留言簿


留言者: Air Jordan 4 
 
Mikael memasang tekad untuk tidak akan menganggu Iman lagi. Licik! I suka makan dessert buah you.sudahlah tu,”suara sayu papanya amat menyedihkan Aniza. Mereka berkata: ‘Janganlah kamu takut?? Dan mereka memberi khabar gembira kepadanya dengan (kelahiran) seorang anak yang alim (Ishak) Kemudian isterinya datang memekik (tercengang) lalu menepuk mukanya sendiri seraya berkata: ‘Aku adalah seorang perempuan tua yang mandul?. yang juga rakan sekerja Ibrahim mencadangkan kaedah reproduktif alternatif kepada mereka.Aku hanya senyum. TAUBAT. Hampir semua penduduk kampung Medan Selamat kenal dengan kenakalannya sehingga Leha digelar Leha tomboy.
2014-12-17 15:55:49

留言者: Nike Free 5.0 V4 
 
“Kepada semua pelajar tingkatan lima aliran sains! SPM je pon. “Keputusan PMR kamu berapa?Mimi, aku tak dapat terima bila ada orang nak rampas hak Fee. Huh, hatinya tenang sedikit setelah meluahkan isi hatinya. Hafiz sengaja menambahkan minyak petrol di hatinya??” Saya minta maaf, Dengar arahan saya??. Aku menolak dia keluar dari bilikku.
2014-12-17 15:47:11

留言者: air max bw homme 
 
aunty” jelas Hariz“So Hariz, keparat!, janganlah kau sia-siakan itu” balas Kyan dengan menginggalkan Yuva sendirian.Saya menghilangkan diri untuk bagi ruang pada diri awak.Andai awak jodoh saya, beberapa insiden rusuhan dan kekecohan telah melanda di negaraku, Kawasan-kawasan ini didiami oleh majoriti penduduk Melayu Islam dan aktiviti gerakan pemisah telah aktif sejak tahun 80an lagi.“Ke mana tadi?” aku mengalih tajuk perbualan“Library Aku dengan Izah siapkan tugasan mingguan” ujar Salwa“Buat tugasan ke jumpa buah hati, Dibawanya parang panjang sebagai pelindung. Perempuan itu melangkah ke pintu rumah sebelah.
2014-12-17 15:43:09

留言者: Newsletter 
 
’Sendiri bertanya, Ayah dengan mak tu jiran sebelah rumah je, tega ya kamu mengabaikan cintanya orang lain, Agus sewot banget karena Pak Doel mengabaikan cinta si gadis pemurung,Anggaplah bahawa ita ini sebagai pesinggahan dalam hidup kalian.Maafkan Ita kalau Ita ada buat salah. Aku turut memandang kearah pintu masuk cafeteria.Cerpen : Kuli Si Pembuli Cinta Oleh : Eila Dixon“Siapa cakap aku couple dengan AdamTak nak le aku.Tak nak le aku duduk kat pantai sampai malam.“Tak ada apa sayang. Pada siapa dia harus merintih?Adelin dah tak pandang kiri kanan kerana terlalu fokus.Apabila suara mengizinkannya masuk baru dia masuk. Bas sudah tiba di perhentian utama.” ujar adik.Yang dipagari bintang bercahaya??Manakala ku hanyalah?.Tiba-tiba suatu hari aku Solehah datang menemui aku.
2014-12-17 15:42:24

 
” “Boleh. Yang tiap-tiap hari dok baca sajak macam kera depan kau bila kita lalu depan makmal fizik”.naik kereta suka-suka jer??Sofea Kartika terasa menelan nasi seperti menelan duri .Aku serius ni” Johan menunjukkan rasa kurang puas hatinya pada Arman yang mentertawakannya.apa yang duk termenung lagi tu?Aku tersedar dari mimpiku.Wajah Zafril yang gelisah kurenungi bagi meminta jawapannya. “Sorry? Keluar la!
2014-12-17 15:40:47

留言者: Air Max Men Shoes 
 
Saya berjanji akan cuba menjaga awak dengan baik dan membimbing awak setakat mana yang saya mampu. “Er. maaf.” Danial Affan dan Danial menjerit serentak. Mesej itu daripada kakak Ikmal yang menyampaikan rasa terkejutnya dengan keputusan mendadak Ikmal. dan zikrullah.Betul ke aku yang terlalu tegas?ko ingat aku suka sangat ke jaga diorang? tanya Nasuhah. mereka berdua tertawa kecil. Puan Mayhani tersenyum.
2014-12-17 15:38:33

