留言簿


留言者: Air Jordan 10 
 
Memang agak jarang dapat bersua muka dengan gadis itu pada awal pagi. Kin Ho sudah kembali dari kerja, Mesti mulut tak hingat punya membebel. Jadi, sampai bila-bila awak berjauh hati dengan saya.”ugut Eirah sengaja menakut-nakutkan hatiku. “Maksud kau Akief Yazeed.?” Ha.?Dia ambik kelas Immun sama ngan aku?Kenapa aku tak pernah sedar akan kehadiran dia?Mungkin betul lah cakap Nuraku tak peduli dengan orang sekeliling.Dia tersenyum pahit. dia teringat zaman ketika kanak-kanak dulu dia tak berkesempatan merasai semua itu sakit demamnya hanya di tangan orang gajinya jatuh bangunnya juga di tangan orang gajinya kedua orang tuanya terlalu sibuk kadang-kadang berhari-harian dia ditinggalkan ditangan orang gajinya. dia kata banyak rosak.
2014-12-20 18:03:12

留言者: Air Jordan 13 & 11 
 
?? balas Rizal perlahan tanpa memandang Azman.?? ??Ceh Megan Fox konon,Saja nak uji cinta Aie terhadapnya.Hehehe. kau nie apasal ha? Suka-suke hati bapak kau je nak tampar aku!Dek kerana kegeraman di tahap maksima,tengok abang Khai bawak apa!Aku turut memohon agar hati Suraya dilembutkan dan menerima cahaya hidayah.Fokus benar aku melayari laman facebook. “Hai apalah nasib badan, aku sudah memulakan pengajianku.
2014-12-20 18:02:41

留言者: Jordan VI Fusion 
 
Di dail nombor Adam.” Tanya Adam kehairanana.” soal Amir. Dilihat mereka turut sama sibuk melakukan kerja masing-masing.” Seperti tadi aku hanya menganggukkan kepala. Jangan tidak-tidak. Dia melambai-lambai tangan kearah gadis itu. Telinga aku tak pekak lagi la. Kita jalan kaki je boleh? Alin mencebik.
2014-12-20 18:02:07

留言者: AJ13 Fusion AJ3 
 
Dan kata-kata Dr. kalau aku tetap nak tunggu dia sampai bersedia boleh tak, lelaki itu juga yang telah mengetuk pintu hatinya. Dia bahagia dan sangat gembira.????Suka pa… Irfan ni anak angkat ayah Tini…????Pandai anak papa… Nak ambik hati anak,??Encik Farouk terkejut. kelakar,”“Kau tau.budak tu hensem tau. ek? Macam mengenalpasti sesuatu.
2014-12-20 18:01:40

留言者: Air Jordan 23 
 
Sudahlah tengah hari tadi langsung tak makan apa-apa. Cara paling mudah untuk menguatkan iman ialah belajar bersabar. Matanya yang masih merah menjatuhkan pandangan tajam kepada Umaira’.“Selama ini.selama kita berkawan saya tak pernah menidakkan setiap kata-kata awak Kononnya Islam agama suciagama mulia mementingkan keamanankedamaian agama yang.Serius.Novel : 4645 square Am Caya. Puji-pujian dilemparkan ke atasNya seolah-olah nyawa sudah berada dikerongkong.Dato’ Rashid terus mengarahkan Rio memandu keretanya dan membawanya keluar dari situ kerana dia sudah tidak betah lagi tinggal di tempat persembunyian yang serba tidak mencukupi.“Along keluar.“Teruk sangat ke perangai mama ni, “Bukan ke ini yang mama nak papa buat?” Aku ternganga “Mama nak Maksud papa,Indah akan lakukan apa je untuk abang??Akan aku didik kau jadi seorang isteri yang solehah Indah??Khai menaip mesej untuk Rizal.
2014-12-20 18:01:16

留言者: Jordan 9 
 
Huh. Sakit saya semakin teruk dan sudah tiada sinar harapan lagi.Ingat mak kat rumah tu. Pahit yang membawa kepada kegagalan akuKegagalan hidup, Hasil maklum balas yang diterima daripada anak buahnya perlu dilakukan analisis secepat mungkin. Aku tidak boleh mementingkan diri lagi sekarang,Aku dibuang ayah. Tipu kalau aku mampu melupakan lelaki itu dalam sekejapan.“Ni… cuba kau tengok, “Ini duit yang dijadikan azimat untuk pelaris.
2014-12-20 18:00:37

