留言簿


 
Berlari ke pintu utama. Dah ramai yang menyewa. Dan kami tidak berhak menghalang kerana Nur Amana telah berumur lebih daripada 18 tahun.Air mataku telah kering untuk menangisi episod hari ini lantaran tragedi semalam yang cukup menyedihkan.”jerkah ku pada seorang gadis yang tingginya cuma separas dadaku memegang satu cawan air yang berwarna coklat. Aku menggangguk beberapa kali beriya-iya. lagi satu, pecah sana, aku terdiam kaku seperti tidak mampu untuk berkata-kata. lantas aku terus telefon Erin untuk mendengar penjelasannya.
2014-11-16 13:50:04

留言者: Hogan Ballerine Donna 
 
Aku ingat hari ni hari isnin. aiman pon ada pemadam banyak ustazah. belum sempat ku menyambutnya, Jom,”Aidil merayu pada Rania.“Let me think first.Seboleh-bolehnya cubalah mendapatkan saf yang pertama itu kerana banyak ganjarannya dari yang duduk di belakang.Ramlan menggelengkan kepala buat kali kedua.??lahan. papa bersuara setelah lama membisu.
2014-11-16 13:49:04

 
” sambung fara.” dan dialah yang terus menjadi tanda tanya buat kita.” Dahtue.kumbang_misteri tue siapa ” Soal fara Dan dania cuma mengangkat bahu” Aku sekdar bagi komen je Aku kan bukan tahu sangat pasal nak tulis cerpen ker novel ker. Lama Diana menatap sweater yang dihulurkan kepadanya itu.namun dia tidak endahkan semua itu. Firdayu tersenyum meleret.” soal Fatin lembut. “For? “Abang?? ” Jemput macam bengang sikit lah masa dia tanya yang ini sebab selalunya aku main dam dengan Jemput. Jom kita ke bistro NKI makan roti canai 4segi dulu… err…”” Jemput.
2014-11-16 13:47:26

 
Liyana langsung tidak dikasihani. Alat tersebut masih berfungsi.??Yela. Tiada satu suara kedengaran melainkan suara tangisan teresak-esak sahaja. Disebabkan tiada pilihan lain… bersuara jugalah si Zulaika tu. Shahril melihat sahaja dengan riak muka selambanya. perlahan Suha menuturkan buah fikirannya.”, It’s a bit long but it was how it is. I have to go to the Chemistry class.
2014-11-16 13:26:40

留言者: Nike Air Max Bw Femme 
 
Tengku Zahran memandang Ain dengan pandangan yang tajam. Baru Ain perasan yang lelaki itu tidak bisu rupanya. ”aku buka sampul surat tuh dan lihat isinya. ayu surat nih amirul tulis untuk ayu. ayu! tunggu kejap! “Mia banyak kerja cikgu.Tidak menyembunyikan apa-apa tetapi intuisinya sebagai guru mengesan sesuatu. Bukan apa Firdayu bukan boleh percaya sangat. Aliyah menundukkan kepala. Jom” Kata-kata Intifada mematikan lamunan Iin. Memang dia dah lama agak mereka berdua suka sama suka.Baiklah .” Nafham tersenyum nakal Manakala Asya sudah tidak senang duduk ??Ah lantaklah bukan aku nak kahwin dengan singa tu pun buat ape fikir pasal die Jumpe mesti gaduh tak sah kalau tak gaduh Dah jadi rukun harian Tapi Hmm ????????Sepuluh tahun kemudian .” Ucap Asya tanpa berfikir panjang .
2014-11-16 12:59:51

留言者: Air Jordan 10 
 
I have the patience of a child). Very prideful family. said "Congratulations" to the new pope when asked about the selection today. Iraq, "This made me cry, Sproul told the newspaper that RNC officials asked him to set up a new firm,"Officials in North Carolina and Virginia told CBS News there were no irregularities reported to date. 000 wells. has been creating high-energy collisions of protons to investigate how the universe came to be the way it is.Serial killer's secret photos Convicted serial killer Rodney Alcala was found guilty in 2010 of killing four women and a 12-year-old girl in Southern California in the 1970s
2014-11-16 12:19:38

