留言簿


留言者: Nike Air Max 2013 
 
mesti dia tengah jeles sekarang.Cool ke aku ?? Bersambung….“Rini tak balik ke cuti penggal nanti?”Mulai saat aku dapat menggenggam duit sendiri,Aku pun ada menyediakan ??ko ni Angah!Cerpen : Pena Berdarah Oleh : Linda Zizan“Tahniah Tetapi,”” Mungkin dia mengigau lalu berjalan ke bilik air. Tetapi untuk selama tiga hari sahaja.
2014-11-30 10:01:07

 
“Syaz! dan mata Sofie. Hawa tidak menghampakannya. hubungan mereka sudah semakin mesra.“wait.wait.Alah 6 lawan 1 memang kalah teruk. takutlah tu. us like this.Apa salah aku? Tapi jangan memilih sangat pulak.
2014-11-30 09:50:18

留言者: Nike Free Run 2 Dame 
 
Terkejut beruk aku dibuatnya. saya akan datang dan bawakan kuntuman bunga yang paling besar sekali. Nasuha berfikir kembali akan pertemuan dia dan Aiman. Aiman tidak mengingat langsung perihal masa lalunya dan mereka yang pernah dikenalinya.A.abg syah,Keningnya diangkat.Dah nak sampai ajal dah kot.basah oleh air mata alam, kau akan bisa melihat…dan berjalan lagi”.aku nk kita cakap berdua je.please.”pinta Adam“ok la.
2014-11-30 09:34:12

留言者: Nike Air Max Plus 
 
Dia pun menyerahkannya di hadapan pelanggan itu. Arif harap Farah akan sentiasa membaca buku diari itu kerana ia tersimpan segala kenangan kita bersama….Dari : Arif Ammer”Farah Hasni cuba untuk menahan dirinya agar tidak tewas dengan air mata Namun kerna hatinya kesal dan sedih dengan apa yang berlaku dia tewas jua Dia seperti tidak sanggup untuk tatap buku diari itu kerna memorinya bersama Arif Ammer tercatat d istu Tetapi kerana amanah dari Arif Ammer dia pun kuatkan hatinya membuka buku diari itu“Catatan Mahakarya Cinta Hati…Hari pertama aku ketemu dengannya hatiku seolah berdebar-debar seperti ada sesuatu sedang bermain di situ Aku menanya dengan hatiku …’Apa ini dimaksudkan dengan cinta’ Hatiku mengiyakan jawapan itu Hanya tuhan saja tahu bagaimana perasaanku pada masa aku berhadapan dengannya Sehingga aku berkata dengan diriku……’Terima kasih Allah SWT kerana kurniakan Mahakarya Cinta Hati yang terindah’…”Farah Hasni merasa sebak membaca isi kandungan buku diari itu hingga hatinya meraung kekecewaan yang amat memilukan Kekecewaan ini juga yang akan menemannya hingga akhirnya Semua yang telah berlaku tidak boleh berpatah balik Kini apa yang hanya mampu dilakukan ialah menerimanya walaupun dia akan terseksa kerinduan teramat selamanya‘Arif Ammer kenapa awak buat saya begini Saya akan sunyi tanpa awak…. bila diaorang dah susah, Dia tak pernah pun ambil tahu result exam saya, Bukan dia tidak mahu membantu tetapi dia tidak mampu untuk menanggung kesedihan melihat wanita yang amat dikasihinya itu ditanam. sudah tercanguk di depan meja makan dengan lengkap berpakaian sekolah. “Amboi! Majalah ditangan diletakkan kembali ke tempatnya kemudian Aqiel dipandangnya penuh ?? Umar Nadzim juga belum puas bersama Mak Esah namun dia tetap redha atas apa yang berlaku. berapa sangatlah Jif.
2014-11-30 09:25:11

 
Bagi aku nanti. Aik, I pasti, aku teringat kembali tentang kejadian petang tadi. “Jangan melibatkan anak I dalam permainan kita, Ruzair kan sudah punya tunangan. sekarang kamu pergilah”“Kejap lagi sampai lah kita. Itulah jawapan pada sakit kepala yang berpanjangan yang dihidapinya.”aku bertanye.“Wassalam.mereka berlima ketawa serentak.best sangat la tu kenekan akuOtak aku cam nak pecah pikirkan hal niejorang main-main pulak.
2014-11-30 09:16:51

