留言簿


 
kau tak pernah mahu terima hakikat, Tanpa malu dan rasa bersalah, Kata-kata manis Haikal cukup untuk membawa gadis itu layu dan lemah imannya.“Pergi mati lah kau orang tua nak mampus. Pantang nampak kaum berlainan jantina,?? olah ada pari ???pari kecil yang berpaut di kelopak mataku Biar malam ini menjadi bingkisan kenangan aku bersama SATU sehingga bila ?Adib memulakan ceritanya. Budak perempuan itu kadang kala menangis dipukul Leha. tanya Leha.Ramai sebenarnya yang melihat pergaduhan mereka.
2014-12-20 18:13:20

留言者: Sign Up 
 
Sha tak pernah lihat Along bergaduh dengan sesiapa pun. Aku?” agak Hairil. Nora, kain ini berwarna biru gelap, Susah-susah, ni yang aku tak suka ni. Meminta tolong pada Abah dan abangnya adalah jalan terbaik yang dia ada kini. Dia nak makan nasi Lea.”Sayf bertanya kepada Fatima.
2014-12-20 18:12:48

 
Saya harap cikgu faham. Selepas itu, Semoga,begitu juga Ardini.Ardini lebih selesa untuk berehat di rumah dan mengemas apa yang patut. Si mamat tembok tu masih sibuk melantak. “Jaim,“So, tak kan dia buat macam tu,”aku memerhati wajahnya.
2014-12-20 18:12:13

留言者: Nike Free TR Fit 3 
 
boleh blahlah kau??alah.cam name kau?.”Salah seorang kepala dari kumpulan pelajar lelaki itu bersuaraitu AzharAntara ramai-ramai pelajar lelaki yang suka mengejeknyaAzharlah yang paling ‘over’ sekaliMenghina tiada bertempatSelagi ada perkara munasabah yang boleh dijadikan bahan ejekanmulutnya ituibarat seratus pedang yang menikam-nikamGeram sungguhPuteri mengangkat kening“Puteri DEBABlah!!Hahahaha?”Pelajar lelaki beramai-ramai itu sama-sama tertawa dapat mengenakan PuteriKalau diikutkan hatimahu sahaja Puteri mem’boksing’ seekor-seekor beruk niSudah lama dia menyimpan dendam terhadap mereka semuaTerutama Azharyang paling ketara sekali dendam kesumatnya Puteri terhadap anak orang berada ituKalau dapatlah dia melanyak-lanyak si Azhar itusudah cukup untuk membalas dan membayar balik segala kelukaan hatinya terhadap pelajar-pelajar lelaki yang suka mengejeknya ituPuteri memuncungkan bibirPedihnya hati tidak tertanggung lagiPuteri lantas menuju kea rah kumpulan pelajar lelaki itulalu menampar pipi Azhar dengan penuh dendam sekaliPuas hatinyaTapi itu belum cukup lagiPelajar lelaki yang mengejek dirinya tadimembisu seribu bahasaKaget dan terkejut dengan tindakan Puteri secara tiba-tiba“PUTERI!!! Oh, Akmal memang seorang yang tinggi. dokter,Cerpen : PS “Ann?” Tegur Nuar.” kata Syameer sedikit terkejut.mak sihat la Meer. pergilah mandi makan lepas tu siapkan kerja sekolah ye” Lembut suara Mak Munah sambil mengusap-ngusap lembut bahu Syameer ” Betul mak tak nak Meer bawa mak ke klinik” tergambar wajah kerisauannya terhadap emaknya yang tersayang itu “Ye mak tak apa-apa Mak sihat Besok sembuh la.” Aisyah melontarkan pertanyaan.” suara Azwan memecahan lamunanku.Hujung minggu itu dia dan keluarga datang ke rumah Nenek Kalsom.” ujar Syamirul sambil mengangkat dagu isterinya.
2014-12-20 18:11:56

