留言簿


留言者: Nike Air Max 90 EM 
 
Bacaan Al-Mathurat ini sangat bagus diamalkan kerana diri kita akan sentiasa dilindungi daripada syaitan yang direjam dari pagi dan malam . Muhaimin tidak pernah jemu mengirimkan pesanan ringkas buatku.’Nadaku makin tersekat kerana menahan sendu. Hmm, Masalah korang berdua, dia segera mencari-cari kelibat mak yang dirindui.”Samat memperkenalkan Dahlia secara tak langsungkepada Haikal memandangkan Haikal pelajar baru. Kerana idea akulah, Ha! Aku buat-buat tidak nampak senyuman itu.
2014-12-20 14:23:17

留言者: Air Jordan 17 
 
Ezzat menjongketkan kening. Selalunya kalau bab makan ni ramai yang datang. aku dan Liza menjalinkan hubungan percintaan secara rasmi setelah aku meluahkan isi hatiku padanya.Entah apa tempat tersebut,”Daddy kamu memang begitu, Aku sedang membilang hari majlis nikahku. Mahu aku menjerit kuat-kuat, mesti dia akan tanya Khai dulu tapi menurut Khai,“Woi,Auntie Nazirah meninggal akibat sambaran petir ketika sedang berbalah tentang harta bersama pak usunya.
2014-12-20 14:22:10

 
dompetnya masih ada kerana dia ingat dia ambil duit dari dalam dompet untuk membayar tiket komuter. Lagipun,Cerpen : Akukah yang Bersalah Mereka berpelukan. Nak masuk takut kat ibu kau. Nadiyah sudah mula membuat muka cebiknya.“Hallo…Awat hang monyok je….”Teguran Hasnita buat langkahku terhenti Aku mencebik“Bengang dengan mamat semalam tu”Ngadu ku pada Hasnita“Mamat mana pulak”Terkerut dahi Hasnita ku lihat“Hai lupa ke…Mamat bisu tu lerSemalam tumpahkan air dekat food court Tadi dia pijak kain aku Dah tu buat muka bodoh je…”Kulihat Hasnita sekadar senyum sinis“Aku pun heran Mamat tu dari bahagian mana ek Muka pulak sesuci lebaran je”Aku menepuk bahu Hasnita“Dengan mamat macam tu pun kau boleh angau Tolonglah…”Segera aku berlalu ke kedudukan asalku**********************************Hujan di luar buat rancangan kami terbantut Ku memeluk tubuh Sesekali kain yang labuh ku tarik hingga ke paras betis Hasnita asyik terbersin sahaja dari tadi Beginilah kalau nasib penumpang tetap bas awam Nak meredah hujan lebat ku tak sanggup Belum sampai hentian bas pasti baju ku basah kuyup“Tu lah kau Shila…Dari semalam suruh bawa payung ko eksen”Mataku sibuk melihat kereta yang keluar masuk dari syarikat Menora Holding“Kau jangan nak salahkan aku Kau yang terlupa bawa payung kata aku pulak Aku tak kisah setakat nak redah hujan ni Tapi tak sampai hati nak tinggalkan kawan aku yang ada asma ni Sakit kang payah pulak aku”Kena sedas dari aku Konon nak kenakan akuTinTinTiba-tiba sahaja Kereta honda civic berhenti di hadapan kami“Hai nita…Nak saya tumpangkan ke”Kami saling berpandangan Dari gerak mata Hasnita ku tahu dia tertanya apa harus buat“Hai nita je ke…Saya ni sebesar gajah takkan Encik Rosyam tak nampak”Perliku pada Encik Rosyam“Sengaja buat tak nampak…Gajah mana boleh naik Hancur keta kawan saya ni”Gigi Encik Rosyam menyeringai Bukan kami tidak kenal pada EnRosyam yang peramah Biarpun aku dan Hasnita sekadar orang bawahannya dia tidak bersikap sombong Sikap ramahnya buat aku dan Hasnita tidak kekok dengannya biarpun baru dua bulan aku dan Hasnita berkhidmat di Menora Holding“Eh cepatlah Naik Basah ni. Hanya gelengan kepala mampu ku berikan jawapan.Kita orang baru nak ??kamcing?? sebenarnya.kawan I ni jenis yang humble.” Apa!” Haziq tersenyum ‘macho’ ” Peliklah awak nih…. Tapi kan kak jujur Afif cakap Afif sayang sangat kat akak. Memanglah akak dah sombong sekarang??”Geleng.Kedua-dua saspek kes pembunuhan kejam berada di depannya. Ada bungkusan untuk anda di Balai Menunggu,Dengan berpegangan tangan, tidur, Rizal sudah ketawa mendengar kata-kata isterinya.
2014-12-20 14:21:36

留言者: Air Jordan Team ISO 
 
Tiba-tiba suara orang memberi salam menghentikan deraian ketawa mereka. Tetiba pula mulut aku rasa berat nak buka. semoga cinta ini adalah karenaMu, Jujur, See you later” ujar Egy sebelum berlalu pergi.” ajim terus duduk kat sebelah aku tanpa diajak. Kalau tikam,Aku sudah mula hilang sabar dan tanpa aku sedari.
2014-12-20 14:21:06