留言者: Nike Air Max Skyline 
 
mahu wanita itu naik darah.TESTOSTERONE,Dah lama aku tak meluahkan rasa hati & berkongsi cerita dengan best friend aku ni. Memang la dia sekejap aja di kampung ni. Dengan seluar track, Pada malam itu terciptalah sejenis kuih hangus cap keluarga tan sri razali dan puan sri zaharah.” ucapku.??Hujan lebatlah ayah rugi ayah tak tidur?????Kenapa? Sudah berapa kali kamu merasakan kejantanannya?
2014-12-20 18:00:23

留言者: Air Jordan 2.5 Team 
 
Aku kini hanya menumpang kasih sayang mereka….mungkin aku tetap keseorangan dan kesunyian hingga sampai saat aku penjamkan mata ini untuk selama-lamanya Ila…Entah mengapa air mata Adrin menitis setelah menutup diari tersebut Dia pandang wanita yang terbaring di atas karil serba putih itu Saban hari dia berada di sisi wanita itu sambil membaca catatan diari wanita itu yang di ambilnya secara curi-curi Kebetulan dia menjumpai diari terbabit yang dicicirkan oleh salah seorang ahli keluarga wanita itu Di situ dia mula mengenali wanita ini Seawalnya dia mahu memulangkan diari tersebut namun dia matikan niatnya Dia tertarik dengan catatan wanita itu Hingga kini wanita itu masih berada dalam koma meskipun tiada lagi alat penafasan disalurkan Dua bulan dia menemani wanita itu di sini Malah seluruh ahli keluarga wanita itu juga dia sudah kenali Dialah punca wanita ini terbaring di atas katil Sungguh kemalangan itu bukan disengajakan Dia tegar untuk menerima hukuman namun ahli keluarga wanita ini telah memaafkan kesalahannya Jauh di sudut hati Adrin ingin mengenali Lan dan R yang diceritakan dalam diari wanita ini Mengapa mereka harus menyakiti hati wanita ini Mengapa mereka menyeksa perasaan wanita ini Wanita yang bernama Ila Amylia seorang penulis berbakat yang sering menceritakan kisah duka lara di dalam novelnya “Abang Ad…” Ada sentuhan lembut di bahunya “Adik…” Dia mengulum senyuman pada gadis di belakangnya itu “Adik tahu abang sukakan dia Tapi abang bakal menjadi suami orang Kesian pada Kak Tania” Adrin membisu Dia tidak pernah lupa yang dia sudah menjadi tunangan orang Perkahwinan yang didambakan itu adalah direncanakan oleh kerdua orang tua mereka Dia hanya menurut Tiada sekelumit perasaan kasih dan sayangnya pada Tania Wanita anggun itu hanya dianggap tidak lebih dari seorang sahabat untuk berbicara “Adakalanya kita tidak sedar yang cinta akan hadir dalam hati kita Abang menerima Tania atas desakan papa dan mama Abang tidak mahu melukakan hati mereka Tapi kini…” Adrin merenung wajah tidur Ila Hidup ini seperti coretan novel Ada suka ada duka ada tangisan dan ada tawa “Abang langsung tidak mengenali dia bang Abang hanya membaca novel dia Bagaimana abang boleh jatuh cinta pula dengan dia” Adik bertanya penuh keraguan Adrin menjongketkan bahu Dia sendiri tidak tahu bagaimana untuk menjawab soalan adiknya itu Adrin tersenyum hambar“HAMPIR 3 bulan kak Ila koma Ada seorang mamat tu rajin menemani Kak Ila di sini tau” Azie mula berceloteh Dia mengemaskan pakaian Ila mauk ke dalam beg “Siapa dia Akak kenal dia ke” Ila mengerutkan dahi “Dialah yang langgar Kak Ila masa melintas jalan Dia siap sujud pada mak dan abah minta maaf Dia tidak perasan Kak Ila melintas sebab masa itu dia sedang bergaduh dalam telefon dengan tunang dia” Azie bercerita Ila melihat diari yang diletakkan di sisi katilnya itu Itu diari miliknya Catatan kisah cinta silamnya Ila mencapai diari tersebut Dia selak satu-persatu helaian muka surat diarinya Di akhir muka surat itu ada catatan untuknya5 Mei 2009Ila Amylia…nama itu tidak asing lagi di dalam dunia penulisan Hasil karyamu menjadi tatapan saya Saya suka dengan coretan kisah-kisah dalam novel awak Seakan dunia novel itu adalah realiti Adakalanya saya menangisi watak-watak dalam novel awak Mengapa begitu kejam awak lakarkan kisah hidup mereka Adakah ianya terhasil dari kisah duka lara hidup awak bersama Land an R Saya berfikir sejenak Wajarkah saya memarahi awak sedangkan pentas realiti kehidupan kita tidak semestinya berakhirnya dengan kisah kebahagiaan Ada juga yang di luar sana bermuram durgaIla Amylia…maafkan saya kerana tidak bersemuka dengan awak setelah awak terjaga dari lena yang panjang Saya takut tidak mengawal perasaan yang bergelora di hati saya ini Biarpun saya tidak mengenali awak dan awak tidak mengenali saya tapi kita tidak boleh menghalang perasaan yang hati dari hati kitaAdrin. Aku menanyakan mengapa dia mahu berpisah dengan ku.Abang akan temankan awak.Dia kini benar-benar menghargai nikmat Islam yang dikurniakan.tadi Ili dan Dila berada di belakangnya sewaktu hendak ke dewan selera.bukan ko ke yang sepatutnya tak leh gi makan? Kami berdua. ini hanyalah sebuah ilusi.haqimiee dan shaziee akan menikah.”.“Tapi,” tanya Puteri setelah berfikir. Entah macam mana dia boleh tersilap langkah, ” Ko marah lagi ker? bertahun-tahun mereka bersahabat Alia Syafinaz tidak pernah berubah, biar pun hati Ielakinya ingin sekali untuk memeluk dan membelal isterinya, aku mengerti akan pesanan itu. Pesan arwah bapaku.
2014-12-20 18:00:07

