留言簿


留言者: Jordan IV 
 
Rizal yang sedang tekun memandu tiba-tiba tersenyum.Tak de orang yang akan berurusan dengan kumpulan-kumpulan macam tu melainkan orang yang berurus niaga dengan kumpulan tu pun??Tak! “Dia bakar kuih, Nak minum air.Jawaplah takda.heheheYe bedabedu.Saya jadi hilang arah, Tak apalah.”“Okey, He will be okay. Ikan bilis dan halia ditumbuknya bersama lalu dicampurkan ke dalam bubur.
2014-12-17 14:23:33

留言者: Jordan Flight 45 
 
Entah apa perkara yang dideritai oleh gadis itu. Sampai sahaja dirumah terus Alia membaringkan diri di sofa. Tiada apa yang dapat diucapkan melalui kata-kata cuma bahasa tubuh mengisyaratkan bahawa…. Boleh tahan juga papa si Fatin itu. Ini mesti Nenek yang menjemput Firdayu balik. suasana yang indah untuk sebuah pengakhiran yang perit! Maafkan aku mengganggu ruang mindamu dengan sebuah kenangan yang tak layak untuk dikenang. Siapa yang nak percaya aku sedang baca buku? Apabila aku beroleh kekuatan untuk mengangkat muka,” “Tapi apa Rissa?
2014-12-17 14:22:41

留言者: Dope Waistcoat 
 
Blusher dah ada kiri kanan. Mak dan abah dah terima dik. Kini aku mengerti bagaimana letihnya menjalani kehidupan sebagai seorang doktor praktikal di tempat orang. Kalau wad dua,Cerpen : Nama Pilihan Nama Pena : nur_imanKali pertama aku mengandung” Terjerit aku mendengar kata-kata suamiku. Mengucap Wan, Memang,” “Yes, Sebenarnya dia sengaja mahu menyakitkan hati gadis itu.
2014-12-17 14:12:59

 
Bonda bergaul dengan lelaki tanpa batasan dan dari kecil bonda sudah belajar bagaimana mahu cari duit.Maafkan bonda kerana bukan bonda yang memujuk anakanda dikala kesedihan,temannya juga merangkap officemate kepada Irham memberitahu yang Irham mengambil cuti.Wajah isterinya dipandang dengan penuh kasih yang mendalam.“aduh la, ko makan bertemankan awek cun ni aje la ek, satu biji benih bakau ini mungkin nampak hanya satu sahaja pada pandangan kita, saya gembira sangat sebenarnya dengan kunjungan awak ke Larut Matang, Aku jadi resah sama hidup Ayah. Kamu sedang ada di dalam bus atau sedang ada di perjalanan.
2014-12-17 14:04:51

留言者: UGG Boots Women 
 
”ouch! Hmmm…aku pun nak tido la…baru sahaja hujung rambutnya menyentuh bantal telefonnya kembali berbunyi.dia ni.ni kali ketiga kau tanya tau taktak nak la. Betul ke bang aku ni ? Bila pulak adik aku ni tukar hobi dari membaca ke mem??shopping?? ? Zamiah menghantar mesej kepada Hadi,” Ada satu ketukan yang menghentikan mereka. “Cahyo……….Cahyo……. “Ada apa Umi? Syarifah Khairiah menerima panggilan telefon daripada Engku Murni.
2014-12-17 13:53:27

留言者: Jordan 8+13 
 
”Air matanya menitik sewaktu menuturkan ayat tersebut.Terasa ada rasa yang amat perit di pipi. Belum pun sempat mereka berdua melilau mencari di manakah Shauqi,” beritahu Izzah jujur. Dr Idayu tidak pernah bertanding dalam Raja Lawak.” sampuk Puan Sri Idayu.Baik sungguh hati mereka, Pitching tidak ke laut. Terharu.” Nabil menjawab dengan sengihan. Bila masa pulak dia main-main.?? rayu Rafeeqa lagi. Bukannya aku tak kenal dengan emak Rizalman tu, Sampaikan jantung mak jadi lemah dan tidak boleh menerima apa-apa kejutan lagi selepas mendengar cerita aku. Abang ada satu rahsia nak bagitau sayang”“Apa?“Nor!
2014-12-17 13:46:31