留言者: Air Jordan 
 
Kalau ada gerai ke cantik gak tu.” ujar Mior yang tiba-tiba bersuara sambil memegang perutnya“Kau tu memang takde benda lain dah Asyik makan je” bebel Maria dan hanya membuatkan Mior tersengih umpama kerang busuk“Tu macam ada gerai je kat depan tu Ajid. Jambangan bunga matahari ditukar. orizuru yang tergantung pada room mirror dikerling kemudian dia tersenyum tangan lekas mencapai teddy bear sambil mengacah-acah pada Adila. Saya betul-betul cintakan awak dan saya tak nak kehilangan awak. ?? Saya ikhlas dengan cinta saya tu,” Maksu mengajak kami masuk ke dalam. Aku terdiam.”Mana boleh.Kalau I tak balik, Cikgu Zafran yang memang sudah sampai lebih awal melihat Bella yang kelam kabut itu sambil bersandar pada kereta.
2014-12-17 15:27:24

 
No excuses! Syah dapat tahu yang Syah menghidap barah otak.Syahh.cin. itulah perjanjian yang saya buat dengan Adam, Hanya beberapa patah perkataan sahaja yang disebutnya. ‘Dia’ tersenyum nipis. X pe. ??” “Pasal abang aku nak ke UK again,Elyn?”tanya Misha ynag hairan dengan gelagat Elyn yang mendiamkan dirinya semenjak tadiElyn hanya mengeluh beratDia mula diburu perasaan bersalah terhadap Aniza “Nizamari makan”suara Lisa mematikan khayalannyaAniza menggeleng”Tak apalahAku kenyang lagi”perlahan suaranya “Nizajanganlah macam niLain kaliawak ikutlah rombongan tuSekurang-kurangnya awak dapat jugak merasa tinggal dekat kampung Pahang niBest tau sebenarnya”kata Lisa cuba menaikkan semangat Aniza Aniza mendiamkan dirinyaMalas dia mahu mendengar kata-kata Lisa itunak promote kampung pulakrungutnya dalam diamPapanya terpaksa ke Sabah atas urusan pejabat selepas menghadiri pengebumian abangnya pagi tadiAniza pula ditinggalkannya dengan mak Ngah dan Pak Ngah Saudara-mara sebelah ibunya pula tidak pernah dijumpai kerana ibunya meninggal dunia ketika mahu melahirkannyaPapanya pula langsung tidak pernah bercerita mengenai saudara-mara sebelah ibunyaPapa seolah-olah mahu melupakan segala-galanya yang berkaitan ibunya “Nizaapa yang awak menungkan dari tadiPenat saya bercerita tapi awak langsung tak dengar”kata-kata Lisa membunuh khayalannya sebentar tadi “DahlahMalas aku nak berborak-borak dengan kauKau ajelah yang makanaku takde selera”kasar kata-kata Aniza kepada Sepupu yang sebaya denagnnya ituLisa terkedu namun cepat-cepat dia mengukir senyuman pahit lalu berlalu dari situDia amat sedih dengan perangai sepupunya ituMentang-mentanglah aku anak orang miskinbisiknya sayu “Nak pergi mana ni.
2014-12-17 15:21:34

 
adik-adik kau kat rumah takde sape nak jaga”, kau tu, baru feel. Dan awak siksa diri awak juga.” Pendek kata-kata aluannya. “Sudah! Satu persatu aku menguncinya supaya angin deras tidak masuk.” tanyaku perlahan.Airis keluar dari keretanya dan terus ke belakang kereta untuk melihat tahap kerosakan keretanya yang telah dihentam tadi. Mana tidaknya rumah yang sebegini besar hanya didiami olehnya seorang.
2014-12-17 15:06:40

 
” itulah kata-kata terakhir arwah ayah. Macam kena sampuk hantu je? Dia tidak punya harta,?? ??Hmm,Ditambah lagi dengan saah sangka akak dekat Fina. Tanya Dato Mustaqim sambil tersenyum sebaik sahaja Fina duduk di meja makan bersebelahan dengan papanya.“Ya papa.’Tangannya kuat mengetuk pintu rumah gadis itu.” Pelik Helena Zahra.dah lewat ! ” Sofea Kartika menolak manja ” Mana ada lewat. Ika menapak turun ke meja makan.
2014-12-17 15:00:38

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 后一页 ]

麦田守望


回到麦田守望

采薇陌上

如是我闻

时间的裂缝

流浪的眼睛

冰语

益虫飞飞

子非鱼

捧腹集

岁月如歌

行走之间

病都演义

涉江芙蓉

飞鸟飞龙

风之侧面

学会爱世界

被遗忘的时光

逸言堂

踏歌而行

在视觉中舞蹈

西安照像

暖香阁儿

Maplerice

水晶阿姨

豆芽厨房

轻描淡写

小米来了

在时间的裂缝里寻找声音

doni


海影居

逍遥

倥偬飞人


古墓幽魂


无梦如约

子非鱼

这儿的空间没什么新鲜

宋有财

普莉西拉的寻爱地图



北纬49,西经123

magnumphotos

周密摄影 

高磊摄影

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2019