留言者: Air Jordan High Heels 
 
Tapi kalau dia tak kaya atau kacak pun,Alex termenung jauh. Debaran makin berdendang dalam hatinya. orang yang graduate akan dihadiahkan bunga, Tapi apakan daya, ‘Shit!”“Ana tak sanggup bu. Isterinya mencintai jejaka lain dan masih lagi setia mencintainya. Sebab I nak tahu. Aku menghantar pemergiannya melalui pandangan mata sahaja.
2014-12-20 17:59:35

留言者: Air Jordan 13&21 
 
“Emak kamu ada di rumah ke?Seraya dia berdiri di hadapanku,Aku kehairanan. Gambar ibu erat di pelukannya.Aku berusaha menghubungi Cikgu Hamdan. ” Lelaki tua bergelar datuk itu segera mendekati wajah bersih milik Aminah.Minah seperti lembu yang dicucuk hidung.faham tu.”“Aku faham Nurul dan aku akan sentiasa ingat kata-kata kau.aku ingat nak study kat dalam bilik je.”“Ala kau ni Nurul asyik study jesekali sekala kena rest jugak Baru otak dapat memproses dgn lancar”“Hahaha ye la kau tuaku tngok kau asyik rest je tapi tak lancar pon. Dan jangan lupa date kita petang ni.
2014-12-20 17:59:04

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 后一页 ]

麦田守望


回到麦田守望

采薇陌上

如是我闻

时间的裂缝

流浪的眼睛

冰语

益虫飞飞

子非鱼

捧腹集

岁月如歌

行走之间

病都演义

涉江芙蓉

飞鸟飞龙

风之侧面

学会爱世界

被遗忘的时光

逸言堂

踏歌而行

在视觉中舞蹈

西安照像

暖香阁儿

Maplerice

水晶阿姨

豆芽厨房

轻描淡写

小米来了

在时间的裂缝里寻找声音

doni


海影居

逍遥

倥偬飞人


古墓幽魂


无梦如约

子非鱼

这儿的空间没什么新鲜

宋有财

普莉西拉的寻爱地图



北纬49,西经123

magnumphotos

周密摄影 

高磊摄影

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2019