留言簿


留言者: 北碚学游泳私人教练 
 
2012年4月18日 - 承包游泳池能赚钱?他做兼职救生员时发现了这个商机 读大三的蔡瑞开了家...他分别走访了渝北区和江北区的5个小区,北碚的2个小区,南岸区的3个小区...
2015-03-15 08:22:37

留言者: http://chongqing.baixing.com/a/landingPage?cate=tiyupeixun&pt=ad&id=a656413570 
 
2个回答 - 提问时间: 2013年07月13日
2015-03-15 08:10:37

留言者: No Tax Of Nike Air Max 90 
 
Hello, i read your blog from time to time and i own a similar one and i was just curious if you get a lot of spam responses? If so how do you protect against it, any plugin or anything you can recommend? I get so much lately it's driving me mad so any support is very much appreciated.
2015-03-15 07:54:50

留言者: Jordan svolgere in tali 
 
Hujung bibir digigit. Bantal Ultraman dipeluk.” Johan menutup telinganya. Kepalanya masih tidak diangkat. Saya tak nak tengok kerja selekeh”, Bagi Fariq segala itu ibarat pelengkap hidup dalam dirinya.kak, Korang merokok tu sama la mcm korang bakar duit.”Perjanjian lagi? Paling habis baik pun.Dah??bukan? kau pandang dengan pandangan cemburu kan? Tapi tu dulu. kenapa dia tidak memilih bidang pengacaraan atau modelling kerana pembawakannya yang sungguh lincah dan menarik.Hello.Hello” “Yes Mummy I??m still listening” “Sara jangan sedih ok Nanti mummy belikan jaket yang cantik untuk Sara ye dari New York Sara nanti mummy suruh daddy kirim duit untuk Sara di sana ye Ok Sara Bye” Ibu menamatkan perbualan Aku mendengus perlahan Mataku sedikit berkaca mengenangkannya Bukan aku tidak mahu bersyukur dibesarkan dalam keluarga yang berada tapi rumah tiga tingkat itu selalu sunyi Abang Ziyad masih lagi di Mesir melanjutkan pelajaran di peringkat sarjana dalam bidang perubatan Kakak Mira pula di Kanada sedang belajar sambil bekerja di syarikat milik ayahku di sana Semuanya ditanggung sepenuhnya oleh ayahku Dan ironinya aku pergi melanjutkan pelajaran di UK ini atas biasiswa kerajaan dan dihantar oleh majikanku Ibu yang merupakan pensyarah dari salah satu universiti terkenal selalu sahaja bekerja di luar kawasan membentangkan kertas kerja Manakala ayah pula lebih senang dengan syarikat miliknya sendiri dan baru sahaja berjaya menjalinkan usahama dengan pembekal di Kanada Disebabkan itu aku sering tinggal di rumah nenekku di kampung Lebih tenang melihat ayam dan itik serta dusun buah atuk di belakang rumah Mungkin disebabkan itu juga aku lebih cenderung dalam bidang bioteknologi hasil daripada gemar duduk di dusun buah dan reban ayam Pernah ayah memarahiku kerana tidak mahu mengambil peluang menerima tawaran melanjutkan pelajaran ke United Kingdom dalam bidang kejuruteraan selepas peperiksaan SPM Sebaliknya aku memilih untuk meneruskan pengajian di UITM sahaja Hasrat hati ingin mengambil jurusan komunikasi massa dan boleh menjadi seorang wartawan nanti Namun hasrat murni aku ditentang sekerasnya oleh ibu Dia kata bidang itu tidak ada masa depan yang cerah Disebabkan tidak kuasa untuk berbalah akhirnya aku mengalah Mujur juga aku suka akan aktiviti sukarelawan dan kembara Masa cuti semester selalu sahaja terisi dengan program-program Dari situ aku selalu sahaja pergi ke ceruk kampung melihat golongan yang susah dalam kehidupan Hati aku benar-benar tersentuh apabila melihatkan