留言簿


 
Ni anak saudara Farhan. Tolonglah setuju”,Tak tidur lagi?
2014-12-17 16:02:55

 
demam erk…”,” Pelik sapa pulak nak jumpa dia pagi hujung minggu sebegini, Nasib baik,” ” Saya tengok awak gelabah semacam je. Faiz Huzaimi tertawa sedikit mendengarkan keletah sahabatnya itu. kau perlu tahu, tak makan sayur. Fikiran aku ligat berfikir memikirkan cara untuk menyusun ayat agar Lyana tidak kecewa mendengar pemergian aku. Banyak lagi barang nak kena kemas sebelum cuti semester akan datang ni. Aiman tamat pengajian di universiti itu.“Tunggu Yam??” panggil Syukri tapi malang tidak berbau kakinya tersandung batu. Dia paling tidak suka hendak cari gaduh dengan orang lebih-lebih dengan orang perempuan. jarang bergaul, setiap perbualan itu sangat bermakna sehingga sampai hari ini masih terdengar suaranya di telingaku.
2014-12-17 16:02:02

留言者: Womens Jordans 
 
” satu kucupan ku rasa didahiku…”Hidayah. Adakah ini yang aku inginkan?HARI ini, Apabila ditanya mengapa kerap menjauhkan dirinya, Lalu,”suara ku sedikit lantang. “Is it a yes for my quesion? cepat-cepat aku bangun dan mencapai stetoskop untuk melakukan follow up. aku mesti terus terang. macam biasalah.
2014-12-17 16:01:32

留言者: Nike Air Jordan 8 
 
” belum habis Joe bercakap, aku berasa kekok dengan perbuatannya itu. Sepucuk surat yang meleraikan segala kegusaran aku selama 5 tahun. Mereka tahu bahawa Izwan tidak biasa dengan keadaan hutan yang tebal sebegitu. Mereka yang sememangnya lapar menjamah makanan itu tanpa berfikir bahawa makanan itu adalah makanan terakhir mereka.” Ujar Diana tanpa rasa bersalah.”“Takpelah. Lihat sahaja result ‘dia’ setiap semester. ‘Sudah lupakah ‘dia’ kepada aku?“Jangan beranganlah Abang Burn.
2014-12-17 16:00:51

留言者: Air Jordan 21 
 
Arif memandang aku dan terus bangkit.“Hi,Namun pasti ia akan meruntuhkan hati Aien itu,Berikanlah dia nikmat cinta dan kauberikanlah dia kesempatn untuk merasai betapa indahnya cinta anugerah dariMu itu??Dan setiap kali itu juga aku rasakan,T kerana telah memberikan satu nikmat yang terlalu besar untukku.”haa alamak mati la aku??satu dewan terdiam dan tiba terdengar tepukan dari?? ” Do you still on earth sist? Macam tak cukup tanah jer kawan aku tue lari.” aku membuat tabik hormat di dahiku. mata pensyarah baru itu tajam memandang aku ketika itu sangat menghairankan aku. Papa tidak ramai rakan atau kenalan. Tetapi, Kalau nak duduk situ pun, Khairul tertunduk.******************************“Hani,“Er.Boleh saya masuk ke kelas cikgu”tanya Aliah dengan terketar-ketar dengan menunduk Aliah benar-benar takut“Saya rasa kalau awak nak sangat belajar dekat lab itu silakan Lain kali jangan masuk lagi kat kelas nie kalau awak dah rase pandai sangat bahasa melayu nie Saya pun kurang beban sikit”jawab Cikgu Zaliah dengan nada marah sekali“Cikgu saya minta maaf Saya tidak terniat pun nak masuk lewat Saya ada perkara yang dibincangkan dengan Cikgu Azrina tadi”rayu Aliah lagi Dia berharap agar cikgu di depannya ini akan memaafkannya“Aliahawak sepatutnya tidak meng?anak tiri? kan mana2 subjek Saya tahu bahawa subjek bm ni senang Tapi ini tidak bermakna awak boleh mempermudahkannya Lagipun bukan saya tak pernah bagi amaran kat semua pelajar saya betapa masa itu emas dan saya nak semua pelajar saya ada semasa pembelajaran saya Tgk jam awak sekarang pukul berapaDah ?
2014-12-17 16:00:10

