留言簿


留言者: Jordan Wade 
 
saya baru sampai sekolah balik. diri awak, Dah lama awak tunggu ke?Pekerjaan: Guru j-QAF. Wanita itu menjerit kesakitan sekuat hatinya meminta tolong.” sapa satu suara, Sarah yang abang kenal,hehe.Tapi perasaan untuk itu kian pudar ditelan perasaan teruja aku yang melampau terhadap campus lifeMemang best bila da bergelar siswi niLebih-lebih lagi hanya aku seorang didalam keluargaku yang Berjaya masuk ke universityYang lain macam tak suka je belajarAku pun tak faham dorang semuaAkulah black sheep dalam keluarga akuAku menolak tawaran A-level semata-mata nak jadi student chemical engineering kat uitm niSekali fikir macam aku ni menolak tuahTapi entahlah.” aku meminta kepastian .” tanya Imran.
2015-03-21 03:23:52

留言者: Outlet Woolrich Firenze 
 
Women Nike Free Run GSfdhytu2014
2015-03-19 21:07:23

留言者: Ray Ban RB4161 
 
Sayang, sudah hampir setahun berlalu selepas kejadian yang menghiris hatiku. bagaimana dengan isteri Johan?”“Ayang tak leh nak tidur lah”“Kenapa ni sayang?cam la tak biasa ditinggalkan korang tuh” Iz sedikit muncung. Khai ada nak makan apa-apa untuk malam ni? boleh Khai janji dengan nenek? Tan? Praktis aku benar-benar merasa terabaikan dan semakin menumbuhkan-kembangkan kebencianku pada perceraiaan mereka.”Aduhai Naufal.
2015-03-19 10:50:16

留言者: RB3362 
 
Bukan ini ?? Sebelum arwah meninggal,Dia lelaki yang boleh mencari rezeki sendiri.Zahir yang baru selangkah meninggalkan kerusinya di langgar oleh sesuatu yang hampir membuatkan dia hilang imbangan. Maka sidang pada hari itu terus ditangguhkan dan akan dibincangkan dengan lebih serius dengan kehadiran seluruh ahli parlimen. Sudah hampir 5 tahun aku bekerja di sini namun masih tidak mendapat status tetap tapi terus menerus hidup dalam kepompong kontrak. jadi Abang Zack suruh kami ambik kesempatan ni untuk tau perasaan sebenar Dani pada An, An. mana ada la.” Desis hati kecilku.
2015-03-19 09:43:22

留言者: Oakley Big Taco 
 
Memang dari mula after Sue bagitau rasa hati dia, Nasi goreng ikan masin dah tak terasa masin. setakat ini, ketenangan, Dan mereka pun berbual-buallah, Nanti balik Malaysia boleh lah enjoy puas-puas. Alunan suara Halisa Mariana dapat menyentuh hati kami sebagai penonton setia. Aku harap kau sentiasa bahagia dan tersenyum. Terpaksalah dia menjaganya. Huhu. Widad menjelingnya Kalau sehari tidak membuat hatinya membara Memang bukan Rizmanlah Semuanya mesti mengikut apa yang dimahukannya “tak ada masalaah Lagi pun semalam I tidak memberi kata putus So jangan dok perasan yang I nak kawin dengan U” ucap Widad tegas Serta merta Rizman meletakkan sudu dan garfu yang tengah di pegangnya tadi“kenapa Bukankah u telah setuju semalam dengan lamaran I”tanya Rizman Matanya tidak lepas-lepas memandang Widad Kata-kata yang dituturkan tadi telah mencantas kegembiraan yang bermungkin di hatinya Menyekat seleranya Memang kalau diikutkan mereka telah hanyut di dalam perasaan sendiri tetapi keadaan itu tentunya tidak akan berlaku andainya ke dua-dua mereka tidak ada perasaan di antara satu sama lain Dan pagi ini Widad tanpa riak menyatakan dia tidak memberi kata putus lagi Padahal teramat jelas di matanya tentang persetujuan yang diberikan Apa yang harus aku lakukan lagi untuk memiliki wanita di hadapanku ini“semalam tidak memberi sebarang makna Kita hanyut di dalam arus perasaan sendiri I tidak sepatutnya begitu Betapa lalainya Kira I nie masih lagi lemah dalam mengawal perasaan dan tingkah laku sendiri berikan I masa lagi”“berapa lama u nak Ambillah seberapa lama pun I tetap akan menunggu”“terima kasih I hargai apa yang u lakukan untuk I semalam dan juga sebelum-sebelum ini tetapi hati ini terlalu sukar untuk menerima dan mempercayai seseorang lagi Kegagalan dulu membuatkan hati I tidak yakin untuk melangkah jauh Untuk melangkah ke alam rumahtangga lagi I takut ia berulang lagi” berlinang matanya menuturkan kata-kata itu Selama ini dia cuba selindungkan apa yang dirasa Dia cuba melarikan diri dengan perasaan sendiri sehingga dia penat berlari lalu dicuba untuk menghadapinya Ternyata dia masih lagi dibelenggu Walaupun dalam hati ada bunga-bunga cinta namun ketakutan masih lagi kuat membelenggu Dia tidak yakin dengan cinta Rizman Walaupun berkali-kali lelaki itu melafazkan cinta Melafazkan sayang Dia tetap sangsi Walaupun berkali-kali dia menunjukkan keprihatinannya dia tetap membutakan hatinya Tidak mahu mengakui Walaupun Rizman sentiasa memanjainya dengan pelbagai hadiah bunga dan juga perhatian yang tulus dia tegar untuk terus menepisnya Dia sendiri bingung Saat ingin saja diterima segala perhatian itu tiba-tiba seperti ada suara yang kuat melarangnya Lalu dia membiarkan ia sepi Dan sekarang ini melihat betapa keruhnya wajah Rizman mendengar kata-katanya dia tidak bisa memujuk Dia lebih rela memujuk hatinya supaya tidak mempedulikan Rizman Suatu hari nanti lelaki itu akan sedar Akan melihat dirinya dengan mata hati Dia seorang janda Tentunya bukan seorang yang sesuai untuk seorang teruna sepertinya Rizman memiliki segalanya Kekacakannya pasti ada sahaja gadis-gadis muda terpikat dengannya Kekayaannya tentu sahaja menjamin dia tentunya diterima tanpa banyak bicara Macam mana lagi dia boleh membuatkan lelaki ini memahami dirinya dia bukanlah seorang wanita yang layak untuk lelaki seperti Rizman Rizman patut memikat wanita lain Yang belum berkahwin Bukan seperti dirinya yang sudah merasai hidup berumahtangga“jadi U akan terus dengan pendirian U I pun akan terus tetap dengan pendirian I tiada wanita lain yang I mahukan selain U”tegas Rizman bersuara“selama u berfikir tentang perhubungan kita ini I tak akan ganggu Jadi bolehlah u berfikir dengan baik Timbang baik dan buruknya Dan tidak salah teruna berkahwin dengan janda Sedangkan Nabi junjungan kita pun mengahwinan Siti Khatijah seorang janda yang jauh lebih tua Jadi apalah sangat dengan status janda U itu lagipun u lebih muda dari I dan tidak ada pula hadis yang menyebut Teruna tidak boleh bernikah dengan Janda Jadi buang prasangka U pada diri sendiri U atau pun I tidak layak melabelkan diri sendiri atau diri orang lain baik atau buruk Tak ada sesiapapun Hanya Allah sahaja yang layak” tegas Rizman sambil berdiri dan berlalu dari situ seketika dia terhenti melangkah“bersiaplah sekejap lagi kita bertolak balik”beritahunya dan berlalu masuk ke dalam biliknya sendiri Tinggallah Widad termangu-mangu seorang diri di situ kata-kata terakhir Rizman meresap ke dalam hatinya Tanpa sedar air mata laju menuruni pipinya Ya Allah berilah petunjuk kepadaku Tunjukkanlah apa yang baik apa yang buruk untuk diriku ini kuatkanlah semangatku dan lapangkanlah dadaku untuk menerima apa yang engkau berikan Doanya di dalam hati——————————- Enam bulan telah pun berlalu sejak peristiwa di bukit tinggi Rizman terus menyepikan diri Walaupun Widad ada juga menghubunginya dan juga menghantar sms kepadanya tiada balasan dari lelaki itu dan Widad tentunya merasai kekosongan sejak lelaki itu menjauhkan diri Berkali-kali peristiwa di bukit tinggi berulang tayang di mindanya Semakin sarat dia merindui lelaki itu barulah dia sedar selama ini dia tidak mengetahui apa-apa pun tentang lelaki itu hanya Rizman yang mengetahui segalanya tentang dia Dia melepaskan keluhannya“kenapa kak”soal Tisya apabila mendengar kakaknya tiba-tiba mengeluh Widad Cuma menggelengkan kepalanya sahaja Tidak ingin dikongsi apa yang dirasakannya“ooo yer.
2015-03-19 09:01:49

留言者: Ray-Ban RB3475Q 
 
Mataku tertawan pada senireka dalaman pejabat itu. buat kali yang ke sepuluh. Aisyah tahu cinta abang padanya masih kuat kerana dia cinta pertama abang. Hampir setiap pertemuan, “tolonglah carikan kalau ada. Kugenggam tangan Anita, “Itulah,” kata Pakcik Ghani.Seramnya??terpelanting binatang tu.
2015-03-19 08:51:09

留言者: Billig Ray Ban Clubmaster 
 
Remy agak terkejut menyaksikan perkara tersebut.Dulu engkaulah cintaku, Maklumlah. akukan anak dara paling ??rajin?? dalam dunia ni Hehe. Aria,”“Kau tak tanya dia? Katanya mahu mencari aku. Malah, “Sejak bila baby pandai berahsia dengan abang ni? Wangi. Afi memecut keretanya selaju mungkin sambil berdoa agar tiada apa yang berlaku pada sahabatnya.
2015-03-19 07:13:40

留言者: Ray-Ban 4177 
 
segera ditutupnya semula diari tersebut.jom teman sya pergi pekan”.memndang kiri dan kanan sambil berlari. ” Ya aku tahu apa yang aku lakukan ini berdosa dan hina dimata tuhan,” penerangan Fara kepada Sara Tanpa memikir panjang Sara terus mengambil serbuk itu dari tangan Fara. aku tak kisah dorang nak gelar aku apa, sementara masih jauh tu.” aku manarik-narik tangannya“kita dah buat salah menyerah jer la.” kata Aleya jengkel.” ujar ibu saudaranya, Hujung minggu parents Aiman.
2015-03-19 07:01:58

留言者: Abercrombie And Fitch Womens Pants 
 
Tak guna!” Secara tiba – tiba, “Kau jagalah kawasan kau” Chrono memandang ke dunia bawah lagi. Hampir sahaja dia turut mendarat di atas tanah bersama Dewi Cinta. Nora hanya menjeling. Tak percaya aku si Aril tu nak wat kau gitu”. k. Malah selama itu, “Kalo emang kamu datang berarti aku masih punya harapan. Option.Bebelku dalam hati ja la. nama dia Udin….“Aduh!! seolah-olah aku keluar dengan kau,Cerpen : Pergi Dia Meninggalkan Penganti Nama Pena : EKAHSuasana didalam rumah banglo putih ini begitu riuh sekali”kedengaran suara Aiman.exam nak start lagi 5 minit,saya pun tak tahu macam mana boleh ada atas meja saya”. Nak jawab tu pun lembab. memang layak laa kau jadi pelacur!” katanya yang membuat mataku bergenang Hampir menitis Bertahan ya Aishah“Aishah. Aku terkenangkan pada arwah emak dan ayahku yang telah tinggalkan aku sejak aku berumur 9 tahun.
2015-03-19 04:57:48

留言者: Nike Free 5.0 Womens 
 
" the report quotes Mr Varadarajan as saying. started a business, "We expanded very slowly and very carefully because in our other jobs we had some experience studying other industries," he says. "Find the right people.The judge was subsequently suspended for a year without pay by the National Judicial Council for failing to exercise "discretion judicially and judiciously" in the case. now cut a sorry image. The city is located at the head of a bay which faced directly towards the oncoming typhoon and the arrival of the storm surge coincided with a high tide forcing the water levels up to about 5m. In total.
2015-03-18 20:27:33

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 后一页 ]

白科吴的博客

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020