keadaan rumah mereka yang usang Hanya bersandarkan pada hasil tanaman dan hidupan sungai yang berdekatan untuk meneruskan hidup seharian Namun hati kecil mereka tidak pernah merungut waima menyesali dengan takdir mereka Mereka tidak pernah putus untuk mengucapkan syukur dan sentiasa tersenyum Di sudut hati kecilku mereka tak perlukan rumah yang besar tapi itu sudah cukup untuk mereka hidup dengan bahagia Ini membuatkan aku sering mencari definasi bahagia itu sebenarnya Adakah bahagia berkadaran terus dengan cinta atau hartabenda “Hei Sara Menung jauh nampak Macam mana dengan lamaranku tempoh hari Kau sudi tak untuk menjejakkan kaki ke teratak burukku” Aku segera memandangnya dengan senyuman seraya berkata “Tak menyusahkan kau dan keluarga kau ke” Amilia merenungku ” Tentunya tidak malah sangat gembira kerana dapatlah bersama-sama kita ke batuan sambil menyelam ke dasar lautan bersama-sama Tentu sekali ibuku di rumah akan seronok menyediakan lauk-pauk tradisi dan kita akan sama-sama menggemukkan diri kita sebelum menyambung kembali kerja” Aku tersenyum lagi Ya Aku akan kembali mencari cabaran di dalam perjalanan itu nanti Perjalanan ke kampung halaman Amilia mengambil masa selama beberapa jam abang Amilia yang kebetulan sedang bercuti telah menjemput kami di lapangan terbang Dalam perjalanan aku membuka alamat surat elektronik di telefon tanganku Balasan pendek dari kawanku yang membahasakan dirinya Budak Cool amat aku senangi Laman sesawang miliknya seringkali aku lewati kerna entri-entrinya bagai melodi yang menyanyi riang di hatiku Terus sahaja jejariku mengetik laju di paparan telefonku membalas surat pendeknya dan mengatakan aku kini dalam perjalanan mencari cabaran yang seterusnya di kampung kawanku Akan aku naik turun foto-foto yang menarik sepanjang aku di sana Tidak lupa juga untuk aku mengutusinya ulasan buku karangannya yang terkini ??Aku budak kampung?? sekembalinya aku ke tempat kerjaku nanti Sebenarnya aku masih belum memiliki buku itu Janjinya ingin mendapatkan buku itu di ibu kota nanti Ibu Amilia yang menghampiri separuh abad itu masih lagi kuat dan sihat Ada sahaja kerja rumah yang akan dilakukan Memasak menyapu sampah mengemas tanaman di taman herba membasuh baju dan menyidai baju Banyak lagi tanpa pembantu rumah atau tukang kebun Ayah Amilia yang sediakala pencari rezeki di laut sudah awal-awal lagi keluar dari rumah Rumah kuning di sebalik pohon-pohon kelapa ini sangat menenangkan Buaian yang diikat di antara dua pokok kelapa ini menjadi kegilaanku setiap petang sepanjang berada di sini Pandanganku dilepaskan ke arah satu sudut halaman Kelihatan Abang Amilia bermain-main dengan beberapa ekor kucing Kucing kepunyaannya kerana setiap petang aku lihat dia bermain dengan kucing-kucing itu Kadangkala diagahnya dengan untaian daun kelapa Ke sana sini kucing-kucing itu berlarian cuba untuk menangkap daun Aku mengekek kecil apabila melihat keletah kucing-kucing itu Sangat manja Aku mendekati wakaf kecil sedang Abang Amilia asyik membelai salah seekor kucingnya Di sisinya ada sebuah buku yang aku dambakan ??Aku budak kampung?? “Boleh saya lihat sekejap buku ini”Aku memberanikan