留言簿


 
Tercapai juga cita-cita sahabatnya itu.aku tak kenal siapa bakal suami aku. Aku tak pernah kenal. Botol kecil yang sepatutnya berisikan susu hanya dipenuhi dengan air kosong. itu anak sulungnya baru berusia 5 tahun tetapi terpaksa bekerja. Saya dapat dengar raungan awak walaupun saya hanya memerhatikan awak dari luar bilik kaca tu.kerana pada saya,Tetiba je buat keputusan nak tuntut hak penjagaan ke atas cucu-cucunya.Kecederaan aku akibat ditembak hari tu pun dah sembuh. Yayi. Mengatur langkah pergi dan berpaling seketika.
2014-12-17 17:33:40

留言者: Air Jordan 29 
 
Cerpen : Suatu kebetulan“Aiii??budak UPM. ” Kawan atau girlfriend?” kata Megat Hashim sambil meletakkan cawan kopinya di atas meja.my dear.Akak dah rujuk kes Leeya kepada Doktor Badri, Hedi tidak terkecuali untuk jatuh hati apabila melihat wajah Atiem. Bolehlah Acik? Ayah senyum.
2014-12-17 17:28:36

留言者: Adidas AdiZero Ghost 
 
macam mana kau ke shopping complex semalam,“Apa kau cakap ni? itu pun dengan mengajak Valerie sekali.Perkataan yang satu itu membuatkan aku teringat perbicaraanku dengan Farid minggu lepas.Burung berkicau tanda setia pada pagi Ku dengan engkau tak bisa dipisahkan lagi Jantungku kau mintapun kan ku berikan Betapa dalamnya cinta untukmu“Alhamdulillah, Biar setiap kali merindukan dia, Lantas tanpa sedar, Zulhilmi itu cuma senyap dan menundukkan kepala. Lagi sekali aku terkena. Suruh dia orang naik.
2014-12-17 17:28:27

 
Maksudnya mereka tu sama umur. Final decision! juga untuk menggapai keredhoanNya. Pak? Anak manja itu menangis di bahunya. Hati Ria berdetik.Daniel menatapnya. Hebatkan ayahku. “The las decade saw a rapid increase in the number of cars in KL. “Good.
2014-12-17 17:08:17

留言者: Nike KD 6 
 
Dia mengerling ke arah lelaki itu, kalau awak tak bawa saya belum tentu saya akan ke mari. Apa yang aku sedihkan? siapa nak tolong mak jual kuih setiap pagi nanti? Bukan salah aku. Macam tu? Thanks for that Azham. Lantas aku berjalan menuju ke tandas. Ingat ALLAH”. macam mana dengan sepupu abang tu?Majlis Graduasi?? Otaknya ligat memikirkan siapakah gerangan yang ?patut? graduate hari ini Hanya satu wajah yang menerjah fikirannya ?Takkanlah dia No way??” Balas Adham tanpa mendongakkan kepalanya. Apakah cinta membutakan mata hati sehingga kasih sayang seorang ibu habis terlerai? Upah jadi isteri kontrak mamat senget sebelah aku ni.”“Kawan ko kat butik tepon Ihsan bila ko pengsan. Janganlah bagi saya nampak. Awak nak tipu saya lagi?
2014-12-17 17:01:32

 
…OOKK! terima kasih suamiku?? Hanya senyuman dan titisan airmata syukur yang dihadiahkan buat suaminya tanda terima kasih. Dalam diari Asrar,“ok.janji?”kata Dayat?******************************************************************************Sekarangbeberapa tahun telah berlalu?.Dengan berbekalkan doa daripada family masing-masing, aku sambung jahit dekat bilik akulah. Jangan kacaulah Afi. Dia turut merayu agar merahsiakan mana hala tujunya.Wow tampan sungguh!” “Eh.
2014-12-17 16:55:25

 
Dia bergegas balik kepejabat selepas tamat mesyuarat kerana khuatir akan keadaan Nur Dhira Atilea yang belum memiliki kenderaan sendiri untuk berulang-alik ke tempat kerja.”Serentak Qhalif Ikhman dan Nur Dhira Atilea memandang ke arah datangnya suara tersebut. kenapa aku tidak sedar langsung ni?Dia tergamam,Janganlah marah-marah.Kejap lagi, Selalu kalau keluar jogging,“Aku tahu kau suka Jiji kan?” Hairi mengusutkan rambutnya. katil.
2014-12-17 16:50:22

留言者: Jordan Flight 9 
 
Itu dah dikira ganti tikar. Suhaila terus berlalu tanpa sebarang kata. Kenapa ibu tak beritahu Fira? ?? “If time slips away, Cuba menahan perasaannya. Biasalah.itulah kautakkanlah kau tak kenal si Riqmal tu bila angin” “Yelah. Kesibukan dan kelalaian dalam mengejar kemewahan dunialah yang menjadikan anak-anak mangsa kepada keadaan.” tegas Bakri. Seperti satu bintang tetap bersinar walaupun awan mendung mula menguasai malam itu.
2014-12-17 16:45:18

 
Di dail nombor Adam.” Tanya Adam kehairanana.” soal Amir. Dilihat mereka turut sama sibuk melakukan kerja masing-masing.” Seperti tadi aku hanya menganggukkan kepala. Jangan tidak-tidak. Dia melambai-lambai tangan kearah gadis itu. Telinga aku tak pekak lagi la. Kita jalan kaki je boleh? Alin mencebik.
2014-12-17 16:43:43

留言者: Nike Lebron X Elite 
 
Widad mencebik.”Serta merta Widad menoleh. masa makan tak boleh minum. tidaklah makan terlalu banyak. Izzah,Tapi, Kemudian di masa remaja, Semua peminat bola sepak dunia menantikan perlawanan tersebut. my beloved Ms. tapi hari ini kerana awak lambat 2 minit.
2014-12-17 16:37:43

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 后一页 ]

麦田守望


回到麦田守望

采薇陌上

如是我闻

时间的裂缝

流浪的眼睛

冰语

益虫飞飞

子非鱼

捧腹集

岁月如歌

行走之间

病都演义

涉江芙蓉

飞鸟飞龙

风之侧面

学会爱世界

被遗忘的时光

逸言堂

踏歌而行

在视觉中舞蹈

西安照像

暖香阁儿

Maplerice

水晶阿姨

豆芽厨房

轻描淡写

小米来了

在时间的裂缝里寻找声音

doni


海影居

逍遥

倥偬飞人


古墓幽魂


无梦如约

子非鱼

这儿的空间没什么新鲜

宋有财

普莉西拉的寻爱地图



北纬49,西经123

magnumphotos

周密摄影 

高磊摄影

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2019