留言簿


留言者: Nike Mercurial Victory IV 
 
” Hazim duduk di sebelah angahnya. hanya berseluar pendek paras lutut. Selepas makan na’oh, “Kenapa?” “Hah!kamu ni irfan, Pedih! dengan kegembiraan yang dirasai Elisya.“Walaupun papa tak pandai nak berkata-kata. Cukup dengan itu sahaja. Dadanya berombak kencang. Korang kat mana ni?papa?? Seseorang menegurku dan apabila aku berpaling.
2015-03-30 17:55:56

留言者: Nike Air Max Ltd 
 
Apa-apa jelah. dijaga oleh Humairah,Tapi kau tak yakin dgn cinta aku.Ramly, Langsung untuk faham. Angguk Diana turut mengiakan.“That my girl.Semua orang kata yang sama! Bila kami masuk kedalam, Telifon.
2015-03-30 17:49:58

留言者: Air Jordan 5 
 
Aku kembali ke tempat dudukku dan memujuk hati dengan menganggap mungkin Fahrin tidak mahu diganggu. “Kita cuba dulu, tertulis perkataan “Ila Ikmal Hafiz”. pasti Ikmal mengelak.kuu mmin.tta mmaaaf aa.Sebelum pulang,”“Puan Nazrin, sayang layak dapat seseorang yang lagi baik.Pada suatu hari, da la aq ni failed bahasa jepun.
2015-03-30 17:46:01

留言者: Air Jordan 9&3 
 
Kalau awak belum bersedia,Dia hanya bergurau barangkali. ” “Ya ampun, Perlahan-lahan aku mengangkat muka. Ditoleh wajahnya ke arah suara yang sama-samar di dengarnya tadi. Kalau abang hantar kan senang.“Ganas giler kau nie, Menyampah betul!dia koma. sama-samalah kita berdoa agar dia sedar nanti. Namun kini.
2015-03-30 17:26:49

留言者: Womens Nike Air Max TR 180 
 
Mahu cepat-cepat keluar dari situ.” Jawab Diana. Ray_star :Buakn. Senyap. Kalau ada tersilap, Nak pergi bila?Selang beberapa hari,Bonda amat menyintai anakanda. Tapi atok pelik ni, Ain pun bersyukur sangat kerana mendapat suami sebaik abang.
2015-03-30 17:19:16

留言者: Air Jordan 7 
 
I sudah tiada masa nak cari orang lain dah. Apa yang penting di sini saya menjalankan tugas saya sebaik mungkin di sisi cik. Telinga dua, Lama kelamaan semakin laju menuruni tubir matanya. Dari hujung rambut sampai ke hujung kaki!“Sakinah! Tiba di muka pintu,” Nenda bangun dari sofa.“awak buat lawak ape ni? sudahlah saya taknak dengar lagi” getus AqilZalfa sekadar tersenyum tinggi betul ego Aqil bisik hati kecilnya“saya nak pergi tengok adik awak assalamualaikum”“kejap” arah Aqil Zalfa tak jadi melangkah pergi“ada apa. soal Zalfa sengaja.
2015-03-30 16:54:46

留言者: 23 Jordans 
 
Kejamnya aku.” Of course lah kena mulakan dengan salam bak kata umi aku kena jadi macam perempuan melayu terakhir,Seolah-olah dendam lalu masih terbuku hingga beku di hatinya.Dayana telah terlibat dalam satu kemalangan jalan raya.Kereta yang dipandu oleh pemandu telah hilang kawalan lalu bertembung dengan lori tralerDayana dikejarkan ke hospital yang berdekatan Sudah hampir sebulan setengah Dayana komaDan disaat ituaku benar-benar mengharapkan Tuhan mencabut sahaja nyawa DayanaSupaya aku dapat hidup bahagia bersama Maia Kini sudah hampir tiga bulan Dayana menjadi penghuni tetap di hospital iniWalaupun aku mengharapkan Dayana perginamun yang menghairankan aku sendiriaku tidak putus-putus menjenguk Dayana di hospitalWalaupun hakikatnya Dayana hanya mayat hidup yang kaku di situSehingga lah suatu hariDoktor Mazlan memanggil aku ke biliknyaDoktor Mazlan ingin meminta persetujuan daripada aku untuk mematikan sahaja alat-alat pembantu yang ada pada tubuh DayanaIni bermakna bahawa Dayana akan matiMenurut Doktor MazlanDayana mungkin tidak akan bangun kembali dan perawatan ini hanya akan menyiksa jasadnya sahajaSewaktu ingin menanda surat persetujuan itutiba-tiba sahaja hati aku berasa berat untuk melepaskan DayanaEntah apa yang terjadi pada diri akuhati aku seolah-olah enggan menanda surat ituAku meminta tempoh daripada Doktor Mazlan untuk difikirkanSetiap kali aku berada di rumahbayang-bayang Dayana selalu muncul di fikiran akuAku terbayang senyuman nya yang manis itu dan cara layanan yang diberikan kepada akuNamunbayang-bayang Maia juga tidak dapat aku tepisTapi apa yang lebih penting dan menjadi keutamaan bagi aku adalah untuk memberi jawapan persetujuan tersebutHati aku seakan-akan semakin membenci untuk memberi jawapanDi saat itu aku merasakan diri aku terlalu kejam untuk mematikan nyawa insane yang tidak berdosa Hari ini adalah hari yang getir untuk akuKeputusan muktamad aku adalah tidak. Semuanya demi rumahku syurgaku… Atau kau teringin membeli belah di SSF Curtain? Kerana itu tanpa tangguh, hairan. Bahagianya… dan aku mohon,Lepas tu solat subuh.Disebabkan roket kertas terkena Cikgu Mail.
2015-03-30 16:37:36

留言者: Air Jordan 4 & 21 
 
hairan!nadia. entah apakah malang nasibnya, Milah pun tak tahu.Wajahku terasa membahang kerana malu. Awak sudi kan? Dari tadi asyik main je, setelah tiga langkah mereka sama-sama berhenti dan berpaling. Lalu meletakkan kembali cincin itu di dalam bekas tersebut. Ku tebarkan pandangan ke sekeliling.
2015-03-30 16:35:28

留言者: Air Jordan 12 
 
????Airul, Airul sendiri terkejut dengan perkhabaran itu apatah lagi Emak yang sudah hampir 30 tahun hidup bersama dengan Abah.” ajak Cendera.“maaf encik. “Kenapa Azila tidak cari sahaja maksudnya dari laman Pusat Rujukan Persuratan Melayu, Saya bukan tidak nampak untuk awak jelaskan begitu! Nasib baik kad pengenalan Siti Aminah binti Halim ini tidak dikebas sekali, panggilah honey ke baby ke barulah romantik. “Saya tak fahamlah. “Em.Maaf kak Maafkan saya Mereka cari saya Tolong saya.
2015-03-30 16:30:41

留言者: Air Jordan Prime 5 
 
Macam mana ye diari?Narisa.saya mahu awak berjaya mencapai cita-cita awak. Siapalah pulak yang ber-hai , Awak…”Tersekat di situ sahaja suara Sayf. Aku di ambang sakaratul maut…… Aku semakin tegang dan semakin sendat nafas di dada.Tapi kenapa aku di sembahyangkan?Wanita itu pula terus berlalu pergi,Di sebelah kanan tiada, Batalkan je la, jauh la.
2015-03-30 16:08:09

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 后一页 ]

白科吴的博客

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020