diri bertanya Dia mengangguk sambil tersenyum “Sara duduk di mana di ibu kota” dia pula bertanya “Kajang” jawabku pendek sambil menatap kembali barisan ayat dalam buku tersebut Menarik Penuh dengan gambar-gambar suasana kampung Pohon kelapa Pohon bunga anggerik Pantai Sampan Jambatan usang Tekun aku membelek satu persatu muka surat buku itu “Sara suka membaca buku Siapa novelis kegemaran Sara Saya juga suka membaca” Bicaranya lagi “Saya tidak ada novelis kegemaran Asalkan ceritanya menarik Tapi saya sangat menggemari laman sesawang seorang kenalan saya Entri-entrinya seringkali menggamit kenangan saya di kampung bersama nenek dan atuk Argh saya sangat cemburukan kedamaian di kampung Tak seperti di kota Kadang-kadang jerebu Kadang-kadang panas menyengat Debu-debu kota amat menjengkelkan kerana membuat muka saya melekit Orang kampung juga tidak teruja dengan kepantasan teknologi Mereka santai sekali menjalani hidup di kampung Kalau tiada iPad sekalipun mereka boleh hidup Tengoklah rumah-rumah di sini Tidak perlukan pagar gril melapisi pintu rumah Tidak perlu penggera Tidak perlu pagar keliling rumah Masing-masing saling hormat-menghormati” Ujarku dengan yakin “Tidak semestinya hidup di kampung penuh dengan kedamaian Penagih-penagih dadah ramai yang menceroboh kawasan rumah individu Bilangan kereta yang melatari jalanan juga semakin meningkat Orang kampung juga bebas membakar sampah sehinggakan kepulan asap hitam kadangkala dianggap satu kebakaran Memang saya juga akui kampung masih lagi ada damai walaupun semuanya itu wujud Saya pun tak pasti kenapa orang kota selalu sahaja memuji ketenangan kampung Sedangkan jika tiada orang kota masakan teknologi boleh berkembang pesat Bagi saya kata kuncinya bersyukur dengan apa yang Allah beri Mungkin orang kota sangat sibuk mengejar kebendaan jadinya seringkali terlupa untuk memperlahankan keinginan mereka” Terdiam seketika Menghadamkan apa yang diperkata bagai menelan butir-butir permata Ada kebenaran di sebalik tajamnya kata-kata Benarlah Sesungguhnya lidah itu lebih berbisa dari segala senjata yang ada Abangnya menyambung kembali bicara “Jika diselak halaman di dalam buku itu penulis ada juga menyatakan keinginannya untuk melihat kampung itu seperti kota Selepas ini kita patut tukar tradisi balik berhari raya ke kota Rumah-rumah batu banyak sudah dibina menggantikan rumah kayu Mungkin sekejap lagi ada pula pasar raya besar menggantikan kedai-kedi runcit kecil” “Abang juga mahukan rumah abang ditukar kepada rumah batu” Aku bersuara Dia memandang sepi ke rumah kuning milik pusaka keluarganya “Tidak Sara Saya sayangkan warisan ini Lagipun kebahagiaan bukan diukur besarnya rumah itu Atau cantiknya rumah itu Ianya tentang penghuni rumah itu Rumah itu akan dilihat harmoni ceria jka penghuninya ceria dan saling mengambil berat Tidak kiralah mewah atau sederhana miskin atau kaya asalkan penghuninya saling sayang-menyayangi dan sentiasa tolong menolong dalam banyak perkara Susah senang harus bersama-sama Ibu bapa sanggup mengorbankan kepentingan diri demi anak-anak Anak-anak akan ada jati diri Kerana melihat ibu bapa sanggup berbuat sedemikian melahirkan mereka