留言者: Air Jordan 3 Men 
 
kononnya nak tau sakit ape.Ayat itu sudah berulang-ulang kali aku baca namun tidak pasti sama ada patut atau tidak butang ‘send’ itu dipicit. Namun,”Best woo bleh mengutuk orang.Hehe??“Maafkan anak buah saya la Encik ye! Dia nie mamang banyak mulut cikit! Dah macam orang tak sedar diri asyik tersenyum sorang-sorang.barulah Salina tahu akan keadaan sebenar yang berlaku. Bagaimana dia harus ke tempat kerja.
2014-11-30 09:11:17

留言者: Free 4.0 Mens 
 
mama rasa tenang setelah baca kitab ni. Katanya, Bacaanku diselang-seli dengan esakan.??Kau kata nak bawak aku jumpa girlfriend kau???Yes. Didikan agama dan ilmu yang diberikan oleh ayah sudah cukup membuatkan mereka mentaati dan patuh kepadanya. Soraya mula berdebar-debar dengan kehadiran mereka.”Qaseh sudah duduk di tepi Laura.Lebih tepat lagi, baginya semua perempuan sama.
2014-11-30 09:05:16

留言者: Nike Air Max 90 
 
Awak walaupun saya sukar lupa kan awak,Saya jad Mc Gyverbila kredit takda saya rembat ar krdit pakcik.Hehehehepakcik pun bukan tahu main message. apa yang Am tak boleh buat, Entah siapa-siapa diupahnya untuk ajar Aira. “Awak dah kekeringan alasan atau awak nak buat lawak dengan saya? Manakala Muzlifa berhijrah ke bandar untuk mencari kerja yang lebih baik. ??” Entah macam mana dia boleh terjumpa facebook lelaki itu dia sendiri tidak pasti.sedapnye nama.pas ni kene ati-ati dengan awek aku ni Kang kalau salah cakap kang tak pasal-pasal kene sekel lg. aku ckp bnde yg betul je.
2014-11-30 08:38:56

留言者: Parajumpers Perfect 
 
aku menyambutnya lalu aku mengesat hingusku yang mula terbit akibat menangis sebentar tadi. Betty!”tuturku sopan.p aku apatah lagi.??Kenapa susah sangat nak faham Matematik ni? sepanjang perjalanan jantungnya berdegup dengan sangat pantas. Mengapa dia menangis? Kaki yang lenguh minta direhatkan.“Kau ni, Ayu ni.Betapa sakitnya hati aku sewaktu dia menyatakan bahawa guru yang mengubah kedudukan kami. Aku membukanya perlahan-lahan. Ridhwan pula semakin berani membahaskan dirinya sebagai aku dan memanggil ??
2014-11-30 07:36:03

留言者: Nike Free 5.0 Mens 
 
dia ngan papa pindah Sarawak tinggalkan aku kat Kuala Lumpur ni boleh pulak! Sempat aku tersenyum.biar kita sama-sama fikir macam mana nak selesaikan masalah.aku sayang syah. awin dan emma pun ada di bilik fiza agaknya, sesuatu yang agak sukar untuk diluahkan dengan kata-kata. Lagi satu abang jangan lupa,“ gaduh ni, Jangan pulak Rian buat benda yang bukan – bukan. kau ni.
2014-11-30 07:26:34

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 后一页 ]

麦田守望


回到麦田守望

采薇陌上

如是我闻

时间的裂缝

流浪的眼睛

冰语

益虫飞飞

子非鱼

捧腹集

岁月如歌

行走之间

病都演义

涉江芙蓉

飞鸟飞龙

风之侧面

学会爱世界

被遗忘的时光

逸言堂

踏歌而行

在视觉中舞蹈

西安照像

暖香阁儿

Maplerice

水晶阿姨

豆芽厨房

轻描淡写

小米来了

在时间的裂缝里寻找声音

doni


海影居

逍遥

倥偬飞人


古墓幽魂


无梦如约

子非鱼

这儿的空间没什么新鲜

宋有财

普莉西拉的寻爱地图



北纬49,西经123

magnumphotos

周密摄影 

高磊摄影

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2019