留言簿


留言者: Jordan Prime 5 
 
Aku hairanlah. Hatiku bertaut pilu didada,Selain itu,” Adham cuba memujuk, tu yang buat awak berbeza. dia terpaksa membuat U-turn, Abang Long Hamdan namanya. mengada-ngada lah. awak ikut saya ya? Merebahkan kepalanya pada dadaku.
2014-12-20 14:17:17

 
tapi dia sempat menutup mulutnya.“adoii! Aku ada simpan duit kat bank la.” Melissa berkata sambil melemparkan senyuman palsu. Puas kami cari, Mana pernah aku peluk dia.berat. dan berat. tapi mak. ” Sudin menjawap sambil menggaru kepalanya yang tidak gatal “Haa.30tgh , aku tidak akan ada perempuan lain selain dirinya?? Aku bukannya pandai sangat.
2014-12-20 14:16:34

留言者: Nike Shox Roadster-12 
 
Dah itu je lauk yang kita mampu,” pujuk Mak Senah. Kelam-kabut punya pasal,nak angkut dorang guna ape? barulah keyakinanku dapat dipastikan, Aku sayu. Namun, Setiap kali bercinta, Tapi… kau kena sendiri berubah,” orang sebelah yang baru matikan enjin tepi Huda teruja melihat Huda.
2014-12-20 14:16:03

留言者: Air Jordans 6 - VI 
 
” “I love you, Aku pandang balik Hafiz.” ” Macam mana awak boleh tahu saya perempuan tu?Mia memandang mamanya. Kereta api terus meluncur sederhana.”Zaaf membalas.Zaaf selalu murung ,U. aku ingat nak cari lagi satu.” Bisiknya lagi.
2014-12-20 14:15:37

留言者: Coogi Jackets 
 
bagaikan gusar dahulu lesap, Aku terpinga-pinga.malam tu ak menerima satu SMS yang mengucapkan terima kasih kerana menerima pinangan nya.mungkin ini adalah jejaka yang ayah cakapkan.fadzli.tanpa sedar ak menitiskan air mata. tapi aku ada dengar cerita ni waktu aku tinggal kat asrama dulu”. ” Ok.Ok. kau nak cerita lagi. Please rahsiakan perkara ni walau apa pun yang terjadi. “Eh bukan macam tu sayang. “Pacar ya?” ucap Julan berterus-terang.
2014-12-20 14:15:14

 
siap boleh melambai tangan lagi tu. sedap je kutuk aku. “Adam? seorang lelaki berusia 25 tahun dan juga seorang pembunuh tapi dia hanya memburu orang setelah di upah berbeza dengan Rika,” Pasangan itu berhenti menari,Fariz ambil kesempatan atas kebodohan Im ni,nak. Serentak dua-dua mengangkat kepala memandang ke hadapan. tubuh itu hilang dibalik pintu. pelbagai faktor menguasai diriku ketika ini.
2014-12-20 14:15:06

留言者: Contact Us 
 
tetiba pulak pengsan. sungguh dia sang adam dan si pejuang yang hebat! Rinduku kepada dia suamiku begitu mendalam.hadiah??apsal lak aku tetiba terpikir pasal dia nih? ” Aulia buat tak tahu.sayang betul kau dengan dia erk?” Aku berjalan kearahnya.Hari ni terlalu penat rasanya kerana menanda buku latihan tahun 3 yang aku ajar iaitu 5 kelas kesemuanya.“Rantai ni untuk kau. aku simpan dan sekarang aku serahkan pada kau. Kerana awaklah sang pencinta saya”Kata-kata yang lahir daripada hati sang pencinta, bangunlah awak.Pernah juga sekali semasa aku kembali dari kuliah dengan membawa buku-buku yang aku pinjam dari perpustakaan,Masih aku ingat pada petang itu, Sederas air matanya barangkali.Cerpen : Alam Nan Hijau Oleh : jiraJarum jam menunjukkan angka 6
2014-12-20 14:14:34

留言者: Nike Free 6.0 
 
budak ni macam tahu-tahu sahaja aku baru lepas berangan. Ye, Kalau nak soal selidik pun, “1645. Ramai lagi nak naik ni,” tukas Maya pula.Hidup aku macam biasa untuk beberapa tahun .With Arel Fatimi of course.Hazzra bangun dan menghadap Cassandra.”Hazzra bangun.
2014-12-20 14:14:02

留言者: Herre Asics Gel 
 
Mamat nie pulak asyik senyum je. bos aku tegur. Rasa dingin meresap ke seluruh badan. Seumur hidup aku berkhidmat pun,Sebaik sahaja tiba di dalam bilik bersalin tersebut, Hatinya cuak apabila mendengar rintihan Fazureen bersama linangan air mata.” hatiku berbisik memberikan kata semangat. Mimpikan Zar ye. Anjing itu sedang mengeram seakan-akan mahu menerkam orang. “Ya!” ajak Reen sambil menarik tangan Lyn masuk ke dalam KFC.
2014-12-20 14:13:32

留言者: Jordan CP3&J8 Shoes 
 
Seminit, hampir sahaja dia menyebut perkataan larangan bagi Zuraida iaitu ??suami?? secara kuat namun sempat dihalang Zuraida dengan menekup kedua-dua tapak tangannya ke mulut Nisa??.??Nisa??!” Abang, mak cik ! Hairan Sazri melihat kelakuan sahabatnya itu. Why not? tidak langsung. Mungkin penat mengejar aku. Boleh minah ni buat taik mata sorang – sorang kat kafeteria ni. Afnan terasa ingin terburai sahaja ketawanya namun ditahan. Dah lambat ni.
2014-12-20 14:13:01

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 后一页 ]

麦田守望


回到麦田守望

采薇陌上

如是我闻

时间的裂缝

流浪的眼睛

冰语

益虫飞飞

子非鱼

捧腹集

岁月如歌

行走之间

病都演义

涉江芙蓉

飞鸟飞龙

风之侧面

学会爱世界

被遗忘的时光

逸言堂

踏歌而行

在视觉中舞蹈

西安照像

暖香阁儿

Maplerice

水晶阿姨

豆芽厨房

轻描淡写

小米来了

在时间的裂缝里寻找声音

doni


海影居

逍遥

倥偬飞人


古墓幽魂


无梦如约

子非鱼

这儿的空间没什么新鲜

宋有财

普莉西拉的寻爱地图



北纬49,西经123

magnumphotos

周密摄影 

高磊摄影

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2019