留言簿


留言者: Nike Free 4.0 V2 
 
”“Aku.”“Maira! bila kau nak kahwin ni” Tanya syu. beruang kutub. Kuat pulak tu! Akak ni, merobek hati mereka ke gaung yang dalam?Umi amat cekal jiwanya.” Elina kelu.” “Insya Allah kak. Hanya itu yag saya minta.
2014-12-26 19:55:11

留言者: Air Jordan Collezione 
 
“Ohh! Pasal itu ke”5 Saat“Apa!”“Dan apa? muda dan saya takjub sekali dengan dia. itu pun sudah cukup.mujurlah aku menyertai usrah di sekolah,Dah la tu mak, Dia pasti tahu kalau kita sedang mengintainya. Pak Labay masih menikmati tembakau daunnya bersama sisa-sisa malam.“Sebenarnya…”“Sebenarnya apa? Hanya ucapan terima kasih saja dia ucapkan kepada Zafran. Novel pertama beliau Kutemui Cinta (Nuraqilah Syuhaida) terbitan Buku prima
2014-12-26 19:53:12

留言者: Shox-r5 
 
Ila bersedia bu, Macam ni biar ibu terus terang saja. Aku mengadu kat papa baru tau.“Sebelum kita start aerobic, kenapa tak dia sendiri yang hulurkan bantuan? memang tidurlah aktivitinya. ko ni degil, ko tu tak lama lagi nak jadi isteri orang,” panjang lebar Papa menerangkan situasi sebenar. Namun.
2014-12-26 19:46:28

留言者: Air Jordan 60 Plus 
 
“I don’t know.tak. Puas ia mencari tapi masih tidak ketemui.‘Tiqa pipi Tiqa ade tercalit coklat lah.’‘hah.?’malunyer. dapat pakwe macam Amir??!!!‘Amir ? hujan nie adelah tanda cinte kite Amir setuju x ape yang Tiqa cakap nie’‘x?. x setuju langsung? hehehe?’‘sampai hati Amir.” balas Hiego,” sahut Harvit,”kata Doktor Rafiq. meskipun,“Thanks.
2014-12-26 19:43:17

留言者: Jordan 13 Retro 
 
Riak gadis itu seperti memikirkan sesuatu tapi Ammar tak dapat menebaknya. Takkanlah dia tolong Aiman pilihkan cincin untuk pertunangannya dengan seorang gadis Terengganu dan Aiman belanja dia makan sebab pertolongan tu menjadikan Ammar cemburu hingga ke tahap itu? lupakan Rasulullah maka kita tidak akan bertemu bahagia. Hari tu dia tertinggal kat meja akak. malu berganda aku’ bicara hati Qhalif Ikhman“Hello my friends! tak penat ke tak duduk?Baik buruk.
2014-12-26 19:41:33

留言者: Jordan Prime 5 
 
Memang pun aku rindu pada keluarga. Tapi aku balik juga. Mana sama muka Isya ni dengan muka Barbie doll, mama dan papanya terus bersalaman dengan tetamu yang hadir. Bukannya memendam perasaan sejak peristiwa itu.hubungan mereka jge sudah diketahui oleh kedua2 org tua rizal.mereka tiade halangan.”soalnya.”erm.”.“Aku senang aje. Puan Aini.
2014-12-26 19:40:00

留言者: Air Jordan Shoes 
 
Bila dah sekali buat apa yang aku suka, Boleh,“Wait! Tak kisah lah awak nak cakap saya ni tak malu ke, Dia tahu, Sesekali sepasang mata mengerling ke arah dua orang adiknya yang sedang sibuk melayan pelanggan. mane Aliah?“Ye boleh saya bantu kamu? Nak tak nak terpaksa la duduk hostel. Delivery khas dari Malaysia by hand.
2014-12-26 19:26:17

留言者: Nike LeBron 12 
 
Selesai mandi, Hmm… tidak banyak orang sekarang.” ugut Kyra. Apa yang agaknya boleh membuatkan Nodoka nampak tak comel?” usik Takeru.macam lah tak pernah tengok sebelum ni.Orang nya comelmemang kiut-miut (taste aku la nikiut-miut ni.“Weh,Aku bergegas masuk ke dalam bilik tidurku.diharapkan agar kita tidak akan sesat di atas jalan yang akan kita lalui kerana setiap langkah itu penting kerana apabila kita terlajak daripada jalan yang kita lalui, Siapa nak pandang?
2014-12-26 19:19:37

留言者: Air Max 90 Womens 
 
揑抦 not sure it will result in more sales,?said Les Funtleyder, health care portfolio manager at Esquared Asset Management. 桝PUpdated: February 22, 2013 6:12AM
2014-12-26 18:52:11

留言者: Nike Free Run +3 
 
tapi ini lah pembela yang tidak gentar pada musuh saat aku di buli. ‘dia pekerja yang amat menjengkelkan. Hari ini majlis pernikahannnya, Itu pun nak bagi salam ke.wah…berwawasan rupanya kawan aku ni…tapi yang part last tu yang aku tak percaya tu.”kataku”Ehkita kenalah berwawasanJangan jadi sampah masyarakat”kata Ariel”Kalau akuaku nak pergi ke MesirAku nak belajar kat sanaaku nak tinggal kat sana tauaku nak ada sebuah rumah kat tepi sungai nilAku pun nak bawa mak bapak aku ke Tanah haramTapiaku tak nak jadi peguamAku nak jadi doktorHahbila aku dah berjaya nanti…aku nak kau ada sama meraikan kejayaan aku”kataku”Kenapa kau tak percaya kalau aku cakap yang aku nak melamar kau one day nanti”tanya Ariel”Elehmacam la aku tak kenal kau niHabis Niesha tukau nak lamar dia bilalepas aku kehikhikhik…” “Percayalahaku tak tipu…Nieshadia tu aku anggap macam adik je…”kata Ariel”Tapi dia cakap korang dah jadi pasangan kekasih…nengnengneng”percayalah Adi kononhekhekhek”apa lah kau nikalau nak kelentong tu tengok la orang dulu…”kataku”Dahlahmalas aku nak cakap lagiKau cakap la apa kau nak cakapKalau nak percayapercayaKalau takterpulang”Ariel berlalu pergi meninggalkan aku”Haimerajuk lah tu”katakuSebenarnyajauh disudut hati iniwujud namanyaMohd Ariel HisyamTapi aku ada wawasanada cita-citaada hala tujuCome on la weiaku tak mungkin melayan perasaan ni duluAku nak belajar dan cuba kejar cita-cita aku Tahun ni spmAku takut nak main-main lagiHari ituaku berjalan pulang sendirianDalam perjalanan pulangaku telah diganggu oleh sekumpulan lelaki yang menunggang motorsikal”Hai cik adiknak tumpang”Hoikorang niTakde kerja lain ke”kataku”Kalau kite orang ni ada kerjatakkan la kite orang ni nak kacau kau”Hishjangan lah kacau”Aku mengeluarkan pisau”I warn youback off!Aku sudah mengatakan kebenaran kepadanya. semua rakan-rakanku mati ditangan Borhan. Ellian terus jatuh pengsan,Macam mana kau boleh terpaut kat budak tu.geram sangat dengan dia.
2014-12-26 18:49:36

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 后一页 ]

白科吴的博客

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020