sebagai insan yang prihatin dan ringan tulang Sanggup balik ke kampung walau berbatu-batu jauhnya Walau ada urusan penting yang perlu diselesaikan di tempat kerja Walau ada keseronokan yang harus ditinggalkan Ibu bapa juga tidak egois Hanya inginkan anak pulang ke rumah mereka semata-mata ingin mengekalkan keangkuhan sebagai ibu bapa Zaman sekarang anak-anak bertebaran merata tempat mencari rezeki Sudah sampai masanya ibu bapa pula meneruskan pencarian kebahagiaan di luar sana” Aku terdiam lagi Terkesima Kata-katanya menusuk hati kecil Tiba-tiba aku teringatkan mahligai di ibu kota kepunyaan ibu dan ayahku Mungkinkah aku sukar untuk mengorbankan keseronokan dan kesibukanku kerana aku melihat ibu ayahku juga tidak mahu mengorbankan keletihan dan kesibukan mereka demi aku dan yang lain Waktu makan tidak pernah semuanya ada Jika abang dan kakakku balik bercuti aku juga teruja untuk bersama-sama ingin menghabiskan masa sekeluarga Namun seringkali hampa Waktu petang Ibu selalunya berehat di kamar tidurnya Ayah pula menjadi hobi untuk beristirehat di kamar atau keluar mencari sesuatu Malam mereka lebih gemar di rumah Ibu yang gemar memasak di rumah akan mencuba apa sahaja resepi untuk dimasak Ibu berpesan makan di luar selalu tidak terjamin kebersihan Seringkali keluar juga hanya akan menghabiskan masa dan tenaga Aku hanya menuruti pesanan itu walaupun hatiku seperti menjerit-jerit mahukan sesuatu yang berlainan Lamunanku terhenti apabila azan maghrib berkumandang Seusai solat semuanya bergelak ketawa teruja dengan masak lemak tempoyak masakan ibu Amilia Ayah Amilia dengan lawak santai Ibu Amilia teruja dengan cerita-cerita pengalaman Amilia di UK Adik-adik Amilia asyik bergelak ketawa dengan cerita mereka Propaganda Abang Amilia pula sering mencetuskan diskusi dan ketegangan Namun ia akan diakhiri dengan hilaian ketawa adik-adiknya Aku hanya melihat Perlahan aku mengagumi abang Amilia Benar kata-katanya Bukan rumah yang besar menjamin kebahagiaan penghuninya Sendirian Aku masih lagi duduk di buaian antara dua pohon kelapa itu Sesekali pandanganku dilemparkan jauh merentasi laut selat Melaka ini Aku sesekali tidak menyesal dilahirkan dalam keluargaku ini Walaupun aku sangat menyenangi keluarga Amilia Aku akan sering panjatkan doa supaya aku dapat lagi menikmati kasih sayang sebegini Aku seperti rindukan ibu ayah abang dan kakakku Bilalah agaknya mahligai ibu ayah ini akan menjadi rumah yang ceria dan gembira Aku tidak akan berputus asa Sesekali tidak Mungkin hikmahnya aku dilahirkan berlainan dari abang dan kakak kerana tuhan ingin aku membawa evolusi pemikiran kepada keluargaku sendiri Aku juga yang meminta cabaran Nah aku mesti hadapi cabaran ini Di dalam perjalanan balik ke ibu kota bersama Amilia aku tersenyum sendiri Amilia memandu dan aku menemankannya Sambil memegang buku ??Aku budak kampung?? pemberian abang Amilia Aku menyelak halaman pertama buku tu ada titipan pesanan ringkas dari abangnya ??Jangan menyesal jadi anak kota kerana akan jadi pelengkap pada anak kampung juga nanti Namun tentunya lebih bangga menjadi anak kampung Sentiasa…- Ikhlas Budak Cool?? Pengenalan ringkas di