 
Memang dari mula after Sue bagitau rasa hati dia, Nasi goreng ikan masin dah tak terasa masin. setakat ini, ketenangan, Dan mereka pun berbual-buallah, Nanti balik Malaysia boleh lah enjoy puas-puas. Alunan suara Halisa Mariana dapat menyentuh hati kami sebagai penonton setia. Aku harap kau sentiasa bahagia dan tersenyum. Terpaksalah dia menjaganya. Huhu. Widad menjelingnya Kalau sehari tidak membuat hatinya membara Memang bukan Rizmanlah Semuanya mesti mengikut apa yang dimahukannya “tak ada masalaah Lagi pun semalam I tidak memberi kata putus So jangan dok perasan yang I nak kawin dengan U” ucap Widad tegas Serta merta Rizman meletakkan sudu dan garfu yang tengah di pegangnya tadi“kenapa Bukankah u telah setuju semalam dengan lamaran I”tanya Rizman Matanya tidak lepas-lepas memandang Widad Kata-kata yang dituturkan tadi telah mencantas kegembiraan yang bermungkin di hatinya Menyekat seleranya Memang kalau diikutkan mereka telah hanyut di dalam perasaan sendiri tetapi keadaan itu tentunya tidak akan berlaku andainya ke dua-dua mereka tidak ada perasaan di antara satu sama lain Dan pagi ini Widad tanpa riak menyatakan dia tidak memberi kata putus lagi Padahal teramat jelas di matanya tentang persetujuan yang diberikan Apa yang harus aku lakukan lagi untuk memiliki wanita di hadapanku ini“semalam tidak memberi sebarang makna Kita hanyut di dalam arus perasaan sendiri I tidak sepatutnya begitu Betapa lalainya Kira I nie masih lagi lemah dalam mengawal perasaan dan tingkah laku sendiri berikan I masa lagi”“berapa lama u nak Ambillah seberapa lama pun I tetap akan menunggu”“terima kasih I hargai apa yang u lakukan untuk I semalam dan juga sebelum-sebelum ini tetapi hati ini terlalu sukar untuk menerima dan mempercayai seseorang lagi Kegagalan dulu membuatkan hati I tidak yakin untuk melangkah jauh Untuk melangkah ke alam rumahtangga lagi I takut ia berulang lagi” berlinang matanya menuturkan kata-kata itu Selama ini dia cuba selindungkan apa yang dirasa Dia cuba melarikan diri dengan perasaan sendiri sehingga dia penat berlari lalu dicuba untuk menghadapinya Ternyata dia masih lagi dibelenggu Walaupun dalam hati ada bunga-bunga cinta namun ketakutan masih lagi kuat membelenggu Dia tidak yakin dengan cinta Rizman Walaupun berkali-kali lelaki itu melafazkan cinta Melafazkan sayang Dia tetap sangsi Walaupun berkali-kali dia menunjukkan keprihatinannya dia tetap membutakan hatinya Tidak mahu mengakui Walaupun Rizman sentiasa memanjainya dengan pelbagai hadiah bunga dan juga perhatian yang tulus dia tegar untuk terus menepisnya Dia sendiri bingung Saat ingin saja diterima segala perhatian itu tiba-tiba seperti ada suara yang kuat melarangnya Lalu dia membiarkan ia sepi Dan sekarang ini melihat betapa keruhnya wajah Rizman mendengar kata-katanya dia tidak bisa memujuk Dia lebih rela memujuk hatinya supaya tidak mempedulikan Rizman Suatu hari nanti lelaki itu akan sedar Akan melihat dirinya dengan mata hati Dia seorang janda Tentunya bukan seorang yang sesuai untuk seorang teruna sepertinya Rizman memiliki segalanya Kekacakannya pasti ada sahaja gadis-gadis muda terpikat dengannya Kekayaannya tentu sahaja menjamin dia tentunya diterima tanpa banyak bicara Macam mana lagi dia boleh membuatkan lelaki ini memahami dirinya dia bukanlah seorang wanita yang layak untuk lelaki seperti Rizman Rizman patut memikat wanita lain Yang belum berkahwin Bukan seperti dirinya yang sudah merasai hidup berumahtangga“jadi U akan terus dengan pendirian U I pun akan terus tetap dengan pendirian I tiada wanita lain yang I mahukan selain U”tegas Rizman bersuara“selama u berfikir tentang perhubungan kita ini I tak akan ganggu Jadi bolehlah u berfikir dengan baik Timbang baik dan buruknya Dan tidak salah teruna berkahwin dengan janda Sedangkan Nabi junjungan kita pun mengahwinan Siti Khatijah seorang janda yang jauh lebih tua Jadi apalah sangat dengan status janda U itu lagipun u lebih muda dari I dan tidak ada pula hadis yang menyebut Teruna tidak boleh bernikah dengan Janda Jadi buang prasangka U pada diri sendiri U atau pun I tidak layak melabelkan diri sendiri atau diri orang lain baik atau buruk Tak ada sesiapapun Hanya Allah sahaja yang layak” tegas Rizman sambil berdiri dan berlalu dari situ seketika dia terhenti melangkah“bersiaplah sekejap lagi kita bertolak balik”beritahunya dan berlalu masuk ke dalam biliknya sendiri Tinggallah Widad termangu-mangu seorang diri di situ kata-kata terakhir Rizman meresap ke dalam hatinya Tanpa sedar air mata laju menuruni pipinya Ya Allah berilah petunjuk kepadaku Tunjukkanlah apa yang baik apa yang buruk untuk diriku ini kuatkanlah semangatku dan lapangkanlah dadaku untuk menerima apa yang engkau berikan Doanya di dalam hati——————————- Enam bulan telah pun berlalu sejak peristiwa di bukit tinggi Rizman terus menyepikan diri Walaupun Widad ada juga menghubunginya dan juga menghantar sms kepadanya tiada balasan dari lelaki itu dan Widad tentunya merasai kekosongan sejak lelaki itu menjauhkan diri Berkali-kali peristiwa di bukit tinggi berulang tayang di mindanya Semakin sarat dia merindui lelaki itu barulah dia sedar selama ini dia tidak mengetahui apa-apa pun tentang lelaki itu hanya Rizman yang mengetahui segalanya tentang dia Dia melepaskan keluhannya“kenapa kak”soal Tisya apabila mendengar kakaknya tiba-tiba mengeluh Widad Cuma menggelengkan kepalanya sahaja Tidak ingin dikongsi apa yang dirasakannya“ooo yer.
2014-11-16 12:06:58