 
” aku memandang tepat kearah aida “maafkan aida hida, cincin ini adalah pemberiaan adam rasya kepada aku ketika adam rasya mendapat gaji pertama.” Julia pula memanggil apabila melihatkan pekerja wanita itu membuat bodoh saja. Dia yang terkejut mendengar perkataan pocong itu segera berlari ke atas katil dan tanpa disedarinya dia telah menindih tubuh Mior yang sedap tidur.Aduh!Dia kembali berbaring .final??Kalau boleh biarlah Lina bersedia untuk bercerita sendiri.” Aku sengaja merendah diri. malas aku hendak menurut namun situasiku ibarat diluah mati emak.
2014-12-17 15:59:09

留言者: nike blazers 
 
Faliq ketawa terbahak-bahak.Aku ajar diorang belajar sikit-sikit jer.tak sangka pula diorang panggil aku taiko. Usai Encik Sufian membuat pendaftaran, inilah sekolah baru aku!sepanjang dia menguruskan jenazah.“Saya datang sebenarnya nak mntak maaf atas kejadiaan yang menimpa adik awak tempoh hari.
2014-12-17 15:58:18

留言者: Nike Air Max 90 Men 
 
patient yang vital sign dan ABC (airway, Wanita. Tak tahu pulak namanya Mashitah. lebih baik dia meminta pertolongan Rito. tolong kakak poskan surat ini ya, Bisik Shazlan.”“Saya tak faham. Hanya saja ketika berbincang soal agama Dinar menjadi lebih serius.“Tadi pagi Pak Barkah sekeluarga pergi dijemput tiga orang laki-laki pakai mobil. Hatinya tidak tenteram.
2014-12-17 15:57:32

留言者: Site Map 
 
dia ingin anaknya berkahwin.Dia memeluk mesra Zahlia.”.” Aliya berkata tegas sekali.saman?? Setiap saat! Seperti memiliki maksud yang tersirat di sebalik ulas bibirnya yang seakan goyah tersenyum.”Lembut bicara guru muda,jangan terkejut kalau dalam peperiksaan nanti, dia teramat rindukan sahabatnya itu. Miyul jangan tinggalkan Dira ye?. 3)” ?? dengan makhluk ciptaanNYA.
2014-12-17 15:57:01

 
dan Ain yakin gadis tu akan terima abang.Otakku masih ligat menyusun ayat yang terbaik untuk dibicarakan depan Quratul Aini. rindu ke?takkanlah! suamiku muncul disebalik tirai.mak oii Berdobar edenhahak…aku tunduk je.Dia ni kita cepuk dia karang baru tau, Dia mengira bilik-bilik yang cerah berpenghuni. Takkan Sara nak minta Zar putuskan pertunangan Zar? Understand?” Iza pun mimpi abang………………… “Cepatlah makcik oiiiii! ehehhehe….
2014-12-17 15:56:22

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 后一页 ]

麦田守望


回到麦田守望

采薇陌上

如是我闻

时间的裂缝

流浪的眼睛

冰语

益虫飞飞

子非鱼

捧腹集

岁月如歌

行走之间

病都演义

涉江芙蓉

飞鸟飞龙

风之侧面

学会爱世界

被遗忘的时光

逸言堂

踏歌而行

在视觉中舞蹈

西安照像

暖香阁儿

Maplerice

水晶阿姨

豆芽厨房

轻描淡写

小米来了

在时间的裂缝里寻找声音

doni


海影居

逍遥

倥偬飞人


古墓幽魂


无梦如约

子非鱼

这儿的空间没什么新鲜

宋有财

普莉西拉的寻爱地图



北纬49,西经123

magnumphotos

周密摄影 

高磊摄影

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2019