hujung pesanan itu membuat aku tergamam seketika Hampir tersembur air kopi yang baru aku teguk Aku memandang tajam pada Amilia Berkerut dahi Amilia Mukaku pucat seakan tiada darah yang mengalir Jantungku bergetar kencang Apakah betul apa yang berlaku sebentar tadi “Sara kenapa ni Kau ok” Riak wajah Amilia menantikan persoalannya berjawab Aku hanya menggelengkan kepala Sepi Dengan rentak degupan jantungku yang masih bersisa aku menuturkan bicara “Ami siapa nama abang kau” “Sara Masakan kau masih tidak tahu namanya Itu buku yang kau pegang itu hasil tulisan abangku Argh aku kagum dengan dia Sara Seorang lepasan kejuruteraan tapi sangat gemar menulis Tulisan-tulisan pojoknya selalu sahaja menghiasi ruangan sastera di muka akhbar Laman sesawang miliknya pernah memenangi anugerah terhebat” Amilia tersenyum memandangku Aku masih lagi terkejut dengan berita itu Aku melihat sekali lagi nama yang tertera di hadapan buku itu Aril Hakim Ya aku memang meminati hasil tulisannya “Sara Aku tahu kau memang suka mengikuti laman sesawangnya Tapi aku harus rahsiakan siapa pemiliknya Atas arahan abangku kerana dia tidak mahu menjadi terkenal katanya Aku mengambil kesempatan yang ada untuk menjemput kau tinggal sebentar di kampungku sementelah penulis kegemaran kau juga ada di sana Dapatlah kau bertemu dengannya Hei Sara Tidakkah kau gembira” “Dengan semua kejutan ini” Aku membeliakkan mataku yang sedia besar itu Kami ketawa Sama seperti suasana setiap kali menjamu selera di rumah kuning milik keluarganya Rindu Bukan kerana kedamaian kampung itu Bukan kerana pantai itu Kerana rumah itu memiliki penghuni yang hebat Saling hormat menghormati Saling melengkapi Beberapa bulan di ibu kota kembali bekerja aku mendapat pesanan ringkas lagi Amilia dan aku memang seringkali berbalas pesanan di atas talian Kami menjadi akrab Tapi tidak seakrab dia dan Haris Dia mengutusi aku dengan perkhabaran gembira kerana akan melangsungkan perkahwinan dengan Haris beberapa bulan lagi Amilia mengajak aku untuk sentiasa menemankannya menyediakan persiapan Dia mengajak aku pulang ke kampungnya lagi Aku masih membiarkan persoalan itu Surat elektronik di paparan komputer aku menyebabkan jantungku kembali berirama Aku tersenyum lagi Rindu akan kampung Amilia Rindu akan suasana di sana Kenangan lalu menggamit perasaan aku seketika Adakah aku juga rindukan provokasi Aril Hakim Aku tersenyum sendirian Aku menjeling kembali surat elektronik itu??Masih lagikah sudi bertamu ke rumah kuning di kampung Saya menantikan ulasan buku saya yang tak seberapa itu Hei ada cerita di sebalik kisah yang terpapar Jika masih sudi saya sentiasa ada di wakaf kecil di depan rumah kuning itu p/s ?C Identiti saya hanya antara saya dan Sara sahaja ye Ikhlas- Budak Cool/Aril Hakim?? Aku memandang buku Aril Hakim di sisi komputer aku Patutkah aku menyimpan impian untuk menjadi penghuni rumah kuning itu Argh Sara Kau terlalu berangan Hentikannnya Aku tahu pun sebab Faiz yang bagitahu. Last question, Betapa peritnya melihat insan yang selama ini kucintai berbahagia bersama tunangnya, Iman memandangku seolah-olah mengerti kesedihan yang kian membuku.
2015-03-15 07:41:00