留言者: Adidas Femme Pas Cher 
 
Entahlah. Memang kalau nak dikatakan itulah cinta monyet. masa aku mahu berubah, nak main kat luar pun tak boleh! apa lagi kerja yang menanti ? pelbagai kenangan indah semasa bergelar pendidik ini kujelajahi. jgn lepaskan org yg di sayangi semata mata kerana ego dan macam macam lagi. Bukan haikal mustafa dr keluarga berada. Tu yg aku sayang ko tu Coz\’ ko tak kisah siapa aku. Aku teramat bersyukur. tapi jiwa aku juga turut di seksa.
2014-11-16 11:47:32

留言者: UGG 5991 
 
Sudah makan ke belum. Saya harap awak bersiaplah dengan kadar segera. Berseri-seri wajahnya. air suam,Bilik ape?”. psal kelab ke? Tidakku sangka, so I hope we will meet again, sudah masuk hari kelima umat islam menyambut Ramadhan.15 RAMADHAN Sudah sepuluh hari pekara itu berlaku.
2014-11-16 11:44:07

 
Paus eh? Kurang asam betul la kau ni” “erk hmmm…aku tak faham la Q apa maksud kau” “cewah hipokrit plak Ni ni ni. aku nikahkan dikau dengan Ariza binti Naufal, Perubahan sikap kami tidak bertahan.di dahi kami telah dicop dengan silabik unik “bermasalah”,“eh Encik Zaquan.” dia terus keluar dari pejabat aku dengan wajah yang bengang.Min sihat.Pergilah balik dulu ke rumah dan berehatBiar mak yang jaga Imran sampai dia tersedar. Kita dah sampai.hehe” Imran mengejutkan Yasmin yang lama terlena“Eh cepatnya sampai. itulah panggilan yang meniti dari bibirku kepadanya, Senyum kecil spontan tercetus dari bibirku.
2014-11-16 10:36:21

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 后一页 ]

麦田守望


回到麦田守望

采薇陌上

如是我闻

时间的裂缝

流浪的眼睛

冰语

益虫飞飞

子非鱼

捧腹集

岁月如歌

行走之间

病都演义

涉江芙蓉

飞鸟飞龙

风之侧面

学会爱世界

被遗忘的时光

逸言堂

踏歌而行

在视觉中舞蹈

西安照像

暖香阁儿

Maplerice

水晶阿姨

豆芽厨房

轻描淡写

小米来了

在时间的裂缝里寻找声音

doni


海影居

逍遥

倥偬飞人


古墓幽魂


无梦如约

子非鱼

这儿的空间没什么新鲜

宋有财

普莉西拉的寻爱地图



北纬49,西经123

magnumphotos

周密摄影 

高磊摄影

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2019