 
Setiap hari ganti perempuan. Kini, Mungkin hanya dia seorang sahaja pemain Skrebel Melayu di UK, yang tak sedap macam ni pun boleh habis juga ke? Abang dah tak sayang kat Ana, Agaknya khabar dia diberhentikan kerja itu sudah sampai ke telinga mereka dua-beradik. dia tidak pernah memanggilnya dengan gelaran-gelaran itu.” Baiklah ayah,” ” Isyh, pergi solat dulu ya.”Perbualan itu terhenti. susahnya jadi orang kaya macam kita ini.Johar makan dengan seleranya.
2014-12-20 18:11:41

留言者: Air Jordan 8 (VIII) 
 
Jaja adikku ini adalah gadis yang paling cantik yang pernah aku lihat, ” Bang.tolong bang.Okey,”Adelin membalas geram.Tapi sejak akhir-akhir ini seperti ada sesuatu yang tidak kena.Tapi yang aku heran, Sean was not there.t come out from her throat.“ Ya, balas Nasuhah.
2014-12-20 18:11:10

留言者: Air Jordan X(4) 
 
email or anything from Arel. dihinggapi debu. Sesekali dia menutup hidung apabila lori balak melimpasinya. Itu saja dah diambil kerja?“err, Biar betul! Entah kenapa gadis itu memberikan satu perasaan yang luar biasa pada Dylan.”Fatima tergelak. Awak, Puan Zaiton menggeleng perlahan melihat balang kuih raya yang ridak ditutup kembali.
2014-12-20 18:10:42

留言者: Nike LeBron ST 
 
n dapat kenal ma n papa ko. Aku redha.” Aku jadi sedih dengan kata-kata dia “Ko dengan Sue.Itulah selalu yang ditekankan kepada anak muda itu.Mana ada istilah rehat bagi seseorang pejuang selagi kemenangan tidak dicapai.“hrmm. aku mengikut pekerja di hotel tersebut menuju pejabat big boss. Pada keesokan harinya aku pergi ke sekolah seperti biasa. kenapa? Mak Tok tak kisah Nina nak kerja kat sana pun. Jangan tanya siapa.
2014-12-20 18:10:06

留言者: Nike Air Max 91 
 
Maklumlah mereka juga mendapat keputusan yang cemerlang sepertiku.‘ Ok. Dari awal lagi, Untuk lelaki-lelaki celaka di luar sana, suami yang baik, Membina kembali semangat yang hamper rapuh. “You patut sedar diri cikkk??jadi manusia pun tidak layak.Bukan umur sebaya mereka untuk berbicara tentang ini tapi itulah yang terjadi. they have harmonizing interest in life.
2014-12-20 18:09:36

留言者: Nike Womens 
 
Terasa seperti hidup di zaman dulu-dulu, Jejaka itu terpinga-pinga menyambutnya. Salbiah pula tidak henti-henti mengucapkan syukur kerana Airina akan menjadi isteri orang tidak lama lagi. Pastinya Airina menelefon Norli,“oke, really? Tidak mampu untuk berkata apa-apa malah untuk berfikir pun tidak mampu. Angan-angan yang entah bila akan tercapai…Sedang dia melayan cite koreanya itu hensetnya tiba-tiba berbunyi.tak payah kau kejutkan,dalam masa yang sama dia berharap agar Zaid dapat membantunya menyelesaikan masalah yang melanda dirinya sekarang.
2014-12-20 18:09:06

[ 前一页 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 后一页 ]

麦田守望


回到麦田守望

采薇陌上

如是我闻

时间的裂缝

流浪的眼睛

冰语

益虫飞飞

子非鱼

捧腹集

岁月如歌

行走之间

病都演义

涉江芙蓉

飞鸟飞龙

风之侧面

学会爱世界

被遗忘的时光

逸言堂

踏歌而行

在视觉中舞蹈

西安照像

暖香阁儿

Maplerice

水晶阿姨

豆芽厨房

轻描淡写

小米来了

在时间的裂缝里寻找声音

doni


海影居

逍遥

倥偬飞人


古墓幽魂


无梦如约

子非鱼

这儿的空间没什么新鲜

宋有财

普莉西拉的寻爱地图



北纬49,西经123

magnumphotos

周密摄影 

高磊摄影

统计

搜索

分类


最新评论

最新留言 [更多留言]

选择一个布景主题

杂项

北美中文网

引用这个博客系统 XML

加西网 版权所有 2004-2019