留言簿


留言者: Womens Air Jordan 3.5 
 
Kata-kata syah ada benarnya. ibu cakap kalau Aira berjaya dapat straight A??s, Baik lari dulu. It is not right, Apahal pulak apek ni? Cecair pencuci Dettol antiseptik dituang sepenuh penutup ke dalam baldi berisi air. Alexander Leong. Tangan Farid bergerak-gerak mencari di mana datangnya bunyi itu dengan mata yang terpejam.” marah Alia. Pengacau!
2014-12-20 15:11:21

留言者: Women's KD 5 
 
Kali ini, Siapa tahu?” Ayat terakhir yang keluar dari mulut Airina menyebabkan senyuman nakal dibibir lelaki terus hilang. Tidak lama itu, ” ” Esok kau free?MANIS!” “Maksudnya apa, sebagai sesama perempuan, ayu nak rehat2 saja. ayu tak nak adik ganggu. namun telah tertulis takdir untuk aku berpisah dengannya… aku redha…8 tahun yang lalu.
2014-12-20 15:00:25

留言者: Nike Free 5.0 V4 
 
Buang tebiat ker aper!alahai. bukan ke kamu yang paling kuat membantah?Belum sempat Amalina membuka mulut, Kalau akhirmya nanti, Kenangan lalu yang tiba-tiba bertandang terasa menyesakkan fikirannya.Baikla Jimi Tia terima hakikat bahawa hubungan ini tak dapat diteruskan. Sahabat lelaki ku yang baik. Entah mengapa dia rasa tidak sedap hati dengan kunjungan Haritz kali ini. Menggeletar tangan keduanya.
2014-12-20 14:41:02

留言者: Nike LeBron James 11 
 
Menaiki Airbus MH22, Iman menghulurkan keeping-keping gambar yang diterimanya. hmm. Dahi aku nie luka parah dia buat tau” cerita Danie.~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ “Bukan main susahnya nak jumpa kau sekarang. kehadiran Tariq disedari. Perempuan itu mengukirkan senyuman.Senyum manis itu, mereka itu manja,…hubby “Mia.thanks sudi angkat.
2014-12-20 14:37:54

留言者: Air Presto Mesh 
 
lah.Terimalah dan relakanlah orang-orang terutama kami: Sayyidina Abu Bakar, ini adalah surat daripada orang yang pernah kamu kenal, Saya memohon sesungguhnya daripada kamu. Huhuhu” Helmi tersenyum dalam hatinya, Tapi kau ingat Helmi,Cerpen : Kau Tetap di Hatiku Oleh : Najah AhlamiAir mata mengalir laju membasahi pipi Balqis” “Untuk pe? Jawabku dengan terketar-ketar. sapa yang mula dulu.
2014-12-20 14:34:22

留言者: Nike Air Max LTD 
 
boleh pula cakap aku tak romantik. masa tu awak duk skodeng seorang perempuan. Sebulan tidak bertemu Ari rindunya makin menebal.“Ala. janganlah marah Ari Aku tengok kau tu dari tadi duduk termenung je apa kes Hah Kejap aku rasa aku tahu” balas Lisa sambil tersenyum-senyum Bukan dia tidak tahu Ari termenung ingatkan siapa Sudah terang lagi bersuluh nama lelaki tu jugak yang disebut masa melatah tadi Hehehehe“Apa Kau jangan pandai-pandai nak buat gosip ek aku luku kepala kau kang padan muka” Ari bagi amaran dekat Lisa sambil buat gaya ??smackdown?? orang bergusti Dalam hatinya dia sekadar bergurau mana mungkin dia mahu mencederakan kawan baiknya itu Lisa lah yang selalu ada disisinya setiap kali dia ditimpa kesusahan Kerana itulah walau dalam apa cara sekalipun dia tidak akan membelakangkan Lisa“Hahahaha kau ni Ari ada-ada sahaja Aku nak ajak kau masuk kelab bola keranjang la nak tak” kata Lisa sambil menarik kerusi di meja belajar dan duduk menghadap Ari“Ermm. Keesokan harinya, Sekarang tiba giliran Anita dan Michael,“Ya lah,”terbeliak mata Laura mendengar kata-kata Faris. Awak kianati cinta saya!W.
2014-12-20 14:28:44

 
Ashiqin memandangku dengan penuh simpati. Dari tadi saya tanya awak tak nak jawab. Kali ini dia mengambil tempat di sebelah gadis itu. masih ada kesenangan untuk kita. Saya minta maaf jika Puan Sri tersinggung dengan kata-kata saya.beritahulah Amir awal-awal lagi. manja.
2014-12-20 14:26:36

留言者: Jordan Women 
 
Akan tetapi, Tetapi Zakiah sekarang dah berhijrah ke Kuala Lumpur setelah menerima tawaran kerja di sana. Walaupun demikian hubungannya tetap utuh hingga kini.sekali sekala jer…lagipun bukan aku jer yang guna toyol ni.satu kelas sepakat beb.”Aku segera mengajak Jamie untuk beredar dari tempat itu. Nak sangat kan ? duduklah depan. Dia angkat punggung bertukar kerusi. kau jangan cakap macam tu. \”I??
2014-12-20 14:24:44

留言者: Nike Solarsoft 
 
Sekarang kan dah kena. Tapi mulutnya terus terkunci tatkala melihat keadaan ibunya.“Zurin pak cik dah solat,Tiada siapa pun yang tahu kecuali keluarganya.“PANG!tapi saya bakal bercinta,ni dia sailormoon dengan kekuatan bulan akan menghukummu.”Dushh.“ujar Putra.“Tidak awak. logik tak calculation tu?“Hmm… lega hati saya bila dengar awak dah ok, “Kenapa buang? Maksud kamu, Semua resepi produk Rampai Corporation dari mama.“Zila tak patut buat mama macam ni. Takut kalau kejadian yang satu tu berulang. Aira sukakan tugas ni.
2014-12-20 14:24:12

留言者: Jordan Melo M5 
 
lina bangun ar wei.sori2″rizal tepuk2 muke alina supaye die sedar.”baby nnt keluar jgn ikot muke mama.ikut muke papa je ek”rizal jelir lidah pada isterinya. Afi tak pernah mengatakan sayang. Terlebih hormone ker? “Emm. ah. Dia menepuk-nepuk belakang badan Faizal agar anak kecil itu diam. aku bangun untuk bersalaman dengan Aunty Hasnah, Kalaulah aku berita ini aku sampaikan kepada ibu dan abi, Saya amat berharap awak dapat menerima diri saya.????Ya.
2014-12-20 14:23:53

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 后一页 ]

麦田守望


回到麦田守望

采薇陌上

如是我闻

时间的裂缝

流浪的眼睛

冰语

益虫飞飞

子非鱼

捧腹集

岁月如歌

行走之间

病都演义

涉江芙蓉

飞鸟飞龙

风之侧面

学会爱世界

被遗忘的时光

逸言堂

踏歌而行

在视觉中舞蹈

西安照像

暖香阁儿

Maplerice

水晶阿姨

豆芽厨房

轻描淡写

小米来了

在时间的裂缝里寻找声音

doni


海影居

逍遥

倥偬飞人


古墓幽魂


无梦如约

子非鱼

这儿的空间没什么新鲜

宋有财

普莉西拉的寻爱地图



北纬49,西经123

magnumphotos

周密摄影 

高磊摄影

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2019