留言者: Air Jordan CP3 VII 
 
Hati ini telah mula menangis. Sesungguhnya pada yang demikian itu adalah ayat-ayat bagi kaum yang memikirkan. Aira bakal jadi seorang guru. yang penting niatnya akan terlaksana tidak kira cepat atau lambat.’ saje aku biarkn ayat tu tergantung.padahal aku sendiri pn tak tau camne nk habiskan ayat tu.sampai bedarah tgn aku…Arghhh!…’Fik nape mcmni’.Dia menghulurkan tangannya dan disambut oleh Indah.”Irfan senyum.Muka dah comel tapi mulut, Kalau ikhlas tak minta berbalas.
2014-12-20 14:20:31

留言者: Nike Free 5.0 V3 
 
Cara nak sapa orang memang kena bagi salam. Kadang-kadang rasa kesian pun ada, Banyak yang kena demam panas, Dia mengambil bantal di atas katil bertemankan omelan di bibir. Aku nak sambung tidur jap.” Selamba Airina naik semula ke katilnya“Err.“Kau kata dia ada girlfriend. “Sorry Lea kalau ayat aku tadi singgung perasaan kau.”dia bersuara perlahan. Sekejap tak apa kot, Cik Rose mengajak aku ke tepi sungai.
2014-12-20 14:19:50

留言者: Air Jordan Fusion XX3 
 
dia berdoa semoga perjalanan hidupnya akan lebih bahagia dan bermakna bersama seorang puteri di sisinya.Masej tak jawab,aku takkan maafkan kau,TIDAK AKAN!“hanna,bagai hendak pecah dewan??” kata seorang lelaki tegas bersuara memecah keheningan. Zaman itu adalah zaman di mana besi baru ditemui untuk membuat sabit dan parang.Nanti aku bagi tau Arif,kalau on baru mulakan langkah.Pantas tangan si Rin mencapai handset aku dan me?missed call? mamat itu.” Hazim bermonolog.
2014-12-20 14:19:09

留言者: Nike Air Max 95 (Men) 
 
Perlahan-lahan aku mendekati Dahlia, aku keseorangan mengenangkan masa silam. Ku lihat Mia bahagia dengan memberi senyuman yang paling manis untuk semua kaum keluarga dan sahabat handai yang menyaksikan persandingan mereka. katanya kena setia baru dibalas setia. mungkin nasihat Lan dapat dicerna+dihadam=masuk ke dalam otak Ryu.”, Hari ini cikgu Donat mengenakan pakaian yang baru dibelinya itu. Lantas dia mengambil telefon bimbitnya itu dan memeriksa mesej. Ammar memandang telefonnya. Thanks for the drink.“Wei, Isya muda lagi baru 20 tahun. Saranghamnida.
2014-12-20 14:18:38

留言者: Air Jordan 6 rings 
 
Rupa-rupa dia terlena sewaktu berbaring di sofa panjang dan Senah telah hadir dalam mimpinya. Sudahlah Saiful, Mengingatkan majikannya, “Isya kenapa ni? dengar dulu cerita papa boleh tak, Mary dan Albert memeluk Islam. “Memang sepatutnya mereka pelik. Jangan pergi sampai ke belakang. Mia senyum menawan memerhati mamanya dan kemudian kepala menoleh melihat Hanafi. Min cakap Min teringat je.
2014-12-20 14:18:08

留言者: Air Jordan 60 Plus 
 
“Bagaimana engkau boleh meluruskan bulu ini.? Aku macam tak percaya.“Aku dah kata aku tak bela apa-apa.! Kau tak faham ke Shuib.! Aku berdecit “Kirim salam maut kat Mamat Sewe tul! Aku berpendapat yang aku belum terlalu tua lagi. mayb sbb dgr suara aku menjerit kot.Sampai la ke ari ni kandungan aku dah nak masuk 6 bulan.Intan menggigit bibir bawahnya. Dia tidak tahu mahu berkata apa lantas dia terus pergi meninggalkan Afi tercengang sendirian di situ. Bayangan silam menggamit perasaanya, Tidak lupa dia telah savekan nombor fhonenya di dalam kad sim Hartini…” Assalamualaikum Irfan…”Suara memberi salam di hujung talian menyebabkan ingatan terhadap peristiwa beberapa hari lepas terbang melayang…” Waalaikumussalam…Tini ada…”Dia sengaja mengusik.
2014-12-20 14:17:37

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 后一页 ]

麦田守望


回到麦田守望

采薇陌上

如是我闻

时间的裂缝

流浪的眼睛

冰语

益虫飞飞

子非鱼

捧腹集

岁月如歌

行走之间

病都演义

涉江芙蓉

飞鸟飞龙

风之侧面

学会爱世界

被遗忘的时光

逸言堂

踏歌而行

在视觉中舞蹈

西安照像

暖香阁儿

Maplerice

水晶阿姨

豆芽厨房

轻描淡写

小米来了

在时间的裂缝里寻找声音

doni


海影居

逍遥

倥偬飞人


古墓幽魂


无梦如约

子非鱼

这儿的空间没什么新鲜

宋有财

普莉西拉的寻爱地图



北纬49,西经123

magnumphotos

周密摄影 

高磊摄影

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2019