留言者: http://chongqing.baixing.com/a/landingPage?cate=tiyupeixun&pt=ad&id=a656413570 
 
北碚哪里可以学游泳呢?不要很多人那种,价格是多少?_百度知道
2015-03-15 07:00:05

留言者: Nike Cortez Womens 
 
Dia sendiri sudah bersiap sedia untuk menerima segala yang akan bakal terjadi. Dia sendiri telah berjanji akan sanggup melepaskan kasih sayang Naim jika hadir wanita yang lagi baik daripada dirinya.??????????????????Aku rasa dia marah??”“Cube ko lambai je kat dia??”Risya menamatkan perbualannya.“Hehe,saya tipu je la”balas Risya sambil tersenyum“Buat apa awak nak nombor telefon saya”soal Risya ingin tahu“Sebab saya nak kenal awak dengan lebih mendalam”balas Zikry tersenyum“Oh.” “Lepas tu, Aku berbangga kerana hari ini, Tak boleh ke? kenapa hari ni ayah tak ada kat rumah?
2015-03-15 06:09:57

留言者: Air Jordan 12 
 
Satu nota terlekat diatas cawan latte panas itu. Kid mahu pun Fahmy tidak menyekat langkah wanita itu. dia memalingkan tubuhnya.jatuh arh air muka minta maaf nie.”-bunyi cam udang di sebalik mee jew nie? dah dapat keputusan yang baik.” pesannya. It is not right, kami kembali ke kereta. “Hye guys!
2015-03-15 06:07:51

留言者: Nike Shox R3 Women 
 
Caiyok!bawa Iliya ke bilik kamu.Umi? Ingin saya dakap erat-erat. Sambil duduk mengunyah tembakau,Aku meminta agar engkau menjaga orang tuaku seperti ibu bapa kandung engkau juga.Hati aku mengatakan bahawa kau mempunyai masalah yang sangat berat. Sudah menjadi rutin mareka setiap pagi menjamah setiap isu yang disampaikan melalui akhbar. tapi sekarang Iz dah sedar kesilapan Iz,” kata-kata Faiz terhenti apabila melihat mutiara jernih meluncur laju di pipi yana“Iz tau yana mengandung. Sebagai contoh.
2015-03-15 05:57:48

留言者: Nike Air Max 2010 
 
2003 December - Pakistan and India agree to resume direct air links and to allow overflights of each other's planes from beginning of 2004, after a two-year ban.
2015-03-15 05:49:55

留言者: Jordan Olympia 
 
boleh pula macam tu. Apabila Rashid masuk ke dalam kereta, sahabatnya sejak di bangku sekolah dulu.jangan ditolak.nanti melepas” “Eh dahlah. Apasal kau tak datang kerja tadi?” sapa Yanti yang sedang mencuci pinggan di sinki.” “You don’t like it?” Awak dengar dari mana”. Nora membuang pandang.” marah Danial lantas meneruskan langkahnya. nampak lain la muka Isya.
2015-03-15 05:36:03

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 后一页 ]

中国易学风水评论

『中国易学风水评论』是 中国风水学院   专门面向北美读者朋友的海外版。 『中国易学风水评论』为北美中文网的读者朋友提供最全面中国易学界最热点新闻报道及最新学术交资讯。最全面披露“南京建筑风水文化培训班”的来龙去脉。最全面的发表来自最权威学院派专家学者和来自最具代表性的易学堪舆风水领域大师以及最能广泛代表广大易学堪舆风水爱好者声音的网友,易友对周易及堪舆风水最全面,最深入的剖析,最新的评论和观点。聚焦最权威专家对中国易学及堪舆风水最全面,最深入的剖析,最新的评论和观点。最全面介绍中国易学及堪舆风水『实用家居风水,实用建筑风水,实用办公室风水』专题知识。『中国易学风水评论』是你进一步了解中国易学风水的最新资讯及易界综合信息主要途径。最强大易界综合信息是使你自由畅游于易学风水网络世界的最佳选择! 欢迎阁下发表针对这些领域的评论和观点。 (一切文章都可以转载,但是必须保留作者签名和原文链接)任何评论内容只代表网友观点,与『中国易学风水评论』立场无关! 业务信箱:  CZFS@QQ.COM   zgfsxy@163.com      投稿信箱: 86mba@sina.com       业务咨询QQ 号码:654593354 机构合作QQ号码 :524199848    。

欢迎关注微信公众号:zcfsscom,  或直接微信添加朋友处于公众号 搜索:状元风水设计策划

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

友情链接

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2020