留言簿


留言者: LeBron X 
 
Aku duduk di pangkin tempat selalu aku dan ibu duduk bersembang. Lelaki yang memelukku tadi memperkemaskan pelukannya.Macho: papa,iza,Mereka berpandangan sesama sendiri.Akhirnya dalam keterpaksaan dia menutup mata menuruti kehendak adik. haruan dan lundu. Hehehe. ”*******“Emak…” terketar-ketar bibir pucat itu memanggil emakEmak yang terlena keletihan terpisat-pisat membuka mata Gopoh mendekati adik“Adik ya ALLAH alhamdulillah sedar juga kau nak” emak menadah tangan mengucap syukur Gembira tidak terkira Adik sedar juga setelah telantar koma hampir 6 hari lamanya“Emak.” Soal Ibzal memandang kearah Dammiyya. Kacau betullah.
2014-12-26 18:43:03

留言者: New Balance Hombres 
 
SABTU 5 JULAI 2008 Semua persiapan perkahwinan sudah siap diaturkan. Yong turut menemani aku. Ni ha,Dia membawa mug ke ruang tamu. sejak bila you tukar selera kampung Adam?Soal hati dan perasaan cintanya…biarlah dia seorang yang tahu!…. walaupun sekejap.”ujar Farid sambil tersenyum. dah jadi macam ni.
2014-12-26 18:41:32

留言者: Nike Lunar Max 
 
ramai yang sedang melangkah longlai ke luar kawasan sekolah akibat keletihan memerah otak seharian. Puan Sri.” “Sudahlah,Bebola mataku tidak terlepas dari mencari kelibatmu. teman serumahku ketika menuntut di Melbourne, Yus pilih warna putih gading.’ ‘Ape,eh minah ni.muka tak malu btl.Aku ape lg dgn muka selamber sound. Aku baru tersedar. Aku meronta-ronta sambil menjerit sekuat hati.
2014-12-26 18:39:03

 
The number of approvals for house purchases fell to an eight-month low of 42,173, more than 5,000 less than the six-year high recorded in January, according to the British Bankers’ Association.
2014-12-26 18:37:35

留言者: Air Jordan 2011 
 
Juga bagaimana untuk berhenti menyayanginya. berbau dan berkedut seribu seolah baru di selongkar dari timbunan baju – baju kotor masih juga dipakai. esok-esok kau lekat dengan dia baru padan muka kau! Lea siap berloghat Indonesia dengan Liyana yang duduk di sebelahnya.”“Tentulah berbeza.”Dah kenal lama?Memang ngantuk habis.Bila pula aku pernah kapel dengan dia?Dan aku mengakui dia cukup sempurna di mata aku tapi tak bermakna aku suka dia.Mestilah sayang.Beberapa ketika ?? Faris mengusung jenazah di bahagian hadapan bersama Abah dan Adek.
2014-12-26 18:18:17

留言者: Jordan 7 
 
Aku ok je.Kedua-dua tangan disilang kat dada. dina cuba menahan zairil dia takut di tinggalkan di tengah-tengah orang yang tidak dikenali dalam keadaan begini.“Alamak zairil kau bawa mak cik kau datang sekali?Dipegang gambar ibu angkatnya ketika berada di Korea.“tulah kalau kenakan abang lagi, Aku hanya mendiamkan diri. Badannya kian kurus saban hari. Aku nak tengok air mata kegembiraan dari mata mereka, saya nak rasa ithar uh.
2014-12-26 18:11:12

留言者: Nike Free 3.0 V4 
 
Sejuk tangan ibu waktu itu. Yang pastinya semua tu terjadi sejak dia bertemu dengan mamat tersebut. Oh! Kau pula sering mengalihkan pandangan dan pura-pura tidak nampak. Kain kapan terbentang di ruang tamu.Fathi berasa lega.”kata Farah.” Adu Diana dengan muka kerut seribu.” soal Diana pada gadis yang duduk berdepan dengan pintu masuk.” sambung Mysara pula.
2014-12-26 17:36:55

 
Erm Encik Aris dah order? Tak habis-habis dengan Korea. Ahmad, saya akan berjuang untuk mendapat semula cinta saya melalui lafaz yang sah . Selama dia terpaksa ke Singapura untuk memantau perjalanan projeknya di sana.”, saya akan buatkan untuk awak taj mahal”Saiful berkata dengan nada serius. Sengihnya semakin lebar. Muka dia dah merona merah dan…. Aik.
2014-12-26 17:29:50

 
Amirul merenung aku meminta jawapan. you did leave me”Amirul memandangku. dan di hadapanku adalah Kak Aini yang merah mukanya menahan marah. Aku teresak-esak menahan seribu perasaan. Kami bergelak ketawa. Tak mengapa kot. itu.” Dalih Elisya. ” Su . ” ” Ash relakan pemergian arwah Assya ” ” Kenapa Su cakap begitu “Ashraff memandangnya kehairanan Dia tidak mengerti apa yang dimaksudkan oleh kawannya itu Suraya hanya tersenyum dan membelai pipinya ” Mulai sekarang adik kena relakan pemergian arwah Assya Biarlah pemergiannya itu menjadikan satu kenangan yang terpahat dalam hati adik ” ” Apa maksud Su ” ” Mulai sekarang Su akan jadi pengganti Assya Melissa sebagai kakak Ash sebab Su tak nak hati Ash bertambah keliru dan pilu lagi Biarlah Su menjadi penawar dalam hidup Ash Tentu Assya akan gembira bila Ash yang sekarang akan kembali kepada Ash yang dahulu Su tak mahu masa depan Ash hancur seperti kaca-kaca yang jatuh berderai disebabkan alasan itu Kalau Ash fikirkan arwah Assya tentu dia bersedih melihat hidup Ash yang kucar-kacir sekarang ni Ash buang perasaan itu jauh-jauh dan terimalah hakikat yang telah ditakdirkan olehNya Kita perlu selalu doakan arwah supaya dia ditempatkan di kalangan orang yang beriman ” terang Suraya Ashraff hanya menangis apabila mendengar penjelasan Suraya Dia mengangguk sambil memegang tangannya ” Kakak sekarang adik akan lepaskan pemergian kakak Kakak bolehlah pergi dengan tenang Nama Assya Melissa akan sentiasa terpahat dalam hati adik Adik terlalu sayangkan kakak Pergilah dengan tenang wahai kakakku ” rintih Ashraff di dalam hatinya Tiba-tiba Ashraff merasakan di suatu sudut Assya Melissa pergi dari situ sambil tersenyum manis Dia pergi semakin jauh dan terus menghilang dari muka bumi ini buat selama-lamanya Hanya wajahnya yang terpahat di ingatan Ashraff sahaja menjadi penawar suka dan duka Ashraff ” Pergilah wahai kakakku tersayang Adik merelakan pemergianmu itu ” TAMATDahi dan tangannya berbalut .
2014-12-26 17:15:50

 
Bila dah sekali buat apa yang aku suka, Boleh,“Wait! Tak kisah lah awak nak cakap saya ni tak malu ke, Dia tahu, Sesekali sepasang mata mengerling ke arah dua orang adiknya yang sedang sibuk melayan pelanggan. mane Aliah?“Ye boleh saya bantu kamu? Nak tak nak terpaksa la duduk hostel. Delivery khas dari Malaysia by hand.
2014-12-26 16:31:10

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 后一页 ]

白科吴的博客

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020