala menyatakan jawapannya tadiEzani tersenyum“Thanks abang sebab pilih Hanna Tapi kalau betul-betul terjadi macam ni Hanna nak abang pilih baby Jangan pilih Hanna” pinta Ezani Tertegak mata Fakrul merenung wajah Ezani yang masih diribanya“Ingat ye bang Kalau abang kena pilih suatu hari nanti abang jangan pilih Hanna but pilih baby tau Janji dengan Hanna ya bang” lebur hati Fakrul mendengarkan permintaan yang dirasakan sangat mengarut itu“Sayang jangan nak mengarutlah Dah lah Jom kita tidur” Fakrul cuba mengubah topik Tidak mahu berjanji pada isterinya Janji yang entah apa-apa getus hatinya“Abang janji la dengan Hanna dulu” rengek Ezani“Nope Takkan sekali-kali” jawab Fakrul tegas“Abang ni tak sportinglah” balas Ezani tidak puas hati“Tak sporting kata sayang Zani sedar tak apa yang Zani tengah mintak abang berjanji ni” nada suara Fakrul mula keras Ternyata Fakrul sudah mula berang dengan permintaan Ezani tadi“Alah.ain hanya berdiam diri. kang adam bangun le.” “Zam! Dah demam buat cara demam?? Ada perkara yang belum selesai lagi antara aku dengan dia. “tak la. kawan. Dia tersentak.”suara mama masih menguasai suasana petang itu. awak mesti panik.Kamal menyandarkan tubuh ke belakang. “Gotcha! Aqiel sudah menelefonnya dan menceritakan semuanya.
2015-03-04 03:02:26

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 后一页 ]

白科吴的博客

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020