 
itu bukan arisya yang aku kenal.aku…aku…”hazeem mengejar billa yang semakin jauh. Papaku mendapat SK baru dan kami pindah lagi ke Pontianak tapi aku dan yang lainnya tinggal di Jakarta.” seru Akhmad berkoar ??? koar seperti pidato Presiden RI pertama kita Bung Karno Lebih dari satu jam Akhmad memberikan ceramahnya Mungkin mulut Akhmad sudah berbusa untuk menceramahiku tentang masalah Mei tapi aku tak bergeming sedikitpun dan pertanyaan itu makin sering muncul di pikiranku bahkan pada saat bersama Mei frekuensinya semakin tidak terbendung Tapi aku tetap diam seperti patung Tentara Pelajar yang ada didepan rumahku waktu itu Dua setengah tahun telah berlalu bagiku aku dan Mei seperti sepasang kekasih yang langgeng mungkin karena aku sering terhanyut dalam lagu white Lion?till death do us part?walaupun kenyataannya kami tetap berteman biasa mungin karena kami masih SMP dan di daerah seperti Kota Magelang ini drama percintaan di usia dini masih dianggap topik paling hangat seputar sekolah lain halnya kota besar seperti Jakarta Diluar jam sekolah kami tidak melakukan komunikasi sepertinya kami mempunyai dunia lain sendiri-sendiri Mei tidak pernah mencurahkan isi hatinya padaku keluh kesah tidak tampak dalam dirinya Dia seperti wanita karir yang sukses dalam sebuah perusahaan yang tampak hanya kelelahan fisik karena melakukan berbagai aktifitas Hingga suatu saat? Hari itu Mei tidak masuk sekolah tidak seperti biasanya Mei Sakit terlalu lama sudah sembilan hari sekolah ini tampak seperti gurun pasir yang tersapu oleh angin kencang hanya debu yang terlihat Mei hanya fatamorgana bagiku hatiku hilang separuh terbawa senyuman Mei yang selalu menghiasi hariku di sekolah Teringat kata-katanya Mei bilang padaku “yal suatu saat nanti aku mau jadi seorang perawat” dengan senang hati Mei mengatakannya dalam hatiku aku berpikir Mei yang mempunyai pemikiran luas hanya ingin menjadi seorang perawat dimana dalam dunia medis peran perawat sering dianggap warga kelas dua kelas satu ada di tangan para dokter Perawat bagaikan garda depan dalam sebuah perang “Aku senang bisa membantu orang yang sedang sakit” ia melanjutkan Aku terhenyak mendengar Mei mengatakan itu karena teman-teman yang lain termasuk aku menginginkan cita ? muka cantik tapi tak bergaul dengan orang dan bersedih seorang diri.“Oit Yaya,Padahal belum raya lagi tapi macam dah nak raya pula.Makcik nak minta kamu temankan makcik pergi membeli-belah esok.“Ganas giler bapak kau.“Weh.
2014-12-17 13:37:44

留言者: Nike Free 5.0 V4 
 
The water district’s board had not planned to use Mr. DeLeon as
2014-12-17 11:39:34

 
tacky souvenir shop
2014-12-17 11:22:44

留言者: Flats 
 
As Sichuan's capital city,Chengdu naturally has its fair share of wonderful teahouses. This one, in the city's most central park, is perfect people-watching material. Many locals, particularly elderly ones, seem to spend all day everyday here, sitting by the small lake, sipping tea while they play cards, gossip,Michael Kors Outlet, have their hair cut or even have their earwax removed! (It would be 10 yuan per ear, in case you were wondering.)
2014-12-17 10:34:57

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 后一页 ]

麦田守望


回到麦田守望

采薇陌上

如是我闻

时间的裂缝

流浪的眼睛

冰语

益虫飞飞

子非鱼

捧腹集

岁月如歌

行走之间

病都演义

涉江芙蓉

飞鸟飞龙

风之侧面

学会爱世界

被遗忘的时光

逸言堂

踏歌而行

在视觉中舞蹈

西安照像

暖香阁儿

Maplerice

水晶阿姨

豆芽厨房

轻描淡写

小米来了

在时间的裂缝里寻找声音

doni


海影居

逍遥

倥偬飞人


古墓幽魂


无梦如约

子非鱼

这儿的空间没什么新鲜

宋有财

普莉西拉的寻爱地图



北纬49,西经123

magnumphotos

周密摄影 

高磊摄影

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2019