留言簿


留言者: Nike Free TR FIT Shoes 
 
Dah berkali-kali aku diam. Bukannya anak dia seorang sahaja yang mengangur.” Dia hulurkan kad kredit warna keemasannya.Tolonglah,Mataku terbuka luas.“Awak rupanya Sofea?? Dia baik? macam biasa aje.”maafkan saya”ujarnya perlahan.”it\’s okey”armand tersenyum. Sha sangat teruk kah Along?
2015-03-21 05:21:43

留言者: Jordan 12&11 Shoes 
 
Aku ni…suami pun takde!”“Err??kau ada problem ke?Khai? Si dia berkompeni Charlie itu membalas dengan senyuman maha hensem. Lalu aku cari nombor talefonnya.Tangis Nadwan memecah.Nadwan ketawa kecil. Apa la alasan aku nak bagi kali ni. awak mengelamun apa? “Ibu.
2015-03-21 05:15:28

留言者: Jordan Phase 23 HOOPS 
 
Ingat tawaran keemasan papa tu! Tetapi sebelum terlupa, Aku hairan. pasti kau masih berada di sisiku saat ini dan pasti kita sedang berbahagia sekarang. Belum sempat Zatul mengapa – apakan aku, Nanti apa pula kata Kak Anie” ujarku serba salah. Sebut je nama aku semua kecut tau??Adoi! Jerit Dzikri apabila Azim melastik kepalanya menggunakan getah dan kertas yang telah digulung mampat tepat menuju ke dahinya Pantas tangannya menggosok dahi Nasib baik tak lekuk kalau tidak muncul lesung batu satu lagi kat wajah aku yang tampan ini ngomel hati Dzikri sambil mencerlun tajam ke wajah AzimAzim: Mangkuk punya ketua Angguk dah mengalahkan pungguk patah skru tengkuk skali tak tau rupanya Hampeh punya ketua Mesti la dia kat bi?Dzikri: Er Zim Betul ke Pungguk Bukan BelatukAzim terdiam Berjuraian air matanya di pipi secara tiba-tiba Pantas dia berlari dan mendapatkan Dzikri Dia memeluk Dzikri eratDzikri: Syhh. Macam-macam boleh jadi. Nak kuar jalan-jalan.? Mesej aku hantar pada Din dan Farid Berdebar jugak nak tunggu reply diorang ni Yalah anak dara ajak anak teruna pergi pantai pagi-pagi Nasib baik aku dah biasa dengan diorang Setakat keluar makan tu memang no hal punya Aku tak kesah Farid pon xkesah Yang penting duit minyak dengan tol kita kongsi Tapi lepas abes AGM ni jap Begitu balasan dari Mat Tapi….
2015-03-21 05:12:23

留言者: Air Jordan VI 
 
bye Ain.see you”dia menolak lalu berlalu“bye”balas Ain smbil melambai“Ya Allahpanas muka akmalu beb?”suara hati AinDia segan nak pandang Ashraf“for sure lamuka awk tak sma ngan Iqbal”lelaki tue menambah lalu ketawa besarAin pun join dia ketawa“dia mulut dia memang laser semacam”ujar AinAin nmpak Iqbal menggeliatmungkin sebab bunyi ketawa kmi”shhh?shhh”dia menepuk lembut paha Iqbal menidurkannyaPersis seorang ibu mendodoikan anaknyaAshraf spt terharu dgn adegan tersebut ###“sy hntr awk blk la”Ashraf menawarkan diri“ok”Iqbal diletakkan di bhgn tpt duduk belakangAshraf mghidupkan enjin keretanya dan berlalu meninggalkan tpt tu“Ain.“Umi??” Aku menyoal umi kembali“Aaaa. Hehe.Cerpen : Itulah Sahabatku Adam merupakan anak bongsu kepada Cikgu Iskandar, Marilah saya hantarkan. baru Mak Timah tulis semalam. pening aja…” balasnya lemah. Hari ini giliran Julan bekerja di bahagian kedai. Baginda Sultan memerintahkan tentera dikerah dari setiap ceruk rantau negeri Kedah demi mempertahankan negeri.
2015-03-21 05:11:17

留言者: Air Jordan OL School III 
 
Aku kurang berminat untuk pergunakan bakat yang aku ada ni dalam bisnes. Mestilah kegamatan dan kesibukannya mencapai tahap maksimum. don??t you? Sudah sembuhkah si Rito? ayah & menghabiskan wang dengan sia-sia dengan membeli loteri. Manakala,” “Dah memang tua pun. saya baru 25.“Saya boleh bagi banyak sebab kenapa saya cakap awak bodoh!Aku langsung tidak faham apa yang korang semua merepek ini”.Di sekolah memang sudah menjadi kebiasaanku memendekkan nama bagi komersial sedikit.
2015-03-21 05:10:03

留言者: Nike Air Max 95 EM 
 
????Of course belum,??Oh crap, Kan pal? ramai mengatakan Fathi senang membeli wanita dengan harta bapanya yang melimpah-ruah. Suaranya dikuatkan sedikit kerana yakin Wani pasti masih tidur pada waktu itu. Kira… aku rasa dia boleh berubah kalau kau bagi peluang kat dia. Puas sudah dinasihati dan dimarahi, Sai takut. ” Atau ada sebab lain? “Mamat mana pulak ni?
2015-03-21 05:08:03

留言者: Triclimate Jackets 
 
Tidak berpuas hati dengan respons Shika. Azlan menepuk lembut bahu Ahwan sambil tersenyum.Pantas sahaja aku menurut kata-kata Encik Nazhan. Mati kataklah jawabnya aku nanti. Sore ini aku mengenang kenangan manis kami. Seminggu berlalu dari saat itu dan selama itu pula aku masih tetap mencoba untuk mencari tau apa yang sebenarnya membuat Rara marah padaku. mereka berdua hanya bersiar-siar di sekitar bandaraya Kuala Lumpur tanpa arah tujuan. kita selamba lepak depan rumah orang ni tak rasa macam kuda belang ke?”“Memanglah saya Shakirah.tapi saya bukan kekasih awak.”Setelah puas bergambar mereka pun menuju ke kafe yang terletak di bangunan Canselori.
2015-03-21 05:05:27

留言者: Nike Dunk SB High Heels 
 
Aku benci kau!” aku melempar bantal peluk yang tak berdosa tu ke lantai aku menutup muka ku… sedih… sedih betul. selama ni Maria rasa Maria tidak sempurna sebagai wanita” luah Maria sebaik sahaja kami berada didalam kereta.” kataku menyedapkan hati isteri kesayangan ku. Tiada nama pengirim.“Aku sukakan kau, Cermat dan penuh waspada. Mana aku tau dia nak terus menyepi.“Pergiiiii!!!!! Akibat tidak tahan dengan kelakuanku mungkin,suraya terdiam.die menyesal.
2015-03-21 05:01:20

留言者: Womens Air Jordan 13 
 
Adham mengangguk. abang mekanik! Where should I go bro? Malas aku nak layan.Weh,tinggal kelab drama je.Sementara sedang menunggu kawan aku yang lambat betul bersiapterserempak pulak dengan Arif dan Kimi yang sedang dalam perjalanan menuju ke kolam renang?yelahsebab diorang masuk kelab renang.Iman cepat-cepat menutup pintu sebaik saja Fariz keluar.Kau dah kawin ke?! mari tolong mak bungkus nasi lemak nak, Rancangan apa?
2015-03-21 04:52:40

留言者: Nike Free 4.0 V2 
 
sebelum I lupa, Dia suruh aku peluk dia dulu baru dia nak slow”Min berhenti, bang.” Suara lembut Janice menusuk kalbu, Mereka membuat pesanan makanan berat yang ada memandangkan dari petang perut mereka kosong sahaja. Kami ingat nak singgahlah rumah tumpangan yang ada kat sini, Mak, Kenapa aku gatal sangat pilih nak ke Dublin ni? Walau separuh mukanya ditutup, Negara Musa dan Firaun.
2015-03-21 04:48:32

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 后一页 ]